ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 21 دي 1393     |     کد : 159279

تصویب سند تدبیر و توسعه شهرستان هشترود باحضوراستاندارآذربایجانشرقی

سند تدبیر و توسعه شهرستان هشترود باحضورشورای برنامه ریزی استان واستاندارآذربایجانشرقی تصویب شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان آذربایجانشرقی،اسماعیل جبار زاده روز شنبه با حضور در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان هشترودورییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان،  گفت: با تصویب سند تدبیر و توسعه این شهرستان و فعالیت مشاوران اقتصادی، شاهد تحول اساسی در اجرای پروژهای نیمه تمام در هشترود خواهیم بود.

وی با اشاره به توسعه همه جانبه در بخشهای صنعت، کشاورزی و گردشگری شهرستان هشترود اظهار کرد: با اجرای سند تدیبر و توسعه به لحاظ آمار ۱۳ درصدی بیکاری در شهرستان، کارگروه ویژه ای در خصوص حل مشکلات حوزه کشاورزی و پایاب سد این شهرستان تشکیل تا شاهد رفع معضل بیکاری در شهرستان باشیم.

وی سند تدبیر استان را افق بسیار خوبی برای توسعه همه جانبه آذربایجان شرقی خواند و یادآوری کرد: در این سند، مشکل آب شهر نظرکهریزی
هشترود و برق شهرک صنعتی پروفسور هشترودی رفع خواهد شد.

جبارزاده توسعه معادن و صنایع پایین دست،صنعت گردشگری، کشاورزی با تغییر نحوه کشت، مدیریت آب و پایاب سد و احداث منطقه ویژه اقتصادی هشترود را از مهمترین اولویت ها برای برنامه ریزی درسند تدبیر و توسعه این شهرستان عنوان کرد.

وی بر تشکیل ستاد حمایت از سرمایه گذاری و تامین اعتبارات از طریق منابع غیر دولتی درسطح شهرستان هشترود با حضور فرماندار، نمایندگان، امام جمعه، رییس صنعت و معدن شهرستان تاکید کرد.

جبارزاده خواستار توجه ویژه مدیران کل استان به شهرستان هشترود  با توجه به آمار بیکاری و موقعیت ویژه شهرستان شد.

وی تاکید کرد: هشترود  باید اولویت اول برنامه ریزی ها بوده و وضعیت اشتغال آن از سوی تمام مدیران کل مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

وی اظهارکرد: با توجه به وضعیت کشور و کمبود و نبود اعتبارات دولتی باید بدون توجه به اعتبارات دولتی به بخش خصوصی در راستای اجرای پروژه ها روی آوریم.

گفتنی است در این جلسه سند تدبیر و توسعه شهرستان هشترود با ۲۱ رای موافق تصویب شد.


نوشته شده در   يکشنبه 21 دي 1393  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode