ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 خرداد 1394     |     کد : 89362

نتایج سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم اعلام شد

در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، نمایندگان کشورمان در دو رشته قرائت و حفظ کل قرآن کریم، رتبه نخست را از آن خود کردند.

نتایج سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم اعلام شد
برتری جهانی قاری و حافظ ایران مبارک باد

در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، نمایندگان کشورمان در دو رشته قرائت و حفظ کل قرآن کریم، رتبه نخست را از آن خود کردند.
مرحله نهایی سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه سی و یکم اردیبهشت در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد و دیروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
* برترین‌های رشته قرائت
بر همین اساس در رشته حفظ کل پس از حجت‌الاسلام «محمدمهدی رجبی» که رتبه نخست را کسب کرد به ترتیب ؛ عبدالله الرفاعی از لیبی ، اساکامامودو حسن از نیجر، ابوبکر علس موسی از اوگاندا و آدم حسن حسین از سومالی به ترتیب رتبه‌های بعدی را بدست آوردند.
* برترین‌های رشته حفظ کل
همچنین در رشته قرائت نیز پس از «حسن دانش» که موفق به کسب رتبه نخست شد به ترتیب ؛ محمد عبدالرحمن محمود عبدالباسط از مصر ، محمد ابراهیم از پاکستان ، جعفر حسیبوان از اندونزی و احمد عباس فرج از عراق حائز رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات شدند.
رقابت‌های این دوره پس از برگزاری مراسم افتتاحیه که در تاریخ جمعه، 25 اردیبهشت برگزار شد، از شنبه در سالن اجلاس سران و در رشته حفظ کل قرآن در سه مرحله و رشته قرئت تحقیق در دو مرحله برگزار شد و بالاخره دیروز پنج حافظ و پنج قاری برتر در مرحله فینال رقابت داشتند.
* نفرات برتر نهمین همایش پژوهش‌های  قرآنی
همزمان با برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن نهمین همایش پژوهش‌های  قرآنی برگزار شد که بر این اساس نفرات برتر مشخص شدند. مهدیه سادات خشوعی ، یاسین توکلی با موضوع فرهنگ اسلامی تعامل انسان با طبیعت و محیط زیست از منظر قرآن کریم از  ایران  ،  میثم کهن‏ترابی با موضوع خطر «شخصیت زدگی» در مسیر ترویج فرهنگ اسلامی از منظر قرآن کریم از ایران،مولای علی سلیمانی با موضوع سیدنا علی: الرکن الاقوم و اللازم الأعظم للثقافه الاسلامیه از مغرب، عماد عبدالله محمد الشریفین با موضوع دور محتوی المناهج التعلیمیه فی ترسیخ الثقافه القرآنیه از اردن به عنوان نفرات اول تا پنجم همایش پژوهش‌های قرآنی شدند.
مراسم اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران دیروز، جمعه، اول خردادماه ساعت 17 با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.


نوشته شده در   جمعه 1 خرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode