ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393     |     کد : 84613

افزایش شدید فروش قرآن و آثار اسلامی در فرانسه

مدیرعامل بزرگترین شبکه فروش کتاب‌های عمومی و مذهبی «لا پروکور» در فرانسه اعلان کرد:

مدیرعامل بزرگترین شبکه فروش کتاب‌های عمومی و مذهبی «لا پروکور» در فرانسه اعلان کرد:
افزایش شدید فروش قرآن و آثار اسلامی در فرانسه

اعتدال: پیشتر مسئول بخش ادیان در کتابخانه تخصصی پاریس، دو برابر شدن فروش نسخه‌های قرآن کریم را در مدتی کوتاه غافلگیر کننده خوانده و اعلام کرده بود: فرانسوی‌ها برای درک محتوا و پی‌بردن به مفاهیم قرآن تمایل زیادی نشان می دهند. و به دنبال آن روزنامه فرانسوی «لوفیگارو» در تازه‌ترین شماره خود، از قول «فرانسوآ مایو» (François Maillot) از افزایش قابل توجه تقاضای خرید قرآن مجید و دیگر آثار اسلامی که به زبان فرانسه ترجمه شده است در هفته‌های اخیر در این کشور خبر داد.
به گزارش ایرنا، در حالی که در پی حملات تروریستی پاریس، رسانه‌ها تلاش کردند تا با تأکید بر مسلمان بودن مهاجمان چهره اسلام را مخدوش کنند، بازار خرید و فروش کتاب‌های اسلامی در فرانسه رونق گرفته و میزان فروش ترجمه‌های فرانسوی قرآن مجید و دیگر آثار اسلامی ترجمه شده به این زبان، افزایش یافته است.
«فرانسوآ مایو» (François Maillot) مدیرعامل بزرگترین شبکه تهیه و توزیع و فروش کتاب‌های عمومی و مذهبی «لا پروکور» به لوفیگارو گفت: از زمان حمله تروریستی به نشریه فکاهی «شارلی ابدو»، تقاضای خرید قرآن به شدت افزایش یافته و مردم ترجمه‌های خوب فرانسوی از کتاب مقدس اسلام را سفارش می‌دهند.
* قرآن در فهرست پر فروش ترین کتابهای بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب، قرار گرفته
این روزنامه فرانسوی نوشت: قرآن طی 26 روز گذشته در فهرست یکصد کتاب پر فروش سایت «آمازون» بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب، قرار گرفته است.
مایو افزود: کتاب‌های «خلاصه تاریخ اسلام برای همه» ترجمه «آنتوئین اسفر»، «توضیح اسلام برای کودکان و والدین» ترجمه «طاهر بن جلون» و « توضیح قرآن برای جوانان» ترجمه «رشید بانزین» نیز در روزهای گذشته فروش قابل توجهی داشته‌اند.


نوشته شده در   چهارشنبه 15 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode