ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 15 شهريور 1403
پنجشنبه 15 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 26 مهر 1393     |     کد : 79517

پيروزي غزه، تحقق وعده الهي و بشارت دهنده پيروزي‌هاي بزرگ‌تر است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه در دیدار رمضان عبدالله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، با اظهار خرسندی فراوان از پیروزی غزه‌ مقاوم در جنگ ۵۱روزه و اظهارعجز رژیم صهیونیستی...

رهبر معظم انقلاب در ديدار با رمضان عبدالله:‌
پيروزي غزه، تحقق وعده الهي و بشارت دهنده پيروزي‌هاي بزرگ‌تر است


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه در دیدار رمضان عبدالله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، با اظهار خرسندی فراوان از پیروزی غزه‌ مقاوم در جنگ ۵۱روزه و اظهارعجز رژیم صهیونیستی در برابر مردمی محاصره شده، این پیروزی بزرگ را مصداق «وعده‌ نصرت الهی» و بشارت‌دهنده‌ تحقق پیروزی‌های بزرگتر خواندند و تأکید کردند: جمهوری اسلامی و مردم ایران به پیروزی و ایستادگی شما افتخار کردند و امیدواریم سلسله‌ پیروزی‌های مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه یابد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای جنگ ۵۱روزه و مقاومت منطقه‌ کوچک غزه با جمعیت و امکانات محدود در مقابل یک رژیم بی‌رحم و نیروی نظامی مجهز به انواع امکانات و پشتیبانی را یک مساله‌ مهم و حیرت‌آور خواندند و افزودند: طبق محاسبات و تحلیل‌های عادی، رژیم صهیونیستی می‌بایست با برخورداری از چنین امکاناتی در همان چند روز اول کار را تمام می‌کرد اما در نهایت، هم در دستیابی به اهداف خود اظهارعجز کرد و هم تسلیم شروط مقاومت شد.

رهبرانقلاب اسلامی با اشاره به وعده‌های الهی برای یاری مجاهدان، افزودند: همراهی شگفت‌انگیز مردم با مقاومت و خسته نشدن از بمباران بی‌وقفه‌ دشمن و کشتار بی‌رحمانه بیش ازدوهزارنفرازجمله تعداد زیادی از زنان و کودکان، چیزی جز لطف و کمک الهی نبود.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: تحقق وعده‌ الهی در این صحنه نشان می‌دهد که این وعده‌ها در صحنه‌ای وسیع‌تر هم محقق خواهد شد و اراده‌ الهی بر این تعلق گرفته است که مساله‌ فلسطین را به دست شما به نتیجه برساند.

ایشان در ادامه لزوم مراقبت در مقابل توطئه‌های پیچیده دشمن علیه مقاومت را مورد اشاره قرار دادند و از همین زاویه بر دو راهبرد مهم تأکید کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به بعید نبودن احتمال تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کردند: جریان مقاومت باید روز به روز بر آمادگی‌های خود بیفزاید و ذخایر قدرت را در داخل غزه افزایش دهد.

رهبرانقلاب اسلامی در بیان راهبرد دوم، برنامه‌ریزی برای همراه شدن بخش ساحل غربی فلسطین در رویارویی با رژیم اشغالگر را یک پروژه‌ اساسی برشمردند و تأکید کردند: جنگ با رژیم صهیونیستی، یک جنگِ سرنوشت است که باید تکلیف را نهایی کند و باید کاری کرد که دشمن همان نگرانی‌هایی را که از ناحیه‌ غزه دارد، از طرف ساحل غربی هم احساس کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان، شرایط منطقه را بسیار پیچیده خواندند و افزودند: البته چشم‌انداز تحولات، چشم‌انداز روشن و خوبی است و امیدواریم خداوند متعال همه‌ ما را به آنچه صلاح امت اسلامی و فلسطین و خنثی‌کننده‌ توطئه‌های دشمن است، راهنمایی کند.در این دیدار، رمضان عبدالله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین هم ضمن ابراز خرسندی از سلامتی رهبر معظم انقلاب گفت: همه‌ برادران مقاومت و جهاد اسلامی، برای سلامتی و عافیت جنابعالی در هر نماز دعا کردند و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که همراه با شما نماز را در مسجدالاقصی بخوانیم.وی با بیان گزارشی از جنگ ۵۱روزه و تبریک این پیروزی عزت‌آفرین به رهبر معظم انقلاب، گفت: یقیناً این پیروزی در سایه‌ حمایت‌های جمهوری اسلامی حاصل شد و اگر کمک‌های مؤثر و راهبردی ایران نبود، امکان مقاومت و پیروزی در غزه فراهم نمی‌شد.

رمضان عبدالله افزود: پیروزی مقاومت در غزه، در حقیقت پیروزی ملت فلسطین است و به‌رغم صدمات شدید مردم در این جنگ نابرابر، همراهی، صبر و مقاومت آنان، مثال‌زدنی است.

رمضان عبدالله همچنین بیانات رهبر معظم انقلاب در جریان نبرد ۵۱روزه و تأکید بر ضرورت تسلیح کرانه باختری برای مقابله با جنگ افروزی‌های رژیم صهیونیستی را موضوعی راهبردی و راه حلی مؤثر خواند که موجب تقویت روحیه و توان مضاعف مجاهدان شده است.دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به وعده‌ برخی کشورها برای بازسازی غزه گفت: ما به این وعده‌ها امید چندانی نداریم و برای جبران خسارات ناشی از تهاجم رژیم صهیونیستی امیدمان فقط به خداست.

ایران عامل پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین ایران را عامل مهم پیروزی و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی دانست و گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت بزرگ از دولت و مردم فلسطین همواره حمایت کرده است.

به گزارش ایرنا، رمضان عبدالله در دیدار با علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که عصرپنجشنبه برگزار شد، ضمن تشکر از تحلیل های دقیق وی از بحران های منطقه ای گفت: علی‌رغم این که مظلوم واقع شده بودیم اما پیروز شدیم و در مقابل نظام سلطه مقاومت کردیم .

وی تاکید کرد: حتما در ادامه هم پیروزی به دست خواهد آمد همچنان که تا امروز پیروز بوده ایم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ابراز خرسندی از دیدار با رهبری تصریح کرد: ما از رهبر معظم انقلاب برای حمایت از پایداری ملت فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و آرمان های عادلانه فلسطین ستایش می کنیم.

وی کمک ها و حمایت های ایران را در ادامه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی مهم دانست و تاکید کرد: اگر کمک های جمهوری اسلامی نبود، مقاومت نمی توانست تحول یابد. رمضان عبدالله همچنین مقاومت را در وضع مطلوب اعلام کرد و گفت: از امکانات کمی تاکنون در این زمینه استفاده شده است و مقاومت همچنان آمادگی کامل برای مبارزه دارد و در غزه در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی خواهد کرد.

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین همچنین اظهار داشت: بازسازی غزه نباید به میدانی برای تبلیغات و مزایده منطقه ای بدل شود و نباید از رنج مردم فلسطین سوءاستفاده شود. وي با اشاره به این فرموده رهبری که پیروزی نزدیک و حتمی است ، گفت: رهبرمعظم انقلاب به ما گفتند که ایران به حمایت های خود در دفاع از فلسطین ادامه می‌دهد و حامی ملت فلسطین خواهد بود. رمضان عبدالله در ادامه از جایگاه و نقش والای جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و گفت: دیداربا رهبر معظم انقلاب اسلامی برای من بسیار مهم بود و این دیدار اطمینان قلبی بیشتری در پیروزی نهایی به من داد.

براساس اين گزارش،علی اکبر ولایتی هم مقاومت را تنها راه حل مبارزه با رژیم صهیونیستی برشمرد و تاکید کرد : جمهوری اسلامی از مقاومت و ملت فلسطین همچنان حمایت خواهد کرد . رئیس مرکزاستراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه دیدار خود با رمضان عبدالله ،دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با افتخار می گوییم که مردم فلسطین باید به مبارزه علیه رژیم صهیونیستی ادامه دهند .وی با اشاره به تحرکات غیرمتعادل کشورهای منطقه ای علیه ایران و ایستادگی قهرمانانه مردم کوبانی و فلسطینی علیه داعش و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد.ولايتي درباره دورهشتم مذاکرات هسته ای هم گفت: این مذاکرات در چارچوب حقوق حقه ایران ادامه خواهد یافت و مواضع ایران در این مذاکرات مشخص و شفاف است.


نوشته شده در   شنبه 26 مهر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode