ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 19 خرداد 1394     |     کد : 90085

قدردانی‌ مراجع تقلید از بانوی غیرتمند ایرانی ادامه دارد

درپی اقدام غیرتمندانه و عزتمندانه‌ی بانوی جوان قرآنی ایران، خانم «هاجر مهر علیان» در مسابقات قرآنی کشور اردن، علاوه‌بر تماس تلفنی مستقیم شیخ الفقهاء، حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با ایشان، تا کنون دو نفر دیگر از مراجع بزرگوار تقلید [آیت الله العظمی علوی گرگانی و آیةالله العظمی گرامی] با صدور پیام رسمی، از اقدام ایشان تقدیر کرده‌اند.

پیام‌های جداگانه [آیت الله علوی گرگانی و آیت‌الله گرامی] به بانوی عزتمند قرآنی
قدردانی‌ مراجع تقلید از بانوی غیرتمند ایرانی ادامه دارد

درپی اقدام غیرتمندانه و عزتمندانه‌ی بانوی جوان قرآنی ایران، خانم «هاجر مهر علیان» در مسابقات قرآنی  کشور اردن، علاوه‌بر تماس تلفنی مستقیم شیخ الفقهاء، حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با ایشان، تا کنون دو نفر دیگر از مراجع بزرگوار تقلید [آیت الله العظمی علوی گرگانی و آیةالله العظمی گرامی] با صدور پیام رسمی، از اقدام ایشان تقدیر کرده‌اند.
در بخشی از پیام آیت الله العظمی علوی گرگانی به این شیرزن عرصه قرآن، آمده است: شکی نیست که عمل شما در آسمان‌ها موجب تشویق ملائکه می‌باشد چرا که قرآن می‌فرماید: والعمل الصالح یرفعه» و عمل شما در نزد باریتعالی ذخیره خواهد شد و در قیامت به بهترین وجه پاداش داده خواهد شد.
 و در پیام آیةالله العظمی گرامی، خطاب به بانوی عزتمند ایرانی، آمده است: ... ایشان با شهامت و شجاعت و مقاومت ایستادگی کرد تا آهنگ صوتش را نامحرمان نشنوند.... امیدوار هستیم که ادعیه خالصه اهل بیت عصمت و طهارت خصوصا آقای‌مان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه همواره کمک و معین و مؤیّد این خانم و امثال این خانم باشد .
* پیام آیت الله العظمی علوی گرگانی به بانوی غیرتمند قرآنی
متن پیام منتشرشده توسط آیت الله العظمی علوی گرگانی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی این مرجع عالیقدر به این شرح است:
قال الله تعالی « الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا و لا تحزنوا وابشروا بالجنة التی کنتم توعدون»
سرکار خانم «هاجر مهر علیان» زید عزها/ سلام علیکم / عمل شایسته جنابعالی در کشور اردن و رعایت ظرایف احکام دینی  در پرهیز از استماع صوت شما توسط نامحرم موجب خوشحالی اینجانب گردید.
در دنیای امروزی که بسیاری از زنان و بانوان مسلمان متأسفانه حتی از رعایت برخی کلیات و اولیات احکام دینی هم پرهیز دارند و بعضاً حتی رعایت کنندگان آن را هم به تمسخر می‌گیرند ،نوع عمل شما در کشوری با جمعیت اکثراً اهل سنت موجب امیدواری می‌باشد  و یقینا مؤید من عند الله می‌باشد.
شکی نیست که عمل شما در آسمان‌ها موجب تشویق ملائکه می‌باشد چرا که قرآن می‌فرماید: والعمل الصالح یرفعه» و عمل شما در نزد باریتعالی ذخیره خواهد شد و در قیامت به بهترین وجه پاداش داده خواهد شد و نباید انتظار تشویق از افراد دنیائی و یا انسان‌هائی که به بهانه مصلحت اندیشی‌های زمانه به این نوع کارها بی‌توجهی می‌کنند داشته باشید .
والعاقبة لاهل التقوی و الیقین
* پیام آیةالله العظمی گرامی درباره اقدام شایسته بانوی قاری قرآن
متن پیام منتشرشده توسط آیت الله العظمی گرامی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی این مرجع عالیقدر به این شرح است:


* پیام آیت الله العظمی گرامی درباره اقدام شایسته بانوی قاری قرآن
متن پیام منتشرشده توسط آیت الله العظمی گرامی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی این مرجع عالیقدر به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ما از «خانم مهرعلیان» به خاطر برنامه‌ای که در اردن انجام دادند کمال تشکر را داریم. بسیاری از افراد هستند که فقط به آهنگ و صوت اهمیت می‌دهند و دقت در حواشی کار ندارند از اینکه ایشان با شهامت و شجاعت و مقاومت ایستادگی کرد تا آهنگ صوتش را نامحرمان نشنوند و یک درسی بود به همه کسانی که در این مسیر قدم بر می‌دارند کاملا تشکر داریم.
ان شاءالله که موفق باشند، برای توفیقات بیشتر ایشان دعا می‌کنیم و ان شاءالله شاگردان زیادی به همین ترتیب و مانند خود تربیت کنند، امیدوار هستیم که ادعیه خالصه اهل بیت عصمت و طهارت خصوصا آقای‌مان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه همواره کمک و معین و مؤیّد این خانم و امثال این خانم باشد .
 والسلام علیکم و رحمةالله
محمّدعلی گرامی
 12 خرداد 1394
 * یادآوری:
بسیاری از خوانندگان اعتدال بیاد دارند که در روز 6 اردیبهشت 1394، خبر نتایج دهمین دوره مسابقات بینالمللی حفظ، تلاوت و تفسیر قرآن اردن، ویژه بانوان را منتشر کردیم و گفتیم «هاجر مهرعلیان»، بانوی حافظ و تفسیردان ایرانی، رتبه پنجم رشته حفظ کل قرآن همراه با تفسیر را کسب کرد.
و در روز پنج خرداد 94 ، تجلیل شیخ‌الفقهاء، از عزتمندی و غیرتمندی خانم «هاجر مهرعلیان» را تقدیمتان کردیم که در آن از قول این بانوی قرآنی آمده بود: مرجع عالیقدر حضرت  آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با بنده تماس گرفتند و گفتند: «واقعاً کاری که شما کردید، جهاد بود و امر به معروف و نهی از منکر، که هیچ قیمتی برای این کار نمی توان تعیین کرد. شما با این کارتان، ابراز وجود کردید و موضع عزّتمندانه و غیرتمندانه یک زن مسلمان را به رُخ همه کشیدید. آفرین بر شما و مطمئن باشید این کار شما مرضیّ حضرت ولیّ عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار گرفته است.»
 * یادآوری یک نکته مهم:
در اینجا، شایسته است از مسئولین برگزاری مسابقات بینالمللی قرآنی اردن نیز به خاطر پذیرفتن درخواست غیرتمندانه این بانوی جوان ایرانی قدردانی کنیم.
از حق نباید گذشت، در این واقعه، یک طرف ماجرا، خانم مهرعلیان است ولی طرف دیگر داستان، مسئولین برگزاری مسابقات اردن هستند.
زیرا وقتی زنان خودشان و زنان حدود 36 کشور دیگر، در همان مجلس و در حضور مردان حاضر تلاوت کردند، آنان میتوانستند، چنین درخواستی را یک زن خارجی، آنهم زنی شیعه، نپذیرند.
زیرا صهیونیست ذهن عوام اهل سنت را - بویژه در خارج ایران - به اتهامات گوناگون علیه باورهایش آلوده کرده است.
ولی آنان پذیرفتند و زمینهای شد تا افتخاری دیگر به افتخارات خانم هاجر مهرعلیان افزوده گردد.


نوشته شده در   سه شنبه 19 خرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode