ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 تير 1394     |     کد : 163962

برگزاری محفل انس باقرآن کریم درزندان هشترود

محفل انس باقرآن کریم باحضوررییس اداره تبلیغات اسلامی درزندان هشترودبرگزارشد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجانشرقی، محفل انس باقرآن کریم باحضورامام جمعه،رییس اداره تبلیغات اسلامی،دادستان و رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان آذربایجان شرقی وباهمکاری اداره تبلیغات اسلامی  در زندان هشترود برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی مددی رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان آذربایجان شرقی با تبریک ایام پرفیض
ماه مبارک رمضان گفت: با آغاز ماه پربرکت رمضان همه روزه در زندانهای استان قرائت قرآن بصورت همخوانی توسط مددجویان داریم و برنامه ریزی شده تا آخر این ماه مبارک بیش از۷ هزار ختم قرآن در استان داشته باشیم.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۸۰۰ حافظ قرآن از یک تا ۱۵ جزء در زندان مرکزی تبریز پرورش یافته اند که همه آنها در زمان حضورشان در
زندان بوده است.

حجت‌الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود نیز گفت: زندان فرصتی مناسب است تا به خودساختگی برسیم و به لحاظ معنوی خود را تقویت کنیم. همچنین می توان با آموختن حرفه ای آینده خود و خانواده تان را نیز تضمین کنید.

رحیمی افزود: قرآن راه گشاست و همه باید به آن چنگ زده و راه درست را از آن بجوئیم. تدبر در آیه های قرآن درسی مناسب برای زندگی
است و باعث می‌شود قلوب انسان با نور قرآن منور شود.

درادامه این دیدارحجت‌الاسلام اباذری،رییس اداره تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته درخصوص تقویت روحیه معنوی زندانیان،برنامه های قرآنی راباتوجه به تعالیم نورانی وحیاتبخش آن دراولویت دانست وگفت:ارتباط تنگاتنگی که مسئول امورفرهنگی زندان با اداره تبلیغات اسلامی درخصوص اجرای برنامه های متنوع قرآنی وفرهنگی درزندان دارد، قابل تقدیراست.

در این مراسم معنوی تعدادی از مددجویان زندان هشترود به قرائت قرآن و اجرای تواشیح پرداختند و سفره افطاری نیز از سوی تعدادی از خیرین شهرستان پهن شد.


نوشته شده در   سه شنبه 9 تير 1394  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode