ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 15 شهريور 1403
پنجشنبه 15 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1393     |     کد : 78092

ادعاي آمريكا درباره مبارزه با داعش پوچ و جهت‌دار است

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ،رهبرانقلاب اسلامي صبح ديروز پس از پايان دوران بستري در بيمارستان و بهبود کامل، از بيمارستان مرخص شدند.

رهبر معظم انقلاب هنگام ترخيص از بيمارستان:
ادعاي آمريكا درباره مبارزه با داعش پوچ و جهت‌دار است


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ،رهبرانقلاب اسلامي صبح ديروز پس از پايان دوران بستري در بيمارستان و بهبود کامل، از بيمارستان مرخص شدند.

رهبرانقلاب اسلامي قبل از ترک بيمارستان در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزي خبر، ضمن ابراز رضايت از عمل جراحي و دوره‌ درماني پس از آن گفتند: اکنون با سلامت کامل جسمي و نشاط روحي در حال بازگشت به منزل هستم اما از حجم عظيم محبت‌ها و ملاطفت‌هايي که در اين چند روز نسبت به اين حقير انجام شد، احساس شرمندگي و سنگيني بر دوش خود مي‌کنم.

ايشان با اظهار قدرداني و تشکر از محبت‌هاي فراوان قشرهاي مختلف مردم، مراجع و علماي محترم، شخصيت‌ها، مديران برجسته کشور، سياسيون، هنرمندان و ورزشکاران افزودند: علاوه براظهار محبت مردم کشورمان، ملت‌هاي ديگر هم اظهار لطف فراواني کردند که بار ديگر نشان‌دهنده‌‌ تأکيد هميشگي بنده مبني بر اين که ملت ايران در ميان ملت‌هاي ديگر داراي عمق راهبردي است.

رهبرانقلاب اسلامي تاکيد کردند: هيچ نظام و کشوري را سراغ نداريم که خارج از مرزهاي خود داراي چنين ريشه‌ها و پيوندهاي عاطفي، اعتقادي و ايماني با ملت‌هاي ديگر باشد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي همچنين با تشکر فراوان از کادر پزشکي و درماني و پرستاران بيمارستان محل بستري خود، خاطرنشان کردند: انسان هنگامي که علم و دانش بالا و توانايي‌ها و تبحر پزشکان و کادر درماني و پرستاران کشور را مشاهده مي‌کند، به وجود چنين ثروت عظيم انساني در بخش سلامت و بهداشت که يکي از اساسي‌ترين و حياتي‌ترين بخش‌هاي زندگي مردم و جامعه است، به خود مي‌بالد و افتخار مي‌کند.

ايشان در بخش ديگري از اين مصاحبه، نکته‌ ديگري را مطرح کردند و گفتند: من در اين چند روزي که در بيمارستان بستري بودم، يک تفريح داشتم که عبارت بود از شنيدن صحبت‌هاي مقام‌هاي آمريکايي در زمينه‌ مبارزه! با داعش که واقعاً مايه‌ تفريح بود.

رهبرانقلاب اسلامي، اظهارات مقام هاي آمريکايي در باره مبارزه با داعش را پوچ، توخالي و جهت‌دار خواندند و با اشاره به سخنان وزير امور خارجه و سخنگوي وزارت امور خارجه آمريکا که صراحتاً اعلام کردند از ايران براي مبارزه با داعش دعوت نخواهند کرد، افزودند: اين که آمريکا از ايران براي حضور در يک کار خلاف و غلط دسته‌جمعي مأيوس مي‌شود، مايه‌ افتخار ما است و افتخاري بالاتر از اين براي خود نمي‌دانيم.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، سپس براي نشان دادن دروغگويي آمريکايي‌ها براي مبارزه با داعش، جزئياتي را از پشت پرده‌ اين ماجرا بيان کردند.

ايشان گفتند: در همان روزهاي سخت حمله‌ داعش به عراق، سفير آمريکا در عراق در درخواستي از سفير ما در عراق مي‌خواهد که ايران و آمريکا جلسه‌اي براي مذاکره و هماهنگي در باره داعش داشته باشند.

رهبرانقلاب اسلامي گفتند: سفير ما درعراق، اين موضوع را به داخل کشور منعکس کرد که برخي مسئولان هم با اين جلسه مخالفتي نداشتند اما من مخالفت کردم و گفتم در اين قضيه ما با آمريکايي‌ها همراهي نمي‌کنيم زيرا آن‌ها نيت و دست آلوده‌اي دارند و چگونه امکان دارد که در چنين شرايطي ما با آمريکايي‌ها همکاري کنيم.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به سخنان چند روز پيش وزير امور خارجه آمريکا و اعلام اين موضوع که ما از ايران براي ائتلاف بر ضد داعش دعوت نمي‌کنيم، خاطرنشان کردند: همين وزير امور خارجه آمريکا، شخصاً به آقاي دکترظريف درخواست داده بود که بياييد در قضيه داعش با ما همکاري کنيد اما دکتر ظريف درخواست او را رد کرده بود.

ايشان افزودند: حتي معاون وزير امور خارجه آمريکا هم که يک زن است و همه او را مي‌شناسند در مذاکرات با آقاي عراقچي بار ديگر اين درخواست را تکرار کرد اما آقاي عراقچي هم درخواست وي را رد کرد.

رهبرانقلاب اسلامي با اشاره به مخالفت صريح جمهوري اسلامي ايران براي همکاري با آمريکا در باره مبارزه با داعش، گفتند: اکنون آن‌ها به دروغ مي‌گويند که ما ايران را در ائتلاف شرکت نخواهيم داد در حالي که ايران از ابتدا مخالفت خود را با حضور در چنين ائتلافي اعلام کرده بود.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تاکيد کردند: آمريکايي‌ها قبلاً هم با سر و صداي فراوان و با حضور چندين کشور، يک ائتلاف بر ضد سوريه تشکيل دادند اما هيچ غلطي نتوانستند بکنند و در مورد عراق هم وضع به همين‌گونه خواهد بود.

ايشان با تأکيد بر اين که آمريکايي‌ها قصد اقدام جدي بر ضد داعش ندارند، افزودند: خود آمريکايي‌ها و حتي خود داعشي‌ها به خوبي مي‌دانند حرکتي که در عراق کمر داعش را شکست اقدام آمريکا نبود، بلکه اقدام نيروهاي مردمي و ارتش عراق بود که مبارزه با داعش را به خوبي فرا گرفته بودند و ضربات جدي به آن وارد کردند.

رهبرانقلاب اسلامي با تأکيد براين‌که ضربات نيروهاي مردمي و ارتش عراق به داعش ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کردند: واقعيت آن است که آمريکايي‌ها به دنبال بهانه‌اي هستند تا همان کاري را که در پاکستان انجام مي‌دهند ، و با وجود دولت مستقر و ارتش قوي بدون اجازه وارد خاک اين کشور مي‌شوند و نقاط مختلف را بمباران مي‌کنند، درعراق و سوريه هم انجام دهند.

ايشان تاکيد کردند: آمريکايي‌ها بدانند که اگر چنين کاري را انجام دهند همان مشکلاتي که در 10 سال گذشته بر سر راهشان در عراق به وجود آمد، بار ديگر به وجود خواهد آمد.

رهبرانقلاب اسلامي در پايان مصاحبه خود گفتند: به هر حال در اين چند روز صحبت‌هاي مقام‌هاي آمريکايي يک تفريح بر روي تخت بيمارستان بود.حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ديروز پيش از ترک بيمارستان با حضور در جمع کادردرماني و پرستاران از نزديک از آنان تشکر کردند.

رهبرانقلاب اسلامي همچنين پيش از ترک بيمارستان، از آيت‌الله مهدوي‌کني، رئيس مجلس خبرگان هم عيادت کردند.

قدرداني دفتررهبري ازملت ومسئولان داخلي و خارجي

دفتر مقام معظم رهبري در پايان دوران بستري رهبر معظم انقلاب اسلامي در بيمارستان و سلامتي و بهبود کامل ايشان با صدور اطلاعيه‌اي، مراتب تشکر و سپاس خود را از عموم ملت شريف و انقلابي ايران، علما، شخصيت‌ها و مسئولان داخلي و خارجي اعلام و تأکيد کرد: اين ابراز احساسات صادقانه و خالصانه جلوه‌هاي پرشکوه و وصف‌ناپذير ديگري از دلدادگي به انقـلاب اسلامي و رهبري معظم و معزز آن را به نمايش گذاشت.

متن اطلاعيه دفتر مقام معظم رهبري به اين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

در پي بستري شدن رهبرمعظم انقلاب اسلامي مدظله‌العالي در بيمارستان براي انجام عمل جراحي، ملت مؤمن و شريف و انقلابي ايران اسلامي در گوشه و کنارکشور با دعا و نيايش‌هاي صادقانه و خالصانه و برگزاري مراسم توسل و پيام‌هاي فراوان و پرشور و آکنده از مهر و بزرگواري خود جلوه‌هاي پرشکوه و وصف‌ناپذير ديگري از دلدادگي به انقـلاب اسلامي و رهبري معظم و معزز آن، به نمايش گذاشتند.

اکنون که به برکت ادعيه‌ي خالصانه ملت و صالحان و اخيار، معظم‌له با سلامتي کامل بيمارستان را ترک کرده‌اند جبهه سپاس به پيشگاه حضرت احديت جلّ‌وعلا مي‌سائيم و از عموم ملت مؤمن و قدرشناس ايران اسلامي به ويژه از مراجع عاليقدر، علما و فضلاي گرانقدر، رؤساي محترم قواي سه‌گانه و رئيس محترم مجمع تشخيص مصلحت نظام و ساير مقامات و مسئولان لشکري و کشوري، مجموعه‌هاي سياسي و روحاني و تشکل‌هاي دانشجوئي و انقلابي، خانواده معظم شهيدان و ايثارگران، دانشگاهيان، فرهنگيان، هنرمندان، ورزشکاران و سايراقشار که با حضور در بيمارستان و يا اعزام نماينده و يا با ارسال پيام‌هاي محبت‌آميز اظهار لطف کردند و يا ابراز علاقه براي حضور در بيمارستان نمودند، همچنين از رهبران نهضت‌هاي مقاومت اسلامي خصوصاً دبيرکل محترم حزب‌الله لبنان و سران و مسئولان کشورها که با ارسال پيام از بهبودي و سلامتي رهبر انقلاب اسلامي اظهار خرسندي کردند، و سايرعلاقمندان به انقلاب و نظام اسلامي در خارج از کشور صميمانه تشکر و سپاسگزاري مي‌کنيم.در پايان شايسته است از مجموعه درماني شامل پزشکان و جراحان و پرستاران و ساير کارکنان بيمارستان که در اين مدت با اقدامات خود توانستند اين کار را به احسن وجه به انجام رسانده و از ملت شريف ايران رفع نگراني کنند صميمانه تشکر کرده و از خداوند متعال عزت و سربلندي و تداوم توفيقات ملت بزرگ ايران اسلامي را مسالت مي‌کنيم.

دفتر مقام معظم رهبري

24 شهريور 1393

codex01x

page01


نوشته شده در   سه شنبه 25 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode