ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 خرداد 1394     |     کد : 163552

امام جمعه هشترود: میزان اعمال مومن پیروی از ولی‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام علی رحیمی امام جمعه جدید هشترود امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: نماز جمعه قلوب انسان را به سوی خدا روشن کرده و همه را به اتحاد دعوت می‌کند.
وی اظهار کرد: مکتب اسلام و اهل بیت نماز جمعه است و اثر خاصی بر روی انسان و مومنان دارد، مشروعیت نماز جمعه در زمان غیبت بر عهده ولی فقیه است.
رحیمی افزود: نماز جمعه پاداش و اثرات دنیوی و اخروی دارد که همه مومنان می‌توانند با شرکت در این فریضه الهی از آن بهره‌مند شوند.
خطیب جمعه هشترود گفت: دشمنان از صفوف نمازهای جماعت به خصوص نمازهای جمعه در هراس هستند و می‌دانند که از این صفوف جوانان باغیرت بلند شدند و برای حفظ کشور، دین و قرآن با دشمنان به ستیز پرداختند.
وی تاکید کرد: در زیر سایه مجاهدت‌های امام (ره) و شهدا بعد از پیروزی انقلاب نماز جمعه اقامه شد و همه باید قدردان آن باشیم.
رحیمی گفت: اساس تقوا و ریشه تقوا در تربیت نفوس است و نمازگزاران باید با تقوا باشند.
وی در ادامه تاکید کرد: همدلی،همزبانی و اخوت آسایش اجتماعی و جامعه را به دنبال دارد و همه باید گوش به فرامین رهبری در اجرای هر چه بهتر شعار امسال تلاش کنیم.
رحیمی، خدمت به خلق را وظیفه هر مسلمان دانست و گفت: نباید به خاطر اختلاف و مسائل سیاسی از خدمت به مردم دور باشیم.
وی، امام جمعه را زبان گویای مردم و حلقه اتصال مردم دانست و افزود: همه باید با تلاش وافر در خدمت به مردم تلاش کنیم.

امام جمعه جدید هشترود، خدمت و مدارا با مردم را از شاخصه‌های جامعه ایمانی و ولایی دانست و گفت: مردمداری و با مردم بودن یک اصل مهم است.

وی تصریح کرد: ما باید با مردم مدارا کنیم چرا که این مردم هستند با فداکاری‌های خود در تمام عرصه‌ها ولی‌نعمت ما شده و بستر را برای مدیریت ما آماده کردند.

رحیمی در ادامه خدمت کردن به مردم را اصل دین دانست و گفت: اصل دین مدارا با مردم و مهربانی با آنهاست و باید با مردم مشورت کرد و به خواسته آنها توجه داشت.


نوشته شده در   جمعه 22 خرداد 1394  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode