ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 14 شهريور 1403
چهارشنبه 14 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 10 خرداد 1394     |     کد : 89745

فرايند انتخابات بايد شفاف باشد

بايد گذاشت انتخابات رقابتي برگزار شود و مردم مطمئن باشند كه رأي آنها به عنوان حق‌الناس بر كرسي خواهد نشست...

رئيس جمهوري در همايش استانداران و فرمانداران:‌
فرايند انتخابات بايد شفاف باشد
بايد گذاشت انتخابات رقابتي برگزار شود و مردم مطمئن باشند كه رأي آنها به عنوان حق‌الناس بر كرسي خواهد نشست


سرویس سیاسی-اجتماعی: "رئیس جمهوری به عنوان مجری قانون اساسی در انتخابات اسفند وارد عمل خواهد شد وپیروزی دولت در این است که امسال یک انتخابات پرشور، رقابتی، آزاد و سالم برگزار کند."

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری با بیان این مطلب در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشوروبا اشاره به این که دولت فرای جناح و حزب و در انتخابات مجری قانون است، اظهارداشت: رای مردم بسیار مهم است و استانداران و فرمانداران در برابر هیچ حزب و فشاری نباید مرعوب شوند.

رئیس جمهوری با تاکید بر این که باید انتخاباتی برگزار کنیم که مایه آبروی نظام شود، افزود: هیچ تفکر سیاسی و جناحی در کشور به دلیل داشتن ریشه‌های دینی، فکری، اعتقادی و علمی قابل حذف نیست و البته انتخابات هم بدون رقابت امکانپذیر نیست. در جامعه ما افکار متفاوت وجود دارد و همه در بیان نظر و افکار خود آزادند، بنابراین در این جامعه جناح‌ها و به نوعی احزاب حضور دارند. روحانی تصریح کرد:باید تمامی شرایط رقابت را فراهم کرد تا الگوی جمهوری اسلامی ایران را آن‌گونه که شایسته است به دنیای اسلام، منطقه و جهان معرفی کنیم‌.

رئیس دولت تدبیر و امید با ابراز تأسف از اتهامات، شایعات و برچسب‌هایی که به افراد مختلف زده می‌شود، گفت: همه ما در درون جامعه اسلام، قانون اساسی، انقلاب، امام(ره) و رهبری را قبول داریم، بنابراین هر گروه، جناح و حزبی که قانونی است، باید بتواند فعالیت قانونی کند. معیار صلاحیت و نبود صلاحیت افراد در چارچوب قانون، بر مبنای نظرمراجع قانونی است و نه چیز دیگر. به هیچ وجه در انتخابات به اتهامات و شایعات نمی‌توانیم توجه کنیم.

دولت ، درگیر جریان های سیاسی نخواهد شد

روحانی افزود: دولت به هیچ‌وجه به عنوان حامی این جناح یا آن جناح وارد انتخابات و درگیر جریان‌های سیاسی نخواهد شد، زیرا دولت، فرای جناح‌ها ، احزاب و تجمعات سیاسی است و فقط به عنوان مجری قانونی وارد عمل می‌شود. درست است که دولت باید پایش را از رقابت‌های سیاسی بیرون بکشد، اما نباید این گونه باشد که قوای دیگر و شبه دولتی‌ها و سایر جمع‌های قدرتمند حق داشته باشند، به عنوان حامی جریان‌های سیاسی وارد انتخابات شوند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی با بیان این که رئیس‌ جمهوری دارای دو حیثیت رئیس دستگاه اجرایی و پاسدار قانون اساسی است، تصریح کرد: نباید به دلیل انتخابات، کاری کنیم که دینمان را برای دنیای دیگران بفروشیم. بدون تردید مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری جایگاه رفیعی دارند. مهم این است که مردم چه کسی را از میان افراد صاحب صلاحیت به عنوان اصلح برمی‌گزینند. رئیس جمهوری ادامه داد: مبادا در هیچ‌کجا به گوش کسی این حرف بخورد که دولت، سپاه، ارتش، صدا و سیما، استاندار و فرماندار یا دفتر امام جمعه، طرفدار نامزد خاصی است، زیرا این حرف برای انتخابات سم است. تمامی مقامات و صاحبان قدرت و مدیران رده بالای کشور که مسئولیتشان فراتر از احزاب و جناح‌ها ست، باید به شیوه ای عمل کنند که این تهمت به آنها زده نشود‌. روحانی با تأکید بر این که باید گذاشت انتخابات شفاف و رقابتی برگزار شود و مردم مطمئن باشند که رأی آنها به عنوان حق‌الناس بر کرسی خواهد نشست، خطاب به فرمانداران و مدیران انتخابات وزارت کشور، گفت: به همه شما به صراحت می‌گویم در ماجرای انتخابات در برابر هیچ حزب، جریان و گروهی مرعوب واقع نشوید و در عین حال در برابر هیچ جریانی هم مفتون نباشید و به آنچه حق و اصل است پایبند باشید، زیرا انتخابات یعنی عدالت و عدالت یعنی فرصت برابر برای تمامی مردم. رئیس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تفاوت انتخابات در رژیم پهلوی و نظام جمهوری اسلامی، گفت: در نظام اسلامی انتخابات تشریفاتی و تزیینی نیست و مشروعیت سیاسی و حتی بخشی از مشروعیت دینی از آرای مردم به دست می‌آید.

روحانی با بیان این که در روند برگزاری انتخابات نباید هیچ‌سوء ظنی ایجاد شود، گفت: جریان رأی‌گیری و شمارش آرا باید به گونه ای باشد که شفافیت و سلامت انتخابات پیش‌روی تمامی مردم آشکار شود. انشاء‌الله انتخابات خوب، شفاف و رقابتی که مایه آبروی نظام است، برگزار خواهد شد و دست‌اندرکاران وزارت کشور، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند صندوق‌ رای را حق‌الناس و امانت در نظر خواهند گرفت. رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که استانداران و فرمانداران سراسر کشور، نمایندگان عالی نظام در سراسر میهن اسلامی هستند و اعمال و رفتار آنها به عنوان، اعمال و رفتار نظام تلقی می‌شود، گفت: به همین دلیل اعمال و رفتار ما اهمیت خاصی دارد و عمل، رفتار، نگاه، برخورد و تعامل ما به عنوان گونه ای از برخورد و تعامل نظام تلقی می‌شود.

روحانی به برگزاری انتخابات پرشور ۲۴خرداد دو سال قبل اشاره کرد و گفت: مردم از طریق صندوق آرا و به صورت امانتی ۴سال قدرت را در اختیار این دولت گذاشته اند، آنها حرف‌های خود را این گونه زدند که قدرت را به شرط عدالت و اجرای قانون اساسی به دولت واگذار می‌کنیم و انتظار داریم دولت ما متعادل و تعامل‌گرا باشد و اخلاق، راستگویی و امانتداری را مدنظر داشته باشد

نیازمند وحدت هستیم

رئیس جمهوری گفت: مردم از اختلافات و دعواهای سیاسی و شعارهای بی‌محتوا خسته شده بودند. ملت ما ملتی صلح‌طلب و آشتی‌خواه و خواهان تعامل سازنده با جهان است. امروز نیازمند وحدت هستیم. اقوام و اقلیت‌ها باید محترم باشند و امنیت پایدار در کشور و منطقه وجود داشته باشد.

روحانی با تأکید بر این که این نداها و مطالبات با زبان آشکار و بلند، فریاد زده شده و ما شنیدیم، گفت: در رقابت‌های انتخاباتی و در تمامی سخنرانی‌ها آنگاه که حرف از آشتی، صلح، تعامل، رونق اقتصادی و احیای اخلاق مطرح می‌شد، مردم با فریاد بلند آن را تأیید می‌کردند. رئیس جمهوری با اشاره به این که هر یک از ما ممکن است دارای نظرات شخصی، فردی و جناحی باشیم، گفت: اما هنگامی که در جایگاه فعلی قرار گرفته‌ایم، اجازه نداریم تمایلات فردی و جناحی خود را ابراز کنیم. این دولت شعارش فراجناحی است و تمامی کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید مسائل حزب، جناح، شخص، قوم و قومیت را فراموش کنند زیرا مسئولیت سنگینی در برابر خدا و قانون اساسی بر عهده گرفته‌اند. رئیس دولت تدبیر و امید ادامه داد: مردم با ما خویشاوند نیستند و به دلایل واهی به ما رای ندادند‌. آنها در انتخاباتی شگفت‌انگیز که نتیجه آرا‌ در پایتخت و دورافتاده ترین روستاها یکسان بود، این پیام عمومی را اعلام کردند که مردم به برنامه‌ها و وعده‌های رئیس‌ جمهوری رأی دادند و اگر امروز رئیس‌ جمهوری، وزرا و استانداران، فرمانداران و مدیران کل‌به آن وعده‌ها عمل نکنند، خلف وعده و به امانت مردم خیانت کردند‌. رئیس جمهوری با اشاره به این که دولت به عنوان منتخب مردم در یک انتخابات رقابتی پرشور بار مسئولیت را بر دوش گرفت، گفت:مردم قدرت بی قید و شرط به مسئولان نداده‌اند‌. به مردم وعده آرامش دادیم و تمامی نهادها مانند دولت در برابر رای مردم مسئول هستند و این رای مردم درانتخابات ملی، برای تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

روحانی گفت: به مردم گفتیم که اقتصادی خواهیم ساخت که نوسان آن همپای نوسان معمولی باشد. گفتیم ثباتی در اقتصاد حاکم خواهیم کرد که صفی برای طلا و سکه نباشدو مردم به این وعده‌ها که به صراحت در سخنرانی‌های انتخاباتی بیان شد، رأی دادند.

باید به وعده هایمان عمل کنیم

رئیس جمهوری که سخنانش با تشویق حاضران همراه بود، با تاکید بر این که باید به تمامی وعده‌هایمان که به مردم دادیم، عمل کنیم‌، افزود: مسیری که دولت انتخاب کرده‌، درست است. ما دارای عصمت نیستیم، خواب هم نمی‌‌بینیم و به فال و جن گیر هم معتقد نیستیم‌. مبنای هر اقدام دولت ما‌، مشورت با صاحبنظران بوده و هست. رئیس شورای عالی امنیت ملی افزود: رأی مردم فقط برای دستگاه اجرایی نیست، زیرا آنها در انتخاباتی ملی به پای‌صندوق‌های آرا آمدند و به یک نفر و برنامه‌هایش به عنوان رئیس‌ جمهوری رأی دادند که فکر، مطالبات و رویکردشان در این اتفاق مشخص است.

روحانی با اشاره به اختلاف ۱۳میلیونی آرا میان نامزد اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲، گفت: معنای این اختلاف رأی آن است که مردم دقیق، آگاهانه و حسابشده مسیر را برگزیده‌اند. ما در برابر ۲۴خرداد ۹۲بار مسئولیت سنگینی بر دوش داریم و احساسم این است که دولت تمامی توان خود را با وجود برخی نقص‌ها که طبیعی است، برای اجرای وعده‌ها به کار گرفته است‌. رئیس جمهوری گفت: امروز بخش خصوصی حاضر است سرمایه‌اش را به روی زمین منتقل کند. سرمایه‌داران و کارآفرینان ایرانی مقیم خارج یا خارجی‌ها برای سرمایه‌گذاری اظهار تمایل می‌کنند و معنای آن این است که راه دولت درست است. رئیس شورای عالی اقتصاد با اشاره به این که امروز حرص و ولعی برای انبار کردن کالا وجود ندارد و صف‌های طولانی تحقیرکننده ملی در تهران و شهرستان‌ها شکل نمی‌گیرد، گفت: این که عده‌ای آزادانه و به راحتی و بدون لکنت زبان از دولت انتقاد می‌کنند، نشان می‌دهد که حتی منتقدان هم به دولت اعتماد دارند و بیانگر این حقیقت است که مسیر ما درست است.

روحانی با بیان این که مردم از هیچ قوه‌ای به اندازه قوه مجریه به راحتی و بدون دغدغه و لکنت زبان انتقاد نمی‌کنند، گفت: هرگاه که بحث انتقاد از دولت و رئیس‌ جمهوری مطرح است، زبان‌ها باز می‌شود و گل از گل شکفته می‌‌شود. البته ما باید نقد شویم، زیرا دارای عصمت نیستیم‌.

رئیس شورای عالی اقتصاد گفت: در دولت قبل و در سال‌های ۹۱و ۹۲به دلیل برخی تصمیمات نادرست مجموعاً ۹درصد رشد منفی داشتیم که معنای آن کاسته شدن از ثروت مردم بود، در حالی که باید در تمامی تصمیم‌گیری‌ها، کل ملت و زندگی آنها را پیش‌روی خود قرار دهیم.

روحانی خطاب به حاضران گفت: نخستین درخواستم از استانداران و فرمانداران به عنوان اساس کار این است که ثبات اقتصادی و آرامش در بازار را فراهم کرده و مردم را تشویق به سرمایه‌گذاری و حرکت به سمت رونق اقتصادی کنند، زیرا از هر چیزی می‌توان گذشت، اما از هیچ گروه یا دسته‌ای که بخواهند به امید مردم نسبت به آینده لطمه بزنند، نمی‌توان گذشت.

وظیفه ما خوشحال کردن مردم است

رئیس جمهوری ادامه داد: امروز خالق امید، نشاط و لبخند، خود مردم هستند و چه نعمتی برای ما مسئولان بالاتر از آن که چهره بشاش و خوشحال مردم را در خیابان‌ها ببینیم که این بالاترین مزد الهی است. وظیفه ما خوشحال کردم مردم و برداشتن بار از دوش آنهاست و در این هدف، راه طولانی پیش رو داریم‌. روحانی در بخش دیگری از سخنانش با طرح این پرسش که چرا در زمینه هسته‌ای که دولت این همه تلاش کرده است گاهی زخم‌زبان‌های زشت را تحمل می‌کند؟ ، گفت: زیرا نتیجه مذاکرات در زندگی مردم، در توفیق اقتصادی و ثبات بازار و حفظ ارزش پول مردم تأثیرگذار است و ما باید همه چیز را در نظر بگیریم.

رئیس جمهوری ادامه داد: ثبات امروز اقتصادی مرهون این باور مردم به دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی است که - انشاء الله درست باشد – آنها افرادی راستگو، متدین، متخصص و دلسوز هستند که برای کشور و آینده آن عاقلانه تصمیم‌ می‌گیرند‌. روحانی با ابراز تأسف از سیاسی‌تر شدن فضای جامعه، گفت: امروز همه متخصص حقوق، امنیت و مسائل ملی شدند و مدام درباره این مسائل سخنرانی می‌کنند، اما نکته مهم آن است که به مردم دروغ نگوییم زیرا دروغ‌ها دیر یا زود آشکار خواهد شد.

بی ادبی به سردار دیپلماسی ممنوع!

رئیس جمهوری تصریح کرد: چه کسی حق دارد با لحن بی‌ادبانه نسبت به سردار جبهه دیپلماسی کشور حرف بزند؟ این بی‌ادبی از کجا نازل شده است؟ این زبان زشت، بد و تندحرف زدن و بی‌احترامی کردن از کجا نشأت می‌گیرد؟ در حالی که تمامی مؤمنان و مردم ایران عزیزند و باید محترم باشند، به ویژه کسانی که خدمت بیشتری انجام می‌دهند.

روحانی خاطر نشان کرد: بگذارید به حول و قوه الهی این مذاکرات در سایه روح بلند پیامبر(ص) و توجهات حضرت ولی عصر(عج) با موفقیت به پایان برسد، بعد برای مردم شرح خواهیم داد که مذاکره‌کنندگان کشورمان چه کشیدند و چه سختی‌هایی تحمل کردند. خیلی از شما و بنده افتخار حضور در جبهه و مذاکرات سیاسی را داشته‌ایم، اما مذاکرات فعلی سخت‌تر، پیچیده‌تر و دلهره‌آورتر نسبت به شب‌های عملیات در میدان جنگ است، چرا که در آنجا شهادت یا زنده ماندن افتخار بود ،اما اگر در مذاکرات شکست بخوریم، ندامت و پشیمانی بزرگ تاریخی در انتظار ماست و اگر پیروز شویم عده‌ای زخم زبان می‌زنند و با حیثیت ما بازی می‌کنند. رئیس جمهوری افزود: چرا عده‌ای تا می‌بینند دولت با تدبیر مذاکرات هسته‌ای را پیش می‌برد، ناخرسند می‌شوند و می‌خواهند کام مردم شیرین نباشد؟ مگر آنها از لبخند مردم می‌ترسند؟

روحانی که سخنانش با تشویق پی در پی حضار همراه بود، ادامه داد: بگذاریم کام مردم شیرین باشد. مسأله هسته‌ای موضوع این جناح و آن جناح، این حزب و آن حزب و این قوه و آن قوه نیست. مسأله‌ای ملی است و بار آن بر دوش نظام است و نظام جمهوری اسلامی است که دارد گام به گام راه را جلو می‌برد تا به هدف برسد. رئیس جمهوری با انتقاد از برخی توصیه‌ها که بدیهیات را یادآور می‌شود، گفت: می‌گویند اسرار کشور محفوظ بماند. مگر کسی در این باره شک دارد؟ حال اگر رهبر معظم انقلاب نصیحت می‌کنند، ایشان رهبر هستند و وظیفه‌شان است، نه این که هر کسی راه افتاده و به دولت توصیه‌هایی از این قبیل می‌کند که اگر تشنه شدی به شما می‌گویم باید آب بخوری!

روحانی با بیان این که مذاکره‌کنندگان که بار مسئولیت را بر عهده گرفتند از لحاظ سیاسی، حقوقی، قضایی و فنی در سطح بالای تخصصی هستند، اظهار داشت: بدانیم مردم در این انتخابات به این مهم رأی دادند که چرخ اقتصاد و زندگی مردم باید همراه با سانتریفیوژ‌ها بچرخد. این رأی مردم است و ما بر مبنای آرا و نظرات و خطوط قرمز ترسیم‌شده حرکت خواهیم کرد. تیم هسته‌ای ما کاملاً با مسائل آشناست و می‌داند که چگونه باید حرف بزند و مسیر درست را انتخاب کند. آنها بعد از خدا در این کارزار بین‌المللی امیدشان به ملت است و ملت هم پشتیبان آنهاست، حتی کسانی که به گونه‌ای دیگر حرف می‌زنند. رئیس شورای عالی امنیت ملی افزود: می‌خواهیم ثابت کنیم که ایران فعالیت هسته‌ای‌اش خلاف ادعای بدخواهان، صلح‌آمیز است و آنچه در ایران به عنوان دستاورد فناوری هسته‌ای ایجاد خواهد شد، به نفع ملت ایران و ملت‌های منطقه است و به ضرر کسی نخواهد بود. رئیس جمهوری تصریح کرد: می‌خواهیم بگوییم ملت ایران آن قدر قدرت و توان دارد که می‌‌تواند پای میز مذاکره و در برابر قدرت‌های بزرگ، حقوق خود را به کرسی بنشاند و از دستاوردهای خود دفاع کند و تحریم ظالمانه را از دوش مردم بردارد، باید در این مسیر متحد و منسجم حرکت کنیم‌.

وزیرکشور:طرفدارهیچ گروهی نیستيم

در ادامه اين همايش‌، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هم گفت: به طور حتم ما به عنوان دولت و برگزارکننده انتخابات طرفدار هیچ گروهی نیستیم و از هیچ جناحی هم طرفداری نخواهیم کرد. وي با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری‌، از بهانه‌جویی‌ها و تصميم عده‌اي براي استفاده از توان دولت و دستگاه‌ها در استفاده از منافع خود براي در معرض دید مردم قرار دادنشان خبر داد و گفت: باید همه تلاش خود را بکار گیریم که از ظرفیت دولت در انتخابات، فرد یا گروهی استفاده نكنند. لذا فرمانداران سراسر کشور باید مرتبا این مسائل را رصد کنند و جمع‌بندی‌ها را به وزارت کشور ارجاع دهند. وزیر کشور همچنين برپايي تجمع‌ها قبل از زمان شروع قانونی تبلیغات انتخابات را فاقد ارزش و امري غيرقانوني دانست و تاكيد كرد: هر گونه اقدامی که موجب ایجاد التهابات سیاسی شود، وجاهت قانونی ندارد و با چنین اقداماتی برخورد قاطع خواهد شد. وی در ادامه با تاكيد بر اين كه مجوزی برای گردهمایی‌ و تجمع درباره ‌مسائلی که مورد وفاق عینی قرار گرفته است صادر نخواهیم کرد،افزود: گردهمایی‌ها و تجمع‌هایی که مورد وفاق رهبری، دولت و ملت است لزومی ندارد به کف خیابان کشیده شود. کسی نمی‌تواند در موضوعی مانند مساله هسته‌ای که جنبه ملی دارد به عنوان موافق یا مخالف در کف جامعه تجمع یا گردهمایی برگزار کند.

سخنراني دبیر شورای نگهبان

آیت ‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان هم دراين مراسم گفت: مسئولیت‌‌هایی که داریم بسیار سنگین است و بایدبه خداوند و مردم نسبت به اعمال و رفتارمان پاسخگو باشیم.

وي با اشاره به برگزاري انتخابات در سال جاری گفت: دولت و وزارت کشور نمی‌توانند به یک جریان سیاسی گرایش داشته باشند،حال آن جریان هر چه می‌خواهد باشد كه اميدواريم در این دوره همکاری خوبی بین وزارت کشور و شورای نگهبان وجود داشته باشد.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به مساله احراز شرایط داوطلبان انتخابات اظهار داشت: در موضوع تأیید صلاحیت‌ها‌، هیأت‌های اجرایی مسئولیت دارند که دو حق را رعایت کنند، نخستين حق مربوط به شخص و فرد داوطلب است که آزادانه می‌تواند بیاید و ثبت‌نام کند و حق دوم رعایت حق ملت و مجلس است که در این زمینه باید افرادی که دارای صلاحیت لازم هستند تأیید شوند زیرا اگر ناحق تأئید و یا رد شود به آنها و همچنین به حق ملت و مجلس ظلم شده است. حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی دادستان کل کشورهم در سخناني، مهمترین مولفه قدرت و امنیت کشورمان را حضور با معنای مردم در صحنه دانست و گفت: شایسته است با رعایت قانون، انتخابات را به جلوه ای از امنیت‌، وحدت و انسجام ملی تبدیل کنیم و درحقيقت مراجعه به ر‌ای مردم برای تعیین همه ارکان نظام از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است. وي با بیان این که حضور دادستان‌ها در کنار مجریان و ناظران انتخابات در سراسر کشور در مرحله نخست نقشی پیشگیرانه خواهد داشت، افزود: در صورت بروز هرگونه تخلف احتمالی در حوزه‌های انتخابیه، به موارد مورد نظر به سرعت و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وزیراطلاعات:اجازه نمی دهیم آبروی کسی پایمال شود

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات هم گفت: ما انقلاب کردیم تا آبروی مردم حفظ شود، رضای خدا را ملاک قرار داده ايم و اجازه نمی دهیم به خاطر جهت گیری سیاسی آبروی کسی پایمال شود.

وي با بيان اين كه در وزارت اطلاعات صرفا به پرونده گذشته افراد اکتفا نمی‌کنیم، افزود: کار اطلاعاتی باید در قالب شرع باشد، توهین و دروغ برای وزارت اطلاعات و سایر مسئولان حرام است و ما نمی‌توانیم به بهانه حفظ نظام وارد حریم شرع شویم، خود اجتهادی برای ما حجت شرعی ایجاد نمی‌کند. وزیراطلاعات با بیان این که از راه معصیت نمی توان نظام را حفظ کرد، تاكيد كرد: نباید بولتن‌هایی ایجاد کنیم و درآن‌ها اخبار نادرست را بنویسیم به این دلیل که از مسئولی خوشمان نمی‌آید و می‌خواهیم او را از صحنه بیرون کنیم.

وي تاكيد كرد: امنیتی که اسلام برای جامعه می پسندد، امنیت همراه با آرامش و شادابی است و امنیت گورستانی شمع و چراغ ایمان را به کم فروغی می‌کشاند.


نوشته شده در   يکشنبه 10 خرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode