ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 بهمن 1398     |     کد : 191157

امام جمعه هشترود:

مردم با تحقیق و تفحص فرد اصلح را انتخاب کنند

امام جمعه هشترود از مردم خواست با انتخاب اصلح و با تحقیق و تفحص فردی را اتتخاب کنند که مثمر ثمر باشد.

 امام جمعه هشترود از مردم خواست با انتخاب اصلح و با تحقیق و تفحص فردی را اتتخاب کنند که مثمر ثمر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی رحیمی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات خود به قوانینی که از طرف فرمانداری و شورای نگهبان در مورد تبلیغات ابلاغ شده پایبند باشند.

وی اضافه کرد: طبق قانونی که بین نمایندگان کاندیداها و مسئولین شهری خصوصاً شهرداری منعقد شده قرار بود کاندیداها عکس‌ها و پوسترهای خود را در جایی که در چندین نقطه شهر تعبیه شده بچسبانند اما متأسفانه بعضی از کاندیداها این قانون را زیر پا گذاشته و همه جای شهر را با عکس و پوستر پر کرده‌اند.

وی تاکید کرد: این بی قانونی، ضمن بر هم زدن زیبایی شهر، بعد از انتخابات نیز کارگران شهرداری را نسبت به پاکسازی به زحمت می‌اندازد و موجب هزینه اضافی برای شهرداری و شهر می‌شود.

امام جمعه هشترود از مردم خواست با انتخاب اصلح و با تحقیق و تفحص فردی را انتخاب کرده و راهی مجلس کنند که مثمر ثمر برای مردم و جامعه و شهرستان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و ابراز داشت: هیچ وقت نگویید که من نمی‌خواهم رأی دهم یا رأی سفید می‌دهم، این کار تکلیف الهی است و باید با شرکت در انتخابات در تعیین آینده کشور و سرنوشت خود سهیم باشیم.

وی عنوان کرد: برخی از کاندیداها از الان با وعده‌های دروغین مردم را فریب می‌دهند، از آنها می‌خواهیم از این کار دست بردارند و به فکر مردم باشند و چنان عمل نمایند که بعد از انتخابات شرمنده مردم نشوند.

خطیب نماز جمعه هشترود تصریح کرد: کسی را انتخاب کنید که به مردم دلسوز باشد، نماینده منتخب باید دفترش همیشه روی مردم باز باشد و دغدغه اش مردم باشد.

امام جمعه هشترود در بخش دیگری از بسته بودن ۲۰۰ راه روستایی شهرستان خبر داد و گفت: شرایط سختی در منطقه وجود دارد از استاندار و فرماندار می‌خواهم به فکر مردم باشند چون در اکثر روستاها نه نان وجود دارد و نه دارو، در برخی از روستاها مریض دیالیزی و یا خانم باردار وجود دارد که نمی‌تواند خودشان را به مراکز درمانی برساند، به داد مردم برسید.

وی از استاندار و سایر مسؤلین خواست از طریق هوایی به این روستاها امداد رسانی کنند چون واقعاً راه‌های روستایی مشکلات عدیده ای را از هر لحاظ به وجود آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی عظیم مردم هشترود در زیر سرما و برف اشاره کرد و اظهار داشت: جا دارد از تمامی اقشار که در چنین وضعیتی با حضور خود حماسه عظیمی خلق کردند تشکر کنم.


نوشته شده در   جمعه 25 بهمن 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode