ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 20 مرداد 1394     |     کد : 92415

قدردانی 3 نسل انقلاب از شهیدان، زیر پرچم امام‌صادق(ع)

در تشییع پیکر 251 شهید دفاع مقدس در بیست استان صورت گرفت ...

در تشییع پیکر 251 شهید دفاع مقدس در بیست استان صورت گرفت
قدردانی 3 نسل انقلاب از شهیدان، زیر پرچم امام‌صادق(ع)

اعتدال:  دیروز، 20 مرداد، همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر 251 شهید دفاع مقدس در 20 استان کشور در مراسم باشکوهی در میان حزن و اندوه جوانان و نوجوانان عزادار حضرت صادق آل محمد(ع)،  تشییع و به خاک سپرده شدند.
برای استقبال و تشییع فرزندان روح‌الله همه آمده‌بودند از جوان نسل اول انقلاب تا جوان انقلابی نسل سوم، از مادری که 3 فرزند خود را در راه حفط انقلاب تقدیم کرده، تا مادران نسل‌های آینده که می‌خواهند هویت زن انقلابی را به رخ استکبارگران نشان دهند.
امروز روزی است که باید استکبارگران، مانند همیشه جلوی ما سرخم کنند و به شکست خود اعتراف کنند روزی که جنایت‌های ایادی استکبار در اذهان ما نقش می‌بندد و تجسم می‌کنیم چگونه دست‌های جوانان 19 ساله‌مان را بستند و در کمال ناجوانمردی به شهادت رساندند.
امروز باید بر سر عهد خود بمانیم که بدانیم آمریکا همان آمریکایی است که آن پیر جماران، خمینی بت شکن؛ شیطان بزرگ می‌خواند. باید بمانیم و بمانیم و بمانیم بر این عهد و پیمان خود با ولی امر مسلمین.
امروز روزی‌ است که شهدا با دست‌های بسته رسانه‌ای شدند که بگویند فرزندان خمینی هیچ وقت تسلیم زور و زر استکبار نخواهند شد، حتی با دست‌های بسته.
* پیکر مطهر 10 شهید گمنام در شش نقطه تهران آرام گرفت
در استان تهران پیکر مطهر 10 شهید گمنام در شش نقطه تشییع و تدفین شده‌اند.
یکر پاک دو شهید از شهدای غواص عملیات کربلای 4، دیروز سه‌شنبه 20 مردادماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از مقابل مسجد امام صادق(ع) در میدان فلسطین به سمت حوزه هنری انقلاب اسلامی تشییع و در مقابل مسجد آیت‌الله خامنه‌ای حوزه هنری به خاک سپرده شد.
* پیام ولی امر مسلمین در پی تدفین دو تن از شهدای غواص
در حوزه هنری
در پی تدفین دو تن از شهدای غواص در حوزه‌ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در پیامی ابراز امیدواری کردند «هنر بزرگ» این شهدا، «مایه‌ی برکت و الهام» حوزه‌ی هنری به عنوان «مرکز هنر انقلابی» باشد.
متن پیام ولی امر مسلمین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به این شرح زیر است:
بسمه تعالی - کار شایسته‌ئی است. امید است هنر بزرگ این مردان خدا و مجاهدان راه حق، مایه‌ی برکت و الهامِ آن مرکز هنر انقلابی باشد. والسلام علی عبادالله الصالحین
سیدعلی خامنه‌ای - ۹۴/۵/۱۸
ضمنا، در این مراسم علاوه بر مسئولین حوزه هنری و جمعی از هنرمندان و اندیشمندان، از جمله مجید مجیدی،احمدرضا درویش, مومنی شریف، حبیب احمدزاده،حجت الاسلام شهاب مرادی، فاضل نظری، علیرضا قزوه، محمد رجبی دوانی، حسین مسافرآستانه، راضیه تجار، ناصرفیض، سعید بیابانکی، داوود امیریان، حبیب ایل بیگی، سعید ابوطالب، وحید یامین‌پور و جمعی از خانواده شهدای هسته‌ای حضور داشتند.
* حماسه حیرت‌انگیز
نسل سوم انقلاب در اصفهان
اگرچه اصفهان پیش از این در 25 آبان سال 1361 در استقبال از شهدای خط شکن گردان حضرت یونس علیه السلام حماسه‌ای باشکوه را در تاریخ خود ثبت کرده است ولی حماسه روز دوشنبه، نوزدهم مرداد و حضور پُرشور و هیجان جوانان و نوجوانان اصفهان را توان با هیچ واژه و کلمه‌ای نمی‌توان توصیف کرد. روز دوشنبه، خانواده شهدای غواص خط‌ شکن بعد از 29 سال، با مسافران تازه از سفر برگشته خود دیدار کردند. و جوانان و نوجوانان قدرشناس نصف‌جهان، بار دیگر ولایتمداری و ارادت خود به شهدا و ثابت قدمی خود در راه شهادت را به اثبات رساندند. گردهمایی بزرگی که خیلی زود تبدیل به اتفاقی تاریخی و بی‌سابقه در تاریخ همیشه درخشان و جاودان این شهر شهیدپرور شد.
مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر، 38 شهید تازه تفحص‌شده دوشنبه نوزدهم مردادماه، در فضائی وصف‌نشدنی در خیابان‌‌های اصفهان برگزار شد.
19 مرداد ماه 1394 روزی بود که در تاریخ ایران جاودانه شد، روزی که پیکر مطهر 38 شهید غواص خط شکن عملیات کربلای چهار وارد میدان امام خمینی (ره) شدند.
امروز اقشار مختلف مردم پیر و جوان، کودک و خردسال و زن و مرد با غرور و با افتخار برای استقبال و تشییع شهدای غواص در میدان امام خمینی (ره) و در مسیر تشییع به سمت گلستان شهدا حضور یافتند.
امروز مردم اصفهان حماسه ای باشکوه آفریدند، جوان ها با هر تیپ و قیافه ای بودند؛ با حجاب و بی حجاب، دانش آموز و دانشجو همه و همه امروز در مراسم تشییع شهدای غواص حضور دارند.
امروز مردم اصفهان با چشمانی اشک بار و با دل های شکسته و پر از دعا به استقبال شهدای غواص رفتند، گوشه به گوشه خیابان حافظ هم در سمت راست و هم در سمت چپ خیرین و مردم نیت کرده بودند و برای آسایش شرکت کنندگان در مراسم، نذری می دادند.
با وجود همه پیش‌بینی‌ها مبنی بر استقبال وسیع مردمی از تشییع شهدای غواص، این حجم از حضور مردم اصفهان در این مراسم غیر قابل‌‌باور و توصیف ناشدنی بود.
اصفهان 25 آبان دیگر و حماسه‌ای باشکوه در استقبال از شهدای خط شکن گردان حضرت یونس علیه السلام را در تاریخ خود ثبت کرد.
در تاریخ اصفهان روز 25 آبان سال 1361 روزی است که هرگز از ذهن‌ها زدوده نمی‌شود و مردم اصفهان بر این روز می‌بالند چرا که در روز 25 آبان پیکر 370 شهید اصفهانی تشییع شد به طوری که بعدها این روز با نام روز «حماسه و ایثار مردم اصفهان» نام گذاری شد و امام راحل در ستایش مردم اصفهان فرمودند»در کجای دنیا می‌توانید شهری مانند اصفهان را بیابید که تنها در یک روز 370 شهید را تشییع کنند».
 * پیکر مطهر شهدای غواص بر دوش مردم وارد گلستان شهدا شد
پیکر مطهر هفت شهید غواص خط شکن اصفهانی، لحظاتی پیش و بر روی دوش مردم وارد گلستان شهدا شد.
پیکر مطهر هفت شهید غواص خط شکن اصفهانی برای تدفین و خاکسپاری پس از تشییع از میدان فیض و بر روی دوش مردم شهیدپرور نصف جهان، وارد گلستان شهدای اصفهان شد.
بنابراین گزارش، «شهید محمدقاراخانی»، «شهید حمید مسایلی»، «شهید علیرضا جمشیدی»، «شهید غلامرضا مظاهری»، «شهید حسین رفیعی»، «شهید رسول رمضانی» و «شهید حمیدرضا صغیرا»؛ شهدایی هستند که پیکر مطهر آنها تا لحظاتی دیگر در گلستان شهدای اصفهان تدفین خواهند شد.
پیکر مطهر چهار شهید دیگر نیز بنابر وصیت‌شان در گلزارهای شهدای شهرستان‌های خود دفن خواهد شد.
* دفن دو تن از شهدای مدافع حرم در اصفهان
گفتنی است تدفین دو تن از شهدای مدافع حرم به نام‎های «شهید حسن مرادی» و «شهید علیرضا ناظری» نیز در حاشیه این مراسم انجام شد. فشار جمعیت به حدی بود که اجازه اقامه نماز را نمیداد و نماز شهداه بسختی و با تأخیر اقامه گردید.
* شهدا به خاک سپرده شدند
پیکر مطهر هفت تن از شهدای غواص خط شکن اصفهانی به همراه دو شهید مدافع حرم، تشییع و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد و پیکر مطهر چهار شهید دیگر از شهدای غواص خط شکن نیز در شهرستان‌های آران و بیدگل، کاشان، اردستان و محله رهنان اصفهان دفن شد.
* پیکر مطهر یکی از شهدای جنگ تحمیلی در قم تشییع شد
همزمان با سالروز شهادتحضرت امام جعفرصادق(ع) پیکر مطهر و پاک شهید «رحمت الله عربلو» با حضور جوانان انقلابی و مردم متدین و انقلابی بویژه خانواده معظم شهدا، بر دوش اقشار مختلف مردم داغدار و دوستدار اهل بیت پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی کریمه اهل بیت(س) و اقامه نماز توسط تولیت آستانه مقدس حضرت معصومه (س) ، از حرم حضرت معصومه(س) تا گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم تشییع، و در جوار مزار سایر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید رحمت الله عربلو متولد سال 1343 در قم در 25 آبان سال 1361هنگامی که 18 سال داشت، در عملیات حرم در منطقه دهلران به شهادت رسید و نام پرافتخارش در زمره شهدای مفقودالاثر ثبت شد.
پس از انجام آزمایش‌های دی.ان .ای هویت شهید شناسائی شد.
* تشییع پیکر 5 شهید فضای خراسان جنوبی را عطرآگین کرد
هزاران نفر از عزاداران امام صادق(ع)، پیکر پنج شهید دفاع مقدس که چهار شهید گمنام و یک شهید اخیرا هویت وی مشخص شد را، با حزن و اندوه در بیرجند مرکز خراسان جنوبی تشییع کردند.
در مراسم تشییع این شهدا مردم متدین این شهر با شعار « حسین حسین شعار ماست ، شهادت افتخار ماست» و «این سند جنایت آمریکاست» پیکر این شهدا را از هیأت محبان الزهرا(س) تا میدان ابوذر این شهر تشییع و بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.
از این شهدای گمنام دو شهید در شهر ارسک بشرویه تشییع و خاکسپاری ‌شد، یک شهید در پادگان محمد رسول الله (ص) و یک شهید در پادگان تیپ 3 انصارالرضا(ع) بیرجند به خاک سپرده شد.
از دیگر این شهدا، شهید احمد دلیل از شهدای گمنامی است که قرار بود امروز همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در تهران تشییع شود اما با احراز هویت وی، مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید روز پنجشنبه هفته جاری در شهرستان قاینات برگزار می شود.
تاکنون 102 شهید گمنام در 30 نقطه استان دفن شده‌اند که با احتساب این شهدا، 106 شهید در 34 نقطه این استان می‌شود.
* پیکرهای 30 شهید غواص خط شکن درساری تشییع شد
آیین تشییع پیکر 30 شهید غواص خط شکن مازندران با حضور مردم عزادار سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، از میدان شهدا تا میدان امام خمینی(ره) ساری برگزار شد.
مردم مازندران از پانزدهم مرداد ماه میزبان آلاله های غواص خط شکن بودند که دیروز بر اساس برنامه برای خاکسپاری راهی شهرستان های مختلف شدند.
این شهدا در روز پانزدهم مرداد ماه در شهرهای رامسر، تنکابن و عباس آباد، شانزدهم مرداد در شهرهای چالوس، نوشهر، نور و محموآباد، هفدم مرداد در شهرهای بابلسر، بابل و آمل ، هجدهم مرداد در شهرهای قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و شیرگاه و در شب نوزدهم مرداد مراسم استانی وداع با شهدا و دیروز بیستم مرداد، تمامی شهدا با خضور با شکوه جوانان و نوجوانان در شهر ساری تشییع و پس از برگزاری مراسمی در محل پارک موزه دفاع مقدس در مرکز استان مازندران به 10 شهرستان برای خاکسپاری منتقل شدند.
بر اساس اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، هفت تن از شهدای غواص مازندران که در عملیات کربلای 4 و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده‌اند، شناسائی و مابقی گمنام هستند.
* پیکر مطهر شهید گمنام
در محوطه فرماندهی نیروی انتظامی زنجان آرمید
پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میان حزن و اندوه اقشار مختلف مردم در محوطه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی زنجان تشییع و در دل خاک آرام گرفت.
در آئین تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام و رضوان جایگاه که دیروز /سه شنبه/ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) انجام شد خیل عظیمی از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه زنجان و شماری از خانواده شهدا، روحانیون، مسئولان لشکری و کشوری استان و جمع کثیری از عوامل نیروی انتظامی حضور داشتند.
حاضرین در این مراسم پرشکوه معنوی با سر دادن فریاد یاحسین یا حسین، این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربوبلا آمده، برادر شهیدم منزل نو مبارک، الله و اکبر و لا اله الله، این سند جنایت آمریکاست، این شهید را تشییع کردند و پس از خاکسپاری با چشمانی اشکبار، قلبی مملو از حزن و اندوه و با قرایت فاتحه ای، مزار این شهید گمنام و سفر کرده را زیارت و محل را ترک گفتند.
قبل از خاکسپاری پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام و همیشه جاوید، یکی از مداحال اهل بیت (ع) در خصوص جایگاه شهدا به مداحی و نوحه خوانی پرداخت و حاضرین نیز سینه زنی کردند.
معاون نیروی انسانی ناجا نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

* تشییع پیکر هفت شهید گمنام در همدان 
جوانان و نوجوانان و پیران و کودکان همدانی، پیکر مطهر هفت شهید شناسایی شده دوران دفاع مقدس را دیروز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) بر روی دوش تشییع کردند.
هفت شهید دوران دفاع مقدس از میدان امام راحل تا چهار راه پژوهش بر روی دوش مردم مومن و ولایتمدار شهر همدان تشییع شد.
سه تن از شهدای گمنام در بوستان مردم شهر همدان تشییع و خاکسپاری شد و مردم شهید پرور همدان با اشک دیده چهار تن از این مسافران آسمانی که در حال عزیمت به شهرستانهای کبودرآهنگ و ملایر بودند بدرقه کردند.
آئین تشییع و تدفین شهدای گمنام با حضور خیل عظیمی از مشتاقان و جمعی از مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان با تقدیر از حضور مشتاقانه مردم در این آئین اظهار کرد: این همه ابراز محبت و عشق به شهدا نشان از دینمداری و پایبندی این ملت به ارزش های والای دین مبین اسلام است و خداوند پاداش این همه عشق و محبت و غیرت را خواهد داد.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود: ملت شهید پرور همدان با حضور در این آئین معنوی حماسه آفریدند و برگ زرینی بر افتخارات بی پایان خود افزودند.
وی بیان کرد: در هیچ جای دنیا شاهد این همه عشق و ارادت به شهدا و برگزاری چنین آئین بزرگ و باشکوهی برای ارج نهادن به آنها نیستیم که علت آن این است که آنان پیشوایی همچون امام جعفر صادق (ع) ندارند.
پیکر مطهر10 شهید دفاع مقدس هفته جاری وارد همدان شدند که 9 تن از آنها شهید گمنام بوده و هویت یکی از آنها شناسایی شده است.
استان همدان بیش از هشت هزار شهید تقدیم به این انقلاب کرده است.
 * بدرقه نسل سوم از 2 شهید گمنام در تویسرکان
کاروان شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در قالب طرح روستاگردانی شمیم، عطر شهادت را به شهر تویسرکان هدیه کرد.
پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس، از صبح دیروز در قالب روستاگردانی در میان خیل عظیم مردم شهید‌پرور مردم تویسرکان قرار گرفت.
کاروان پیکر شهدای گمنام وارد روستاهای سیدشهاب، اشترمل و آرتیمان وارد شد و مردم چون زائران حریم حرم یار در زیارت دوست به استقبال حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس آمده و بار دیگر با این اسطوره‌های تاریخ پیمان دوباره بستند.
کاروان پیکر مطهر شهدا بعد‌ازظهر دیروز نیز در جمع عاشقان شهید و شهادت روستاهای عین‌آباد و رودآور قرار گرفتند.
ساعت 17 نیز کاروان این شهدا از محل سپاه ناحیه این شهرستان به سمت شهر فرسفج در بخش قلقل‌رود حرکت کرد.
مراسم تشییع و تدفین نیز براساس برنامه از پیش مشخص شده ساعت 18 با حضور مسئولان و مردم بخش قلقل‌رود انجام شد.
پیکر این دو شهید گمنام سرافراز دوران دفاع مقدس در پارک کوهستانی 
شهر فرسفج دفن شد.
* مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای غواص در اهواز
مراسم تشییع پیکر 38 شهید غواص صبح دیروز همزمان با سایر شهرهای خوزستان با حضور پرشور مردم در اهواز از محل حسینیه ثارالله تا میدان شهدا برگزار گردید و پس از آن پیکر پاک شهدای گمنام پس از میدان شهدا، به سه نقطه تعیین شده جهت تدفین در پارک جزیره اهواز، بوستان شهید سبحانی بلوار قدس و پارک گلستان تشییع شدند.
* حضور پرشور عشایر عرب در تشییع خط شکنان کربلای 4
پیکر مطهر غواصان خط شکن عملیات کربلای 4 پیش از ظهر دیروز پیکرهای مطهر 2 غواص شهید بر دوش مردم حمیدیه تا میدان قدس این شهر با حضور اقشار مختلف مردم به جوانان و نوجوانان، ایثارگران، جانبازان و جمعی از مسئولان محلی در شهر حمیدیه تشییع شد.
مراسم رسمی تشییع شهدای غواص در میدان قدس آغاز شد و پیکرهای مطهر شهدا بر دستان دوستان و همرزمان و جوانان حمیدیه تشییع شد و در پارک شهر آرام گرفت.
در این مراسم که حضور پرشور عشایر عرب با بیرق‌های رنگین نمایان بود نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی مستقر در منطقه حمیدیه نیز حضور داشتند، همچنین اعضای گردان امام حسین (ع) با لباس‌های یک دست خود جلوه‌ای ویژه به آئین تشییع شهدا دادند.
در آئین تشییع 2 شهید گمنام عملیات کربلای 4 خانواده‌های معظم شهدا حضور به یادماندنی داشتند که از جمله این خانواده‌ها می توان به خانواده شهید عبیات، خانواده شهید حمید سیاحی و خانواده شهید صبوری اشاره کرد.
حضور مردم شهیدپرور و عشایر منطقه گمبوعه از توابع شهرستان حمیدیه نیز در مراسم شهید شهدای گمنام پرشور بود.
مراسم شبی با شهدا با  حضور
 2 غواص شهید 23 ساله عملیات کربلای 4 
شامگاه دوشنبه در مسجد موسی بن جعفر (ع) 
دولت آباد حمیدیه و در برنامه یادواره شهدا انجام شد و مردم این شهر با شهدای گمنام وداع کردند.
  *وداع باشکوه مردم گناوه با پیکر سردار شهید بیژنی
مردم ولایت مدار شهرستان گناوه دیروز(۲۰ مرداد)، با حضور باشکوه خود با پیکر پاک سردار شهید غلامرضا بیژنی که پس از ۲۷ سال تفحص شده است وداع کردند.
مردم گناوه با سنج و دمام، سینه زنی سنتی، مرثیه سرائی و سینه زنی در سالروز شهادت مؤسس مذهب جعفری با پیکر این شهید وداع کردند.
همه اقشار مردم گناوه در این آئین حضور داشتند و با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.
شهید غلامرضا بیژنی از سرداران و فرماندهان دلیر یکی از گروهان های گردان امام حسن ناو تیپ 13 امیرالمؤمنین بود که به همراه برادر شهیدش حسن بیژنی در منطقه مجنون در تک دشمن بعثی در سال 67 به شهادت رسیدند و پیکر این شهد والامقام به تازگی تفحص شده است و پس از تشییع در محل زادگاهش خیارزار به خاک سپرده می شود.
 * وداع باشکوه مردم کهگیلویه با ۵ شهید دوران دفاع مقدس
مردم ولایتمدار و شهید پرور کهگیلویه صبح دیروز با حضوری پر شور و با اشک شوق به استقبال شهدای دوران دفاع مقدس رفته و با این راست قامتان همیشه جاوید در گلزار شهدای 
شهر دهدشت وداع کردند و پیکر مطهر 5 شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم ولایتمدار کهگیلویه تشییع و خاکسپاری شد.
فرماندار کهگیلویه، اعضای شورای اداری، اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا در این مراسم حضور داشتند.
پیکر لاله‌ گلگون کفن شهید احمد آذریان بعد از 30 سال دوری به زادگاه خود شهرستان کهگیلویه بازگشت.
دو تن از شهدای گمنام در شهر شهید‌ پرور سوق تشییع و خاکسپاری شدند تا فضای این شهر عالم پرور به فضای معنوی شهدا نیز عطرآگین شود.
دو تن از شهدا گمنام نیز در 
شهر قلعه‌رئیسی بر دستان مردم شهید پرور این دیار تشییع و خاکسپاری شدند.
در آئین تشییع شهدای گمنام و شهید احمد آذریان مداحان اهل بیت به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی پرداختند،گروه‌های خودجوش مردمی پوسترها و تصاویر شهدا را در بین مردم توزیع می‌کردند.
   * نیشابور به میزبانی شهدای غواص رفت
در مراسمی که صبح دیروز با حضور چشمگیر و بی نظیر اقشار محتلف مردم نیشابور، بسیجیان، طلاب و خانواده های شهدا، در مقابل مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر برگزار شد پیکر پاک سه تن از شهدای دوران طلایی دفاع مقدس سرداران
 شهید محمدباقر و محمد حصاری و همچنین شهید محمد رضاقائمی طی مراسمی تشییع و به خاکسپاری شد.
به گزارش خبرنگار مهر، شهیدان محمدباقر و محمد حصاری و 
شهید محمدرضا قائمی در پاتک دشمن در منطقه عملیاتی بدر زخمی شدند و به دلیل هجوم دشمن و عقب‌نشینی نیروها مفقود شدند.
این شهدا پس از ۳۱ سال دوری از وطن در ابتدای هفته به مشهد مقدس بازگشتند و پس از انتقال به شهرستان نیشابور
 صبح سه شنبه همزمان با سالروز وفات حضرت امام صادق(ع) 
برادران شهید محمدباقر و محمد حصاری در گلزار شهدای نیشابور آرام گرفتند و پیکر مطهر شهید محمدرضا قائمی نیز برای خاکسپاری به زادگاهش روستای حسن‌آباد منتقل شد.
 



نوشته شده در   سه شنبه 20 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode