مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روشهای نظارت و مسئولیتهای سازمان تبلیغات اسلامی را در صورت لزوم مشخص میکند.
مسئولیت و تعهدات:
۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری
درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به
بخش پرسش و پاسخ دینی و یا بخش
تماس با ما یا برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.
۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با مدیرکل و سایر معاونین به صفحه
ارتباط با مسئولان مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات سازمان تبلیغات اسلامی و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.
۳- به محض
ثبت درخواست ، مورد درخواستی مراجعه کننده به مسئول مربوطه ارسال می گردد و پیگیری های لازم صورت می پذیرد.
۴- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.
۵- در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است در نظرسنجی تارنما شرکت فرمایید.