ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 دي 1393     |     کد : 83465

مدیرجدید شبکه قرآن سیما منصوب شد

به گزارش ایسنا، طی حکمی از سوی علی اصغر پورمحمدی، بهرام محمدی‌نیا مدیر شبکه تلویزیونی قرآن و رئیس شورای معارف اسلامی سیما شد.

 به گزارش  ایسنا، طی حکمی از سوی علی اصغر پورمحمدی، بهرام محمدی‌نیا مدیر شبکه تلویزیونی قرآن و  رئیس شورای معارف اسلامی سیما شد.
معاون سیما در حکم جدید مدیر شبکه قرآن سیما 
و  رئیس شورای معارف اسلامی سیما، وظیفه تولید، تأمین و پخش برنامه‌های قرآنی به خصوص تلاوت قرآن و علوم قرآنی در قالب‌های گوناگون را تأکید کرده است.
وظائف شورای معارف اسلامی سازمان، سیاست‌گذاری و هماهنگی برنامه‌های معارفی منطبق بر سیاست‌ها و اهداف رسانه ملی اعلام شده است.
بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و علمای بزرگوار و استفاده از دانش و تجربیات حوزه‌های علمیه، محافل قرآنی و اساتید برجسته تلاوت برای گسترش علوم قرآنی و ارتقاء سطح انس مخاطبان با قرآن کریم از دیگر وظائف وی عنوان شده است.
علی اصغر پورمحمدی از تلاش‌ها و خدمات حسن گروسی نیز صمیمانه قدردانی کرده است.
بهرام محمدی‌نیا متولد 1335است. او تحصیلات حوزوی دارد و در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه علم و صنعت تحصیل کرده است.
قائم مقام گروه اجتماعی رادیو، قائم مقام گروه معارف رادیو، مدیر گروه اجتماعی رادیو، مدیر سیمای خانواده، مدیر گروه اجتماعی شبکه یک، مدیرکل صدا و سیمای قم (10 سال) از سوابق اجرایی محمدی‌ نیاست.
بر اساس این گزارش،  رئیس سازمان صدا و سیما حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر را برای مدت سه سال به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم منصوب کرد.
حجت الاسلام لطفی نیاسر متولد قم است و ضمن تحصیل در سطح خارج فقه در حوزه‌، از دانشگاه نیز کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث را اخذ کرده است.
وی فعالیت در رسانه را از رادیو معارف با نویسندگی، سردبیری و تهیه‎کنندگی برنامه‌های رادیویی آغاز کرد و پس از مدتی مدیریت‌های گروه قرآن و حدیث ، تولید و پخش و طرح و برنامه آن شبکه را برعهده گرفت.
مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز قم از سال 1387 تاکنون مدیر رادیو معارف، مدیر رادیو انگلیسی ندای اسلام و دبیر شورای معارف معاونت صدا بوده است.
مراسم تودیع بهرام محمدی‌نیا و معارفه محمد لطفی نیاسر یکشنبه، 21 دی ماه در سالن کوثر صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد.


نوشته شده در   دوشنبه 22 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode