ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 24 اسفند 1393     |     کد : 161255

نگاه دنیا به ایران مثبت شده است

خطیب جمعه هشترود گفت: شایعه افکنی ها در مورد کشور از بین رفته و روزبه روز تقاضاهای روابط دیپلماتیک کشورهای دنیا با ایران افزایش یافته و نگاه دنیا نسبت به ایران نیز مثبت شده است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجانشرقی، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به روز ۲۲ اسفند، روز شهید گفت: شهید دارای مقام والائی است و اولیاء الله آرزوی آنرا داشتند. شهدا عزیز هستند و تا تاریخ است آنها نیز ماندگار خواهند ماند واین کلام خدا در قرآن است.

 وی اظهار کرد: شهدا مخلص ترین انسانهائی هستند که از جان خود گذشته اند و به برکت این شهداست که اقتدار و عظمت به ملت ایران
داده شده است.

 رشادی با اشاره به نامه تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا به وزیرخارجه ایران گفت: آمریکا با این نامه آبروی خود را برد و دنیا نیز این پیام را دریافت کرد. دنیا فهمید که دولتمردان آمریکا به قانون خود نیز اهمیت قائل نیستند و رئیس جمهور آمریکا عروسک خیمه شب بازی است که از خود اختیاری ندارد.

 خطیب جمعه هشترود تصریح کرد: کشور ایران اهدافی دارد و به آنها نیز رسیده است. ایران به لغو تحریم ها نیازی ندارد. ایران به نتایج خود از مذاکرات رسیده و شایعه افکنی ها در مورد کشور از بین رفته و روزبه روز تقاضاهای روابط دیپلماتیک کشورهای دنیا با ایران افزایش یافته و نگاه دنیا نسبت به ایران نیز مثبت شده است. لذا از هیئت مذاکره کننده تشکر می‌کنیم.

 وی تاکید کرد: عیدنوروز و صله رحم در آن مورد تاکید است اما باید بدلیل همزمانی آن با ایام فاطمیه مردم حتما حرمت این روزها
را حفظ کنند.

  رشادی گفت: وضعیت بازار هشترود مناسب نیست و مدتی است دچار رکود شده است و باید چاره اندیشی شود و اتحادیه اصناف نیز باید سیاست گذاری مناسبی برای رونق بازار داشته باشد.

 


نوشته شده در   يکشنبه 24 اسفند 1393  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode