ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1393     |     کد : 157302

علما و روحانیون و مادحین اهل بیت (ع) نقش برجسته ای در جلوگیری از هنجار شکنی جامعه دارند

جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان هوراند با حضور رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندار هوراند و اعضای این شورا روز یکشنبه۱۸آبان در محل فرمانداری هوراند برگزارشد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،صفر عبدی کارشناس فرهنگی اداره  تبلیغات اسلامی اهر با بیان این خبر افزود: در ابتدای این جلسه فریادخواه فرماندارهوراند ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان و رئیس شورای مبارزه با مواد مخدراستان در جلسه به تشریح عملکرد این شورا در شهرستان و همچنین وضعیت اعتیاد شهرستان پرداخت و گفت: بهسازی درونی افراد جامعه، تقویت بنیان خانواده و انجام کارهای فرهنگی موثر در جلوگیری از گرایش افراد به مواد مخدر  بسیار ضروری است. درادامه سردارنصرتی رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی گفت: تمامی گرفتاریهای بشر از بدو خلقت تا کنون در دوچیز بوده است، یکی جهل و نادانی و دیگری پیروی کورکورانه از هوای نفس. وی به تشریح واقعه عاشورای حسنی پرداخت و عبرت آموزی ازاین رویداد دینی و تاریخی را برای همگان واجب دانست و به تشریح افراد مبتلا سوء استفاده از مواد مخدر و میزان تولید مواد مخدر صنعتی در کشور اشاره و نسبت به افزایش آن هشدار داد. نصرتی نقش علما و روحانیون و همچنین مادحین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را در جلوگیری از هنجار شکنی احاد جامعه بسیار مهم دانست و تقویت این قشر از مردم را ممد حیات معنوی مردم مسلمان برشمرد.

در ادامه حجت‌الاسلام شکر نژاد روحانی مستقر در شهرستان هوراند نیز بیکاری، عدم توجه به مسایل فرهنگی و اخلاقی، عدم درک صحیح جوانان، عدم توجه به مسایل فرهنگی درمساجد و دانشگاه ها، ماهواره، عدم بصیرت و روشنگری جوانان، رواج خرافات، طلاق و توزیع برخی داروهای افیونی را که جوانان به راحتی به آنها دسترسی دارند را ازموارد بسیار مهم گرایش جوانان بسوی مواد مخدر دانست


نوشته شده در   سه شنبه 20 آبان 1393  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode