ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 12 شهريور 1393     |     کد : 155243

حضرت فاطمه معصومه(س)الگویی نمونه وکامل برای دختران جهان اسلام است

رییس اداره تبلیغات اسلامی هشتروددرجمع خواهران هیئت فاطمیون هشترودگفت:حضرت فاطمه معصومه(س)الگوی نمونه وکامل برای دختران جهان اسلام است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجانشرقی،حجت‌الاسلام یعقوب اباذری رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هشترودروزدوشنبه۱۰شهریوردرجمع خواهران هیئت فاطمیون شهرستان هشترود گفت:حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دارای شخصیتی رفیع و مقامی والا می‎باشد به طوری که ائمه طاهرین علیهم السّلام از این بانو، با جلالت و تکریم یاد کرده‎اند.

حجت‌الاسلام اباذری بااشاره به حدیث امامصادق علیه السّلام که می‎فرمایند: «اَلا اِنَّ قم حَرَمی و حرم وَلدی من بعدی...» بدانید قم حرم من و حرم فرزندانم پس از من است، زنی از فرزندان من در این شهر در می‎گذرد که او دختر موسی است؛نشان ازعظمت پرفروغ وجودی آنحضرت است.

وی درادامه گفت:حضرت فاطمه معصومه علیهاالسّلام، که بعداز حضرت زهرا سلام الله علیها از جهت گستردگی شفاعت، هیچ بانویی به شفیعه محشر حضرت معصومه سلام الله علیها نمی‎رسد،حاکی از شأن و عظمت و فضیلت این بانوی مکرم اسلام می‎باشد.

اباذری همچنین گفت: بی‎شک این فضایل و خصوصیات اخلاقی این بانوی بزرگ است که او را دارای چنین مقام و منزلتی نموده است چون امام موسی کاظم علیه السّلام دارای ۳۷ فرزند بود که درمیان آنها این بانوی مکرم است که مثل ستاره‎ای درخشان می‎درخشد و در میان فرزندان امام کاظم علیه السّلام بعد از امام رضا علیهالسّلام هیچ کدام هم سنگ او نمی‎باشد.

اباذری درادامه گفت:حضرت معصومه الگویی نمونه وکامل برای ختران مسلمان است ونهادهای تربیتی وحتی آموزشی کشور باید سبک زندگی وابعادشخصیتی آن حضرت رادرراس برنامه های خودقرارداده وجامعه دختران جهان اسلام را با آن حضرت آشنا کنند.


نوشته شده در   چهارشنبه 12 شهريور 1393  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode