ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 8 مهر 1403
يکشنبه 8 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 3 شهريور 1395     |     کد : 173086

انتظار مردم از دولتها، حرکت بر محور ولایت فقیه است

امام جمعه هشترود گفت: بار اجرایی کشور در دستان روسای ادارات است و روسای ادارات هم باید نسبت به تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم تلاش کرده و در محور ولایت گام بردارند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجانشرقی، حجت‌الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در دیدار روسای ادارات این شهرستان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت: مخالفت با ضد ولایت فقیه قطعا به شیعه آسیب میرساند.

وی اظهار داشت: نگاه مردم به دولتها این است که بر محور امامان و ولایت و منویات رهبری حرکت کنند تا برای همیشه محبوب قلبها باشند.

امام جمعه هشترود افزود: هر حرکتی به غیر ازحول محور ولایت فقیه باشد مورد قبول نیست.

رحیمی تصریح کرد: الان که یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم به خاطر حب ولایت فقیه بودن آنها بود و حرکت آنها در حول محور ولایت فقیه بود.

وی بامثبت ارزیابی کردن خدمات دولت تدبیر و امید گفت: دولت تدبیرو امید هم جزء دولتهای ولایتی است زیرا اولین کسی که لقب امام را به امام خمینی (ره) داد همین شخص آقای روحانی رئیس جمهور بودند.

 رحیمی تاکید کرد: بار اجرایی کشور در دستان روسای ادارات است و روسای ادارات هم باید نسبت به تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم تلاش کنند.

حسن مستفید فرماندار هشترود هم  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شعار اصلی دولت اتمام پرونده هسته ای بود و نهایتا برجام به تصویب رسید و دولت تدبیر و امید زمانی که دولت را تحویل گرفت نوسانات شدید قیمتی ملموس بود و در اواخر دولت قبلی بی مدیریتی باعث شده بود این وضعیت شدیدتر شود اما با روی کار آمدن دولت جدید وضعیت تثبیت و روز به روز بهتر شد.

وی افزود: دولت در تثبیت قیمت ها و اتمام پرونده هسته ای موفق بود.

مستفید تصریح کرد: امسال به هشتاد و شش روستای هشترود گازرسانی انجام خواهد ش دو در موضوع بهبود راه ها و آسفالت روستاها نسبت به قبل چهاربرابر افزایش داشتیم.

وی تاکید کرد: امروز آب شرب به تمامی روستاها توسط لوله کشی انتقال می یابد.


نوشته شده در   چهارشنبه 3 شهريور 1395  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode