ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 دي 1393     |     کد : 158916

برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی درشهرستان هشترود

مردم غیورشهرستان هشترودباردیگربایادآوری حماسه ۹دی باآرمانهای انقلاب اسلامی ورهبری تجدیدبیعت کردند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجانشرقی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم سرائی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ در مسجد جامع شهرستان هشترود گفت: ملت ایران باید با بینش صحیح حوادث دنیا را با نگاه به اهداف پلید دشمنان رصد کنند و با کنارهم قرار دادن آنها به اهداف شوم دشمنان پی ببرند.

وی اظهار کرد: مردم می توانند تولید قدرت کنند و در طول تاریخ نیز به عینه مشاهده کرده ایم. در ۸ سال دفاع مقدس تمام دنیا درمقابل ایران ایستادند اما مردم ایران با تشخیص راه درست و با بینش خاص خود گوش به فرمان ولایت فقیه دادند و در مقابل دشمنان ایستادند.

سرائی افزود: تمام شبکه های دنیا بر علیه ایران برنامه دارند و با بکارگیری بزرگترین تئوریسین ها در حال ترسیم خط نفاق بر علیه نظام هستند. اگر ملت ایران قطب نمای خود که همان ولایت فقیه است را گم کنند دچار انحراف خواهند شد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشوراتاکید کرد: ملت ایران، ملت بحرانهای سخت هستند اما برخی ها در سال ۸۸ راه صحیح را گم کردند و با نگاه دنیا طلبی و غرب نگری باعث فتنه در کشور شدند و خسارتهای مادی و معنوی زیادی بر کشور وارد کردند.

حجت‌الاسلام سرائی تصریح کرد: هدف مبارزه دشمنان با ایران، مبارزه با اسلام و تشیع و فرهنگ انتظار است. دشمن در آن سال احساس کرد در ایران زمینه ای است تا وارد شود و برای اولین بار هم تمام دشمنان داخلی و خارجی نظام با م متحد شده بودند تا به کشور ضربه بزنند اما عزت و سرافرازی برای ملت ایران است.

 وی گفت: کشتی دشمنان به گل نشسته و همگان دیدند که ملت عاشورائی ایران در روز ۹ دی حماسه ای عظیم خلق کردند و پاسخ محکمی به یاوه گوئی های دشمنان دادند.


نوشته شده در   شنبه 13 دي 1393  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode