ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 اسفند 1393     |     کد : 86438

طبق آیات قرآن، علی‌رغم قلدرهای دنیا، باید همه‌ی دین را اقامه کرد

اعضاى مجلس خبرگان رهبرى، پس از برگزاری هفدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری(۱) و انتخاب رئیس جدید این مجلس با حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دیدار کردند.

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای:
طبق آیات قرآن، علی‌رغم قلدرهای دنیا، باید همه‌ی دین را اقامه کرد

اعضاى مجلس خبرگان رهبرى، پس از برگزاری هفدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری(۱) و انتخاب رئیس جدید این مجلس با حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دیدار کردند.
ولی امر مسلمین، در این دیدار سخنان مهمی ایراد فرمدند. متن کامل بیانات معظم‌له است به نقل  از khamenei.ir تقدیم می‌کنیم:
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
 والحمدلله ربّ العالمین والصّلاة والسّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّةالله فی الأرضین.
 خوشامد عرض می‌کنم به آقایان محترم. علاوه‌ی بر مزایائی که جناب آقای یزدی - رئیس محترم مجلس خبرگان - بیان فرمودند، (۲) یک مزیّت دیگری هم وجود دارد که آن مخصوص بنده است و آن اینکه ما در این اجلاس‌ها، برادران عزیز و آقایان محترم را از نزدیک زیارت می‌کنم؛ این هم برای ما یک فرصتی است و از خداوند متعال می‌خواهیم که شما را - همه‌ی آقایان را، دوستان را - موفّق بدارد که این وظائف سنگینی که بر عهده‌ی همه‌ی ما است، ان‌شاءالله به بهترین وجهی انجام بگیرد.
 من اوّلاً تبریک عرض می‌کنم به جناب آقای یزدی به‌خاطر احراز مسئولیّت ریاست این جلسه. خب، شخصیّت ایشان، سوابق ایشان، لواحق ایشان، همه‌ی این‌ها چیزهائی است که این انتخاب را انتخاب مناسب و بجائی نشان می‌دهد. ان‌شاءالله که ایشان از لحاظ مزاجی و آمادگی‌های گوناگون، خداوند کمکشان کند و بتوانند به وظائفشان عمل کنند.
* مرحوم آقای مهدوی مظهر یک روحانی فعّال و عالم عامل بود
یاد مرحوم آقای مهدوی(۳) (رضوان الله علیه) را هم گرامی می‌داریم. ایشان شخصیّت برجست‌های بودند و حقّاً وجود مرحوم آقای مهدوی در دوران طولانی بعد از پیروزی انقلاب - علاوه بر مجاهدتشان قبل از پیروزی - یک وجود اثرگذار و مظهر یک روحانی فعّال و عالم عامل بود. امی‌دواریم که خداوند متعال ایشان را جزای اوفی‌ عنایت کند و از رحمت و مغفرت خودش ایشان را برخوردار کند.
* یک الگوئی انتخاباتی
 بحمدالله این جلسه‌ی اجلاس آقایان که در آن انتخابات داخلی انجام گرفت - آن‌طوری که به من گزارش کردند - اجلاس بسیار متین و در واقع الگو برای دستگاه‌هائی [بود] که این‌جور انتخابات‌ها را انجام می‌دهند؛ با متانت کامل و بدون این حرف‌ها و چیزهائی که معم
اولاً در جلساتِ یارگیری و انتخاباتی پیش می‌آید، بحمدالله کار بزرگی را انجام دادید.



نوشته شده در   جمعه 22 اسفند 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode