ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 21 بهمن 1394     |     کد : 99584

دیدار معاون اول رئیس جمهور با 4 مراجع تقلید

معاون اول رییس جمهور در جریان سفر به استان قم با چهار تن از مراجع تقلید دیدار کرد.

دیدار معاون اول رئیس جمهور با 4 مراجع تقلید

معاون اول رییس جمهور در جریان سفر به استان قم با چهار تن از مراجع تقلید دیدار کرد.
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جریان سفر یک روزه خود به استان قم با آیات حسین وحید خراسانی، لطف الله صافی گلپایگانی، ناصر مکارم شیرازی و سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
دیدارهای جهانگیری با آیات عظام «مکارم شیرازی» «موسوی اردبیلی» «وحید خراسانی» به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران انجام شد.
جهانگیری در این دیدارها به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات دولت یازدهم  پرداخت.
* آیت‌الله صافی گلپایگانی،
اهتمام دولت به رفع مشکلات مملکت و معیشت ضعفا را خواستار شد
یکی از مراجع تقلید در دیدار معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت برای عزّت نظام و مملکت در سایه تعالیم حیات‌بخش اسلام خدمت می‌کند ‌ و امیدواریم در مسیر رفع مشکلات مملکت و رفاه و معیشت ضعفا موفق باشند.
به گزارش اعتدال به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، این مرجع تقلید در دیدار معاون اول رئیس جمهور با تشکّر از زحمات دولت برای رفاه حال مردم و کمک به محرومین، گفت: این دولت بحمدالله تعالی گام‌های خوبی در انجام خدمت به مردم و عظمت و عزّت مملکت برداشته که قابل تقدیر است و رضایتمندی مردم را در پی دارد.
وی با اشاره به اینکه باید همه کارها برای خداوند و با اخلاص و نیّت پاک باشد افزود: در روایات داریم «مَن کَانَ للهِ کَانَ اللهُ مَعَهُ» هر کس که برای خدا کار کند خدا هم با اوست. کار مهمّ شما، اعتلا و استقلال کشور و بی‌نیازی مملکت از دیگران است که باید در فنآوری و علم از دیگران برتر بوده و محتاج به آنان نباشیم.
این مرجع تقلید در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به دهه مبارکه فجر بیان کرد: این دهه به معنای واقعی آن مبارک بوده و دهه شکر و سپاس است و مردم در سایه دین توانستند انقلاب کرده و تعالیم ارزشمند اسلامی را در مملکت دوباره احیاء کنند و در این راه با تحمّل مشقّات و مشکلات زیاد و با جانفشانی شهداء توانستند ارزش‌های اسلامی را در مملکت، پایه‌گذاری کنند، بنا بر این باید شکر این نعمت بزرگ را به‌جا آورده و در درگاه خداوند متعال سپاسگزار باشیم و نباید با کارهای خلاف شرع و غیرارزشی کفران نعمت کنیم که در پیشگاه خداوند و ارواح طیّبه شهدا مسئولیم.


آیت‌الله صافی در ادامه توصیه‌های خود به دولتمردان، با اشاره به اینکه مسئولیت دولت در موقعیت کنونی مملکت و جهان بسیار خطیر و بزرگ است بیان کرد: بحمدالله دولت در حدّ توان خود خدمات زیادی را انجام داده که قابل تقدیر است و باید بیشتر از اینها خدمت کند. توقّع ما از این دولت و شخص رئیس جمهور زیاد است؛ البته این دولت که برای عزّت نظام و مملکت در سایه تعالیم حیات‌بخش اسلام خدمت می‌کند مورد علاقه من است و نیز شخص رئیس جمهوری را دوست داشته و دعا می‌کنم که در جلب رضایت امام زمان(عج) و رفع مشکلات مملکت و رفاه و معیشت ضعفا موفّق باشند و از فرصت‌ها استفاده کرده و راه صحیح که همان راه دین و عزّت مسلمانان است را ادامه دهند.
* دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی خصوصی و بدون حضور خبرنگاران
همچنین اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که از صبح امروز به قم سفر کرده است لحظاتی پیش با حضور در مدرسه امام سجاد(ع) با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
این دیدار به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران انجام شد.
جهانگیری پیش از این نیز با آیت الله وحیدخراسانی و آیت الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی همچنین در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه صنعتی، کلنگ‌زنی بیمارستان هزار تختخوابی و شهرک سلامت خاتم شرکت کرد.
* دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی خصوصی و بدون حضور خبرنگاران
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که از صبح دیروز به قم سفر کرده است، لحظاتی پیش با آیت‌الله موسوی اردبیلی  دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
این دیدار به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران انجام شد.
جهانگیری پیش از این نیز با آیت الله وحیدخراسانی ، آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی همچنین در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه صنعتی، کلنگ‌زنی بیمارستان هزار تختخوابی، شهرک سلامت خاتم و شورای اداری قم شرکت کرد.
* دیدار با آیت‌الله وحید خراسانی خصوصی و بدون حضور خبرنگاران
معاون اول رئیس‌جمهور، با آیت‌الله وحید خراسانی نیز دیدار کرد.
اسحاق جهانگیری که صبح امروز برای افتتاح پروژه‌های عمرانی و شرکت در جلسه شورای اداری قم به این استان سفر کرده است، ظهر دیروز با آیت‌الله وحید خراسانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
جهانگیری در این دیدار که بدون حضور خبرنگار برگزار شد، گزارشی از وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور به آیت‌الله وحید خراسانی ارائه کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور قرار است در ادامه سفر خود به قم با حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و موسوی اردبیلی دیدار کند.
* افتتاح دو واحد صنعتی در محمودآباد قم
با حضور معاون اول رئیس جمهور دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی محمودآباد قم افتتاح شد.
صبح دیروز(سه شنبه)، در جریان سفر یک روزه اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به استان قم دو واحد کلر آلکالی شرکت صدرا الکترو مهبد و واحد تولید پلی استایرن مقاوم شرکت محب بسپار آینده گستر در شهرک صنعتی محمودآباد واقع در 25 کیلومتری شهر قم افتتاح شد.
واحد کلر آلکلی شرکت صدرا الکترو مهبد با سرمایه‌گذاری 1000 میلیارد ریال دارای ظرفیت اشتغال برای 250 نفر است. این واحد صنعتی دارای قابلیت تولید 11 هزار تن سود کاسیک 100 درصد، 9 هزار تن اسید کلریدریک 32 درصد، 6 هزار تن کلر مایع و 20 هزار تن آب ژاول اکتیو 15 است.
* جهانگیری تصفیه خانه شماره ۳ قم را افتتاح کرد
صبح امروز(سه شنبه) اسحاق جهانگیری، تصفیه خانه شماره ۳ قم را افتتاح کرد.
این تصفیه خانه که با اعتباری بالغ بر هزار و ۳۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است، قابلیت تولید ۱.۲ مگاوات برق از لجن را دارد.
جهانگیری همچنین از طریق ارتباط تصویری با استانداران فارس، چهارمحال و بختیاری و کرمان فرمان آغاز همزمان عملیات اجرایی فاز نخست تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی در سراسر کشور را صادر کرد.
* توسط جهانگیری، کلنگ احداث بیمارستان هزار تخت خوابی خاتم قم زده شد
در جریان سفر یک روزه، مراسم کلنگ زنی پروژه بیمارستان هزار تخت خوابی خاتم قم برگزار شد.
قرار است بیمارستان هزار تخت خوابی خاتم (ص) ظرف 32 ماه در شهرک سلامت خاتم به بهره برداری برسد. این شهرک دارای صد هکتار زیر بنا بوده و قرار است در کنار این پروژه بیمارستانی، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین هتل بیمارستان نیز احداث شود.
در این مراسم قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز حضور داشت.
* جهانگیری تالار مرکزی شهر قم را افتتاح کرد
معاون اول رئیس جمهور در جریان سفر خود به استان قم تالار مرکزی شهر قم را افتتاح کرد.
این تالار با زیربنای 10 هزار و 500 متر مربع و در چهار طبقه احداث شده است. تالار مرکزی شهر قم دارای یک سالن 435 نفره تخصصی اجرای تئاتر سالن 150 نفره چند منظوره،‌سالن تعزیه رو باز و سالن تئاتر چهارسویه 150 نفره است.

10

* جلسه شورای اداری استان قم به ریاست جهانگیری برگزار شد
جلسه شورای اداری استان قم بعد از ظهر دیروز و در جریان سفر یک‌روزه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به استان قم برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست جهانگیری برگزار شد، حاجی میرزایی دبیر هیات دولت، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت، حمید چیت چیان وزیر نیرو، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار قم و همچنین مدیران استانی حضور داشتند.
بررسی مسائل و مشکلات استان قم و راهکارهای رفع موانع پیش روی توسعه این استان از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
* جهانگیری، در جمع خبرنگاران‌: مدیران مدافعین اصلی تولید داخلی هستند
اسحاق جهانگیری در حاشیه سفر یک روزه خود به استان قم در جمع خبرنگاران‌ با اشاره به آغاز طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای کشور خاطر نشان کرد: حدود 5 میلیارد تومان از منابع به این طرح تخصیص داده شده تا بتوانیم آب شرب مطلوب و با کیفیتی را به حدود 33 میلیون نفر جمعیت کشور برسانیم.
وی با اشاره به فضای کشور پس از برجام خاطر نشان کرد: خوشبختانه کارهای برجام در حال نتیجه دادن است و بسیاری از منابع کشور در حال آزاد سازی است. در این شرایط فکر می کنم که از نظر اقتصادی هم از جهت سرمایه‌گذاری و هم از نظر تولید در جهت اشتغال روزهای خوبی پیش روی کشور قرار دارد و ان شاء الله سال آینده سال خوبی در این زمینه خواهد بود.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایران استعدادها و موقعیت های بسیار خوبی در اختیار دارد گفت: به دلیل موقعیت استثنایی ایران است که امروز بسیاری علاقه‌مندند که با ایران همکاری داشته باشند . در همین راستا من به همه علاقه‌مندان به تولید کشور که گاهی نگران می شوند و فکر می‌کنند در این شرایط ممکن است تولید داخلی فراموش شود و بیشتر به سمت کالاهای مصرفی خارجی برویم، اطمینان می دهم که مدیرانی که حضور دارند مدافعان اصلی تولید داخلی بوده و هستند و این موضوع در کارنامه آن‌ها نیز ثبت شده است.
جهانگیری تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد که تولید داخل در چنین شرایطی آسیب ببیند به همین دلیل هر خارجی که قصد سرمایه‌گذاری در ایران دارد.
 باید باانگیزه استفاده از ظرفیت های ایران وارد شود.
به گزارش ایسنا، معاون اول رئیس جمهور هم‌چنین به اهداف سفر امروز خود به استان قم اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این سفر کاری است، اظهار کرد: در این سفر از تعدادی از پروژه های آماده بهره برداری بازدید کردیم و هم‌چنین در گفت‌وگو با مسئولان استان در جریان مشکلات پیش روی این استان قرار گرفتیم. هم‌چنین زیارت حرم حضرت معصومه (س) دیدار با تعدادی از مراجع از دیگر برنامه‌های سفر امروزما خواهد بود.






نوشته شده در   چهارشنبه 21 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode