برای ثبت شکایات و امکان پیگیری توسط شما درج موارد ذیل ضروری می باشد:
۱- مشخص نمودن فرد یا مجموعه طرف شکایت (متشاکی)
۲- ارائه ی دلایل و مدارک مورد ادعا
۳- شرح موضوع شکایت به صورت روشن و واضح
نکات قابل توجه :
۱- شکایاتی که قائم به شخص و خارج از حیطه موضوعات کاری سازمان باشد، قابلیت رسیدگی نخواهد داشت.
۲- مسئولیت قانونی اظهارات درج شده و اتهامات وارده برعهده شاکی خواهد بود.
۳- درخواست های مرتبط با اشتغال و یا هرگونه مساعدت مالی قابلیت رسیدگی در این سامانه را ندارد.