ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 مهر 1400     |     کد : 197074

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

ضرورت تبلیغ سبک زندگی اسلامی در شبکه های اجتماعی

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت شکل گیری شبکه فعالان رسانه‌های اجتماعی در راستای تبلیغ سبک زندگی با محوریت معارف اسلامی تاکید کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت شکل گیری شبکه فعالان رسانه‌های اجتماعی در راستای تبلیغ سبک زندگی با محوریت معارف اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی صبح پنج شنبه در جلسه شبکه کنشگران مجازی هشترود با بیان اینکه حضور کنشگران و فعالان تبلیغ دینی در رسانه‌های اجتماعی به ضرورت تبدیل شده افزود: ما نیازمند ایجاد یک شبکه از کنشگران و فعالان دینی تبلیغی در فضای رسانه‌های اجتماعی هستیم تا با استفاده از نقطه نظرات و روش‌های نوین در راستای ترویج و تبلیغ سبک زندگی ایرانی اسلامی گام برداریم.

حسینی با اشاره بر فعالیت با تمام قوای دشمنان در حوزه شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا در همه حوزه‌های موجود اظهار کرد: ما در شبکه کنشگران مجازی به دنبال افکار نو برای ساماندهی و رشد یکپارچه فضای مجازی در نرم افزارهای های مختلف شبکه‌های اجتماعی هستیم تا با روشنگری‌های کنشگران ما، دشمنان فرهنگ ایرانی اسلامی به راحتی نتوانند به ترویج فرهنگ غربی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با استقبال از ایده‌ها، استعدادها و با طلب استمداد از نیروهای جوان درصدد ایجاد فضای مناسب و ایجاد تحول در عرصه حضور فعال و تبلیغ معارف اسلامی و ارزش‌های انقلابی از طریق شبکه‌های اجتماعی است.

حجت الاسلام حسینی حضور تبلیغی در فضای مجازی را استفاده هوشمندانه از ابزار رسانه‌های جدید برای ترویج سنت ناب نبوی و اهل بیت علیهم السلام دانست و گفت: همزمان با گسترش وسایل ارتباطی و شکل گیری دنیای رسانه‌های تعاملی و اجتماعی که به شکل گیری تهدیدات جدی برای سبک زندگی ایرانی و اسلامی انجامیده است، نیازمند نگاهی نوین و جدید به تبلیغ دین و معارف دینی هستیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بهره برداری از ابزار رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ و روشنگری دینی را گامی مهم در صیانت از بسترهای فرهنگ کشور عنوان کرد، افزود: با توجه به شرایط جامعه شبکه کنشگران رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ مباحث دینی و سبک زندگی بر محوریت معارف اهل بیت در استان شکل می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: یکی از اهداف شبکه کنشگران مجازی از بین بردن تهدیدها و آسیب‌های فضای مجازی و بهره گیری حداکثری از فرصتهای آن است و این کار به دست جوانان انقلابی و متدین ما در سطح استان صورت می‌پذیرد.


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 30 مهر 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode