ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1393     |     کد : 81704

شمارش معکوس برای عظیم‌ترین رزمایش حق خواهان جهان

با توجه به اینکه استکبار، که از حماسه‌ی عاشورا سیلی خورده است و صهیونیست‌ها دشمن درجه‌یک اجتماع عظیم و بی‌نظیر اربعین هستند....

با ورود خیل عظیم زائران پیاده از اقصا نقاط جهان به عراق آغاز شد
شمارش معکوس برای عظیم‌ترین رزمایش حق خواهان جهان
اعتدال: با توجه به اینکه استکبار، که از حماسه‌ی عاشورا سیلی خورده است و صهیونیست‌ها دشمن درجه‌یک اجتماع عظیم و بی‌نظیر اربعین هستند، و این سال‌ها که دست‌شان از آستین گروهک‌های تکفیری بیرون آمده؛ عظیم‌ترین اجتماع بشری، [با اشاره‌ی امام حسن عسکری ‌علیه‌السلام] در حرکتی خودجوش که توسط شیعیان آغاز شد و همه مسلمین، بلکه تمامی حق خواهان عالم را در قالب زیارت پیاده اربعین حسینی(ع) در بر گرفت و از سوئی هرکسی امروز در اجتماع عظیم زیارت اربعین شرکت می‌کند، به‌نوعی نام خود را در شمار مدافعان اسلام ثبت کرده است، چون دفاع از حرم اهل‌بیت ‌علیه‌السلام و مسلمانان، دفاع از اسلام است. امروز حضور در پیاده‌روی اربعین، تقویت جبهه‌ی اسلام در برابر کفر است و این قدرت‌نمائی عظیم اربعین، مایه‌ی امنیت جهان اسلام و حتی جامعه‌ی اسلامی ماست. آری؛ شمارش معکوس برای آغاز این عظیم‌ترین رزمایش حق خواه جهان - که مقدمه‌ی نجات جهان بشریت از ظلم خواهد شد - شروع شده و قطعاً این تجمع باشکوه مورد عنایت خاص حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (ارواحنا له الفدا) می‌باشد.

* جانشین ناجا:
* نگرانی امنیتی در خصوص زائران عتبات عالیات وجود ندارد
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:امنیت کامل در مرزهای خروجی به عراق برقرار است، و نگرانی امنیتی در رابطه با زائران عتبات عالیات وجود ندارد.
سردار' حسین اشتری' در خصوص تامین امنیت مرزهای کشور، افزود:با اندیشیده شدن تمهیدات لازم در مرزها با کمک و مشارکت نیروهای نظامی و انتظامی و اشراف اطلاعاتی نهادهای انتظامی و امنیتی، امنیت کامل در مرزها به ویژه استان های همجوار عراق برقرار است.
وی گفت:با مذاکره و تفاهم با طرف عراقی نیز، هماهنگی لازم با نیروهای امنیتی آن کشور برقرار شده است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین در خصوص روند اجرای کامل طرح انسداد فیزیکی مرزهای شرقی کشور، اظهارکرد: این پروژه عمرانی مراحل پایانی خود را می گذراند.
به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور بازدید از روند خدمت رسانی به زائران ایرانی در مرز شلمچه، و دیدار با طرف عراقی برای آسان شدن تردد زائران به خرمشهر سفر کرده بود.
* خروج بدون ویزای
از مرز دریائی خرمشهر
به‌مناسبت ایام اربعین حسینی زائران عتبات عالیات می‌توانند بدون ویزا از مرز دریایی بندر خرمشهر به مقصد بصره منتقل شوند.
به گزارش (ایکنا) ، امسال برای اولین بار زائران عتبات عالیات علاوه بر مرزهای زمینی می‌توانند از طریق مرز دریایی بندرخرمشهر به بصره سفر کنند.
این امر به‌منظور تسریع و تسهیل در انتقال زائران به عتبات عالیات و رفاه حال آنان صورت می‌گیرد و کشتی‌های مسافری برلیان و ایران زمین که در پایانه بین‌المللی خلیج‌فارس بندر خرمشهر مستقر هستند همه روزه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر آماده ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات هستند.
براساس اعلام شرکت کشتیرانی والفجر، کشتی مسافری برلیان با ظرفیت 237 نفر همه روزه صبح و بعد از ظهر بندرخرمشهر را به مقصد بصره ترک می‌کند. کشتی مسافری ایران زمین متعلق به شرکت کشتیرانی احسان سام نیز با ظرفیت 70 مسافر در دو نوبت صبح و بعدازظهر زائران عتبات عالیات را به سوی بصره منتقل می‌کند.
یادآور می‌شود، ازدحام جمعیت در مرز زمینی شلمچه و اعلام تردد بدون ویزا از طریق مرز دریایی خرمشهر باعث سرازیر شدن زائران به سمت پایانه مسافری بین‌المللی خلیج فارس بندرخرمشهر شده که این امر احتمال چند نوبته شدن سفرها و یا اضافه شدن کشتی مسافری دیگری به این مسیر دریایی را به‌وجود آورده است.
گفتنی است؛ همه زائران عتبات عالیات از پرداخت مالیات و عوارض خروج از کشور معاف هستند. پایانه بین‌المللی خلیج فارس به عنوان مجهزترین و بزرگترین پایانه مسافری دریایی منطقه با برخورداری از دو پست اسکله روزانه توانایی انتقال یک هزار و 200 مسافر از طریق مرز دریایی به عراق را داراست که این ظرفیت با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی قابل افزایش است.


نوشته شده در   دوشنبه 17 آذر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode