ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 مرداد 1393     |     کد : 76597

طنین فریادهای «یاعلی اصغر» کودکان ایران

به همت هیأت‌های مذهبی و مجموعه‌های فرهنگی، اجتماع مادران و کودکان ایران در حمایت کودکان شهید غزه و محکومیت رژیمِ کودک‌کشِ اسرائیل، در روز جمعه در سراسر کشور برگزارشد.

در حمایت از کودکان غزه در کشور پیچید
طنین فریادهای «یاعلی اصغر» کودکان ایران

به همت هیأت‌های مذهبی و مجموعه‌های فرهنگی، اجتماع مادران و کودکان ایران در حمایت کودکان شهید غزه و محکومیت رژیمِ کودک‌کشِ اسرائیل، در روز جمعه در سراسر کشور برگزارشد.
به گزارش روضه نیوز؛ امید توسنگ، روابط عمومیِ جامعه ایمانی مشعر گفت: به دنبال تقدیر ویژه رهبری در خطبه‌های عید فطر امسال از «حضور زنان و بانوان با حجاب، در زیر چادر، با کودکان در آغوش، در راهپیمائى روز قدس» و اشاره دقیق ایشان به جنایات رژیم صهیونیستی و استفاده از تعبیر «رژیم کودک‌کش» برای این جماعت غاصب، فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در کشور بر خود فرض دانستند که این نگاه را دنبال کرده و در همین راستا، اجتماعی بزرگ و هماهنگ را در سراسر کشور طرح‌ریزی کردند که طی آن مادران و کودکان ایرانی با حضور خود در آن، حمایت‌شان را از کودکان مظلوم غزه و نفرت‌شان را از رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام کنند.
وی در ادامه افزود: شعار این اجتماع، به یادِ کودکانِ شهیدِ غزه و همانند حرکت عظیم شیرخوارگان حسینی، «یا علی اصغر» می‌باشد. وی از آحاد مردم غیرتمند کشورمان دعوت کرد که با حضور در این اجتماع بزرگ که توسط هیأت‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، حمایت خود را از کودکان شهید غزه به گوش جهانیان برسانند.
وی با اشاره به اینکه علیرغم اعلام آتش‌بس از سوی طرفین اقدامات ضد بشری و وحشیانه رژیم صهیونیستی همچنان در غزه ادامه دارد، افزود: با وجود اینکه در روزهای گذشته مردم در تجمعات متعدد و مختلف شرکت کردند اما با توجه به تداوم ظلم در غزه، تداوم اعلام انزجار و برائت از این اقدامات همچنان باید ادامه داشته باشد.
این مسئول با بیان اینکه برگزاری این برنامه‎ها تأثیر به سزائی در حمایت از مردم مظلوم غزه دارد، تصریح کرد: امروزه آگاهی بالای مردم ایران درباره تأثیر برائت از دشمنان بشریت و حفظ موج ضدصهیونیستی به اکثر نقاط جهان منتقل شده است و روزانه شاهد تجمعات عظیم و گسترده مردم آزادی خواه جهان در نقاط مختلف دنیا هستیم. علاوه بر تأثیر معنوی این راهپیمائی بر مظلومین جهان با رسانه‎ای کردن چنین برنامه‎هائی می‌توان در ایجاد  دلگرمی و ابراز پشتیبانی از کودکان غزه و مردم بی‎پناه آن گام برداشت.
عضو جامعه ایمانی مشعر همچنین با اشاره با تفاوت اندکِ زمان برگزاریِ این اجتماع در شهرهای مختلف افزود: اعضاء و رابطین این مجموعه در 31 استان کشور نسبت به تبلیغات و اطلاع‌رسانی به آحاد مردم فعالیت می‌کنند.
توسنگ در ادامه با زمان و مکان برگزاریِ این مراسم در برخی از شهرها اشاره کرد.
* مسجد اعظم اهواز
مراسم اجتماع بزرگ کودکان و مادران ایرانی در گرامی داشت کودکان شهید غزه و محکومیت رژیم کودک کش اسرائیل در مسجد اعظم اهواز همراه با سخنرانی حجت الاسلام شریفی و مداحی حاج حسن صفری به همت هیئت محبان فاطمه زهرا اهواز و با حضور دیگر هیئات برگزار می‌شود. این مراسم در دیروز جمعه 24 مرداد از ساعت 19 در مسجد اعظم واقع در اتوبان آیت الله بهبهانی برگزار شد.
همچنین، مسجد ارشاد اهواز، صبح پنجشنبه میزبانِ تجمع بزرگ محکومیت جنایات اسرائیل بود. این همایش از ساعت ده صبح پنجشنبه آغاز و برگزار شد.
* مهدیه صاحب الزمان کرمان
اجتماع فوق دیروز جمعه ۲۴ مرداد ساعت ۸ صبح در محل مهدیه صاحب الزمان کرمان بعد از دعای ندبه برگزار می‌شود. امت شهید‌پرور کرمان با حضور خود در این مراسم، ضمن محکوم نمودن جنایات اسرائیل غاصب همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام می‌نمایند.
* زاهدان، هیئت متحده رضوی
جمعه ۲۴ مردادماه ساعت ۹ صبح، مادران و کودکان زاهدانی برای آرمانی بزرگ در مکان هیئت متحده رضوی این شهرستان گرد هم ‌آمدند.
* امامزاده عبدالله گرگان
این اجتماع دیروز جمعه 1393/5/24 ساعت10صبح در آستان مبارک امامزاده عبدالله گرگان به همت جامعه ایمانی مشعر  و جمعی از هیآت مذهبی و اداره کل اوقاف و امورخیریه استان گلستان برگزار شد.
* شهرستان چرام
اجتماع مادران و کودکان، همزمان با سایر نقاط کشور دیروز جمعه 24 مرداد ماه، از ساعت 19 با حضور گسترده مادران، کودکان و هیئات مذهبی شهرستان چرام از جلوی مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت میدان اصلی شهر برگزارشد.
* مسجد قدس رشت
این مراسم همچنین دیروز جمعه مورخ 24 مرداد 93 از ساعت 19 در مسجد قدس رشت واقع در میدان فرهنگ برگزار شد.
* مسجد امام خمینی قزوین
اجتماع بزرگ کودکان و مادران ایران در مسجد امام خمینی قزوین دیروز جمعه مورخ 24 مرداد 93 از ساعت 18:30 در مسجد امام خمینی(ره) ویژه خواهران برگزار شد.
این ویژه برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام اراکی و مداحی حجت‌الاسلام اصلانی همراه بود.
* شهرستانِ ازنا
جمعه ساعتِ دهِ صبح، جبهه فرهنگی انقلاب شهرستانِ ازنا با رمز «یا علی اصغر» اجتماع مادران و کودکان را به خود دید.
در این اجتماع که با گرامی‌داشتِ کودکان شهید غزه و محکومیتِ رژیمِ کودک‌کشِ اسرائیل در مصلای امام جعفر صادق(ع) برگزار شد و حجت‌الاسلام حسن ورزمیار به سخنرانی پرداخت و کربلائی قاسم استرکی مداحی کرد.
* کوهدشت
مادران و کودکانِ کوهدشت جمعه 24 مرداد ساعت 9:30 صبح در مسجد حضرت صاحب الزمان عج در گرامی‌داشتِ کودکان شهیدِ غزه اجتماع می‌کنند.
* واوان
در واوان، امام جمعه محترمِ شهر، حجت الاسلام حمزه محمدی و حجت الاسلام سید حسین موسوی سخنرانانِ اجتماعِ مادران و کودکان خواهند بود. این مراسم جمعه ساعت ده صبح در مسجد جامع خاتم الانبیاء توسط هیأت یامهدی برگزار خواهد شد.
مادران و کودکانِ ماهشهری در حمایت از کودکانِ مظلوم غزه و محکومیتِ کودک‌کشیِ رژیم صهیونیستی، جمعه 24 مرداد ماه تجمع می‌کنند. این همایش از ساعت 11 صبح در مصلی نماز جمعه ماهشهر برگزار می‌شود.
* خرم‌آباد
همایش حمایت از مادران و کودکان غزه دیروز، جمعه، 24 مرداد در خرم‌آباد برگزارشد.
این همایش در حسینیه حبیب بن مظاهر شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود. در این همایش با اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه، این رژیم صهیونیستی محکوم شد. در این مراسم مادران، کودکان و نوزادان آنها با مردم مظلوم غزه هم‌دردی کردند و حجت‌الاسلام صالحی خونساری از روحانیون حوزه علمیه قم در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.
* شیراز
ویژه برنامه <ندای صلح> در حمایت از مادران و کودکان غزه شب گذشته (23مرداد) در بلوار چمران شیراز برگزار شد.
* امروز، در مازندران
امروزِ شنبه 25 مرداد ماه نیز از ساعت 17:30 مادران و کودکانِ مازندران در امام‌زاده عبدالله ساری اجتماع می‌کنند.
در این اجتماع که در محکومیتِ رژیمِ کودک‌کشِ اسرائیل برگزار می‌شود، سرکار خانم دکتر شرف الدین سخنرانی و جناب حاج علی اکبری به مداحی خواهند پرداخت.


نوشته شده در   جمعه 24 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode