ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 11 شهريور 1393     |     کد : 77460

تأکید آیت‌الله علوی‌گرگانی بر تقویت مباحث و آموزه‌های قرآنی در کنار مسائل ورزشی

آیت‌الله علوی‌گرگانی از مراجع عظام تقلید عنوان داشت: اسلام به موضوع تقویت مباحث روحی تأکید بسیاری دارد و باید ما نیز در این زمینه روز به روز توجه داشته باشیم.

در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کردند:
تأکید آیت‌الله علوی‌گرگانی بر تقویت مباحث و آموزه‌های قرآنی در کنار مسائل ورزشی

آیت‌الله علوی‌گرگانی از مراجع عظام تقلید عنوان داشت: اسلام به موضوع تقویت مباحث روحی تأکید بسیاری دارد و باید ما نیز در این زمینه روز به روز توجه داشته باشیم.
آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی دیروز(11 شهریور) در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر تقویت روح انسان گفت: موضوع مهمی که باید مد نظر باشد علاوه بر تقویت جسم، تقویت روح بوده که از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی عنوان داشت: اسلام به موضوع تقویت مباحث روحی تاکید بسیاری دارد و باید ما نیز در این زمینه روز به روز توجه داشته باشیم.
این مرجع تقلید با تاکید بر گسترش معارف قرآنی گفت: از جمله دیگر اقداماتی که باید مد نظر باشد، تقویت مباحث و آموزه‌های قرآنی در کنار مسائل ورزشی است که برگزاری چنین مسابقاتی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و می‌تواند اثر بخش باشد.
آیت‌الله علوی‌گرگانی به استفاده از نام ائمه اطهار(ع) بر روی لباس ورزشکاران اشاره کرد و گفت: این موضوع بسیار ارزشمند است و موجب تبلیغ دین اسلام در جهان می‌شود.
وی در ادامه به پخش آهنگ‌های غیر اسلامی در سالن‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: نباید از آهنگ‌هایی استفاده شود که مغایر مسائل اسلامی بوده و موزون هستند زیرا اثرات خوبی نخواهد داشت.
این مرجع تقلید ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر این نوع آهنگ‌ها با ورزش در آمیخته است که باید وزارت ورزش و جوانان فکری برای حذف این آهنگ‌ها داشته باشد.
وی با تاکید بر گسترش ورزش در میان جوامع گفت: بسیاری از بیماری‌های امروزی به دلیل کم تحرکی است که در گذشته نبوده و باید مردم به ورزش اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان: به دنبال نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه ورزشی کشور هستیم
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر گسترش آموزه‌های قرآنی در جامعه گفت: به دنبال نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه ورزشی کشور هستیم تا از این طریق در جامعه گسترش یابد.
عبدالحمید احمدی دیروز(11 شهریور) در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی به مسابقات قرآنی سراسری ورزشکاران اشاره کرد و گفت: این مسابقات طی دو روز در قم برگزار شد که از همه استان‌ها در آن حضور داشتند.
وی بیان داشت: این مسابقات قرآنی حرکت فرهنگی جدیدی در وزارت ورزش و جوانان است که اثرات و ثمرات بسیاری دارد و می‌تواند فرهنگسازی کند.
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان اظهارداشت: در این دوره از مسابقات 12 هزار نفر شرکت کردند که نفرات برتر هر استان در مسابقاتی که در قم برگزار شد حضور داشتند.
احمدی گفت: مسابقات ویژه خواهران در قم و مسابقات ویژه برادران هفته آینده همزمان با میلاد امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
وی گفت: این حرکت فرهنگی قرآنی پیش زمینه‌ای برای نمود عینی پیدا کردن آموزه‌های دینی در بین ورزشکاران است زیرا طبق بررسی‌ها مشخص شد تعداد شرکت کنندگان ورزشکار در این مسابقات بیشتر از دیگران بوده است.
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر گسترش آموزه‌های قرآنی در جامعه گفت: به دنبال نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه ورزشی کشور هستیم تا از این طریق در جامعه گسترش یابد.
احمدی بیان داشت: باید بکوشیم تا در مدیریت کلان کشور موضوعات قرآنی دنبال شده تا بتوانیم در سراسر کشور آنها را گسترش دهیم.


نوشته شده در   سه شنبه 11 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode