ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 آذر 1394     |     کد : 96573

نزاجا قرآنیان برتر خود را به رقابت نشاند

مرحله سراسری مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش - که به رقابت برترین‌های قرآنیِ منطقه‌ای این نیرو اختصاص دارد، از دیروز، ۳۰ آبان‌ماه آغاز شد و تا سوم آذرماه ادامه دارد.

در مرحله سراسری مسابقات قرآنی
نزاجا قرآنیان برتر خود را به رقابت نشاند

مرحله سراسری مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش - که به رقابت برترین‌های قرآنیِ منطقه‌ای این نیرو اختصاص دارد، از دیروز، ۳۰ آبان‌ماه آغاز شد و تا سوم آذرماه ادامه دارد.
روز اول این رقابت‌ها، پس از آئین آغازین، با طرحی ابتکاری اردوی آمادگی شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات با حضور اساتید و مدرسان قرآنی برگزار شده است.
مرحله سراسری سی‌وپنجمین مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش به میزبانی مسجد الرسول(ص) ستاد نیروی زمینی ارتش واقع در مینی‌سیتی، بلوار نیروی زمینی در حال برپایی است.
این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و مفاهیم سطح 1و2 و حفظ در جزءهای 5 ،10، 15، 20، حفظ کل برگزار می‌شود.
متسابقان امروز و فردا به رقابت می‌پردازند و آئین پایانی این دوره از مسابقات روز  سه شنبه سوم دی‌ماه انجام خواهد شد.

مرحله سراسری مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش از ۳۰ آبان‌ماه آغاز شد و تا سوم آذرماه ادامه دارد.
محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم
نیروی زمینی ارتش ضمن بیان این مطلب به ایکنا گفت: مرحله سراسری سی و پنجمین مسابقات قرآن نیروی زمین ویژه کارکنان پایور و وظیفه از دیروز
به میزبانی تهران ستاد نزاجا به مدت چهار روز تا
3 آذرماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و مفاهیم سطح 1و2 و حفظ در اجزاء 5،10، 15، 20 حفظ کل برگزار می‌شود.
کشتگر عنوان کرد: طی این مسابقات حدود 250 نفر متسابق و منتخبان مناطق پنج گانه نیروی زمینی ارتش چون کرمانشاه، شهرضا، مشهد، زنجان و تهران باهم
به رقابت می‌پردازند.
مسئول دارالقرآن نزاجا بیان کرد:  مراسم افتتاحیه این مسابقات صبح دیروز آغاز شد و پس از آن طی طرحی ابتکاری اردوی آمادگی شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات
با حضور اساتید و مدرسان قرآنی برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات در مسجد الرسول(ص) ستاد نیروی زمینی ارتش برپا می‌شود، عنوان کرد: متسابقان طی روزهای اول و دوم آذرماه باهم به رقابت می‌پردازند و آیین پایانی این دوره از مسابقات سوم دی‌ماه تشکیل خواهد شد.
کشتگر اضافه کرد: این مرحله از مسابقات با داوری اساتید و قاریان بین‌المللی چون حسن ربیعیان، بهروز یاریگل، علی اکبر ملکشاهی، سعید رحمانی، سیدرضا میرموسایی، رحیم رجبی، حسین دهقانی‌زاده، حسنی، محمد احراری، مصطفی یادگاری، مهدی میدانی و علیجان هاشمی
همراه است.
وی با تأکید بر اینکه بهره‌مندی از استاد راهنما از ویژگی‌های این دوره از مسابقات است، بیان کرد: برپایی محفل انس با قرآن کریم، اول آذرماه در
کوی شهید فلاحی، برپایی اردوی زیارتی به
حرم عبدالعظیم حسین(ع) در دوم آذرماه از جمله
برنامه‌های جنیست که برای این دوره از مسابقات
در نظر گرفته شده است . کشتگر بیان کرد: همچنین در حاشیه
این مسابقات نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و قرآنی و اعزام متسابقان به منظور بازدید از نمایشگاه دائمی دارالقرآن نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود ، مرحله سراسری سی‌وپنجمین مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش به میزبانی مسجد الرسول(ص) ستاد نیروی زمینی ارتش واقع در مینی‌سیتی، بلوار نیروی زمینی در حال برپایی است.


نوشته شده در   يکشنبه 1 آذر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode