ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 17 فروردين 1399     |     کد : 191887

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هشترود:

هیچ تجمعی به مناسبت نیمه شعبان در هشترود برپا نمی‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هشترود گفت: با توجه به دستور مسئولان ستاد پیشگیری از شیوع کرونا هیچگونه تجمعی در نیمه شعبان در شهر یا روستاهای شهرستان نخواهیم داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هشترود گفت: با توجه به دستور مسئولان ستاد پیشگیری از شیوع کرونا هیچگونه تجمعی در نیمه شعبان در شهر یا روستاهای شهرستان نخواهیم داشت.

حجت الاسلام یعقوب اباذری، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت امروز کشور گفت: مردم در این روزهای کرونایی انفاق و احسان و نیکوکاری را فراموش نکنند.

وی ادامه داد: از شروع ویروس کرونا بودند کسانی که روزمزد کار می‌کردند اما الان چندین روز است که در خانه خود قرنطینه شده‌اند، به همین جهت شاید در خانه به به چیزی احتیاج باشد ولی وی به خاطر شرم و حیا نتواند به زبان بیاورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هشترود تاکید کرد: این اداره آماده است که با شناسایی این افراد توسط خیرین کمک‌هایی را در اختیار این اقشار قرار دهد.

وی از خیرین شهرستانی و دیگر استان‌ها خواست کمک‌های خود را به این اداره ارسال کنند تا تبلیغات اسلامی نیز با شناسایی افراد بی بضاعت این اقلام را در اختیار این افراد قرار دهد.

حجت الاسلام اباذری تاکید کرد: اداراتی چون کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی که در این موارد همیشه پیش قدم بوده‌اند اما شاید فردی باشد که به خاطر برخی مشکلات نتواند کمکی از این ادارات دریافت کند لذا این اداره آماده است با شناسایی این افراد، کمک‌ها را در اختیار این عزیزان قرار دهد چون انفاق و احسان در این روزهای بحرانی و سخت، سفارش تمام امامان معصوم (ع) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هشترود در بخش دیگری با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد امام زمان عنوان کرد: با توجه به دستور مسئولان ستاد پیشگیری از شیوع کرونا هیچ گونه تجمع در هیچ نقطه از شهر یا روستاهای شهرستان نخواهیم داشت اما خانواده‌ها می‌توانند در خانه خود با خواندن انواع دعاها که سفارش بزرگان و مجتهدین بزرگوار و مقام معظم رهبری است از جمله زیارت عاشورا، دعای عظم البلا ء و دعای هفتم سجادیه در شب نیمه شعبان برای شفای عاجل کلیه بیماران و تمام شدن بلاها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: تنها چیزی که دراین روزها می‌تواند ارام بخش دل‌های مؤمنین باشد یاد خدا وامامان معصومین است که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: یاد خدا آرام بخش قلوب مؤمنین است.

حجت الاسلام اباذری در پایان از مردم خواست با مراعات بهداشت فردی و احترام به قوانینی که توسط ستاد پیشگیری از شیوع کرونا وضع شده تمامی مسئولین اجرایی خصوصاً کادر درمانی که نزدیک به ۲ ماه است با این بیماری منحوس دست و پنجه نرم می‌کنند را یاری کنند تا هرچه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم.


برچسب ها
نوشته شده در   يکشنبه 17 فروردين 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode