ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 8 مهر 1403
يکشنبه 8 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 5 آبان 1395     |     کد : 174072

برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در ۱۰۰ مدرسه هشترود

انتخابات شورای دانش آموزی صبح امروز و با حضور دانش آموزان همه مدارس در هشترود برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجانشرقی، در انتخابات شورای دانش آموزی، دانش آموزان نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند تا در بررسی و حل مسائل و مشکلات مدرسه بتوانند سهیم باشند. انتخابات شورای دانش آموزی تمرینی برای همه دانش آموزان است تا بتوانند با مسئولیت پذیری نقش بیشتری در حوزه های مختلف اجتماعی ایفا نمایند.

بهمن اقدمی مدیر آموزش و پرورش هشترود در بازدید از روند اجرای انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس هشترود گفت: این انتخابات در همه مدارس شهری و روستایی هشترود برگزار می‌شود تا نمایندگان دانش آموزان بتوانند در همکاری های مختلف با مدرسه ایفای نقش کنند.

 وی اظهار داشت:  دانش آموزان با حضور در این انتخابات در واقع روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری بیشتری پیدا می‌کنند و شرکت در کارهای جمعی مانند انتخابات را فرا می گیرند.

 به گفته وی همه دانش آموزان به غیر از دانش آموزان سه پایه اول ابتدایی می توانند در این انتخابات حضور و آرای خود را برای انتخاب نمایندگان مدارس به صندوق اخذ رای بیندازند.

 اقدمی با اشاره به این که بیش از ۳۷ هزار دانش اموز شهرستان هشترود در این انتخابات شرکت می‌کنند افزود:  در مقطع ابتدایی،مدارس کمتر از ۱۰۰ دانش آموز پنج عضو اصلی و دو نفر علی البدل، ۱۰۰ تا ۱۵۰ دانش اموز هفت عضو اصلی و دو نفر علی البدل و مدارس بیشتر از ۱۵۰ دانش آموز ۹ عضو اصلی و دو نفر علی البدل انتخاب خواهند شد.

 به گفته وی در مقطع متوسطه اول و دوم مدارس کمتر از۲۵۰ دانش آموز پنج عضو اصلی و دو نفر علی البدل، مدارس دارای ۲۵۰ تا ۳۵۰ دانش اموز هفت عضو اصلی و دو نفر علی البدل، مدارس ۳۵۰ تا ۵۵۰ دانش آموز ۹ عضو اصلی و دو نفر علی البدل و مدارس بیش از ۵۵۰ دانش آموز ۱۱ عضو اصلی و دو نفر علی البدل را انتخاب خواهند کرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 5 آبان 1395  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode