ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393     |     کد : 77575

همه باید به‌دنبال این باشیم که بعد از حفظ و تدبر، عامل به قرآن کریم باشیم

جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه شب، 13 شهریور در دیدار با اصحاب و فرهنگ و هنر استان قزوین با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد حمایت....

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
همه باید به‌دنبال این باشیم که بعد از حفظ و تدبر، عامل به قرآن کریم باشیم

جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه شب، 13 شهریور در دیدار با اصحاب و فرهنگ و هنر استان قزوین با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد حمایت از مؤسسات و مجامع قرآنی مردمی است، گفت: یکی از نکاتی که همه باید به‌دنبال آن باشیم و امروز در دستور کار معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است این است که بعد از حفظ و تدبر در قرآن باید زمینه‌ای فراهم شود تا همه عامل به قرآن کریم باشیم.
* تقویت تدبر در قرآن در دستور کار وزارت ارشاد است
وی بیان کرد: حمایت از قاریان و حافظان قرآن و تقویت روح تدبر در قرآن جزو مواردی است که در دستور کار وزارت ارشاد قرار گرفته است و معاونت قرآنی نیز با قدرت در راستای تحقق این نکات باید گام بردارد.
جنتی با اشاره به تأکید امام خامنه‌ای در راستای تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن عنوان کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه حفظ و تربیت ۱۰ میلیون حافظ تنها با همکاری مجامع قرآنی مردمی محقق می‌شود.
وی تأکید کرد: یکی از نکاتی که همه باید به‌دنبال آن باشیم و امروز در دستور کار معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است این است که بعد از حفظ و تدبر در قرآن باید زمینه‌ای فراهم شود تا همه عامل به قرآن کریم باشیم.
این مقام مسئول با اشاره به قانون چهارم و پنجم توسعه، به عملکرد کانون فرهنگی ـ هنری مساجد اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ مسجد در کشور دارای کانون‌های فرهنگی ـ هنری هستند.
وی در پایان یادآور شد: وجود این تعداد مساجد دارای کانو‌ن‌های فرهنگی ـ هنری به جامعه کمک می‌کند تا مسجد تنها به جایگاهی برای نماز خواندن تبدیل نشود و به جایگاهی برای رشد و تعالی فرهنگی جامعه تبدیل نشود.
 


نوشته شده در   جمعه 14 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode