ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 15 شهريور 1403
پنجشنبه 15 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 26 تير 1393     |     کد : 75371

هدف دولت استقرار صلح و رفع تنش در منطقه است

رئيس جمهوري در جمع فرماندهان ارشد نيروهاي مسلح کشور با بيان اين که دولت والاترين منزلت و بالاترين اقتدار را براي نيروهاي مسلح مي‌خواهد، گفت: دولت مي‌خواهد ...

رئيس جمهوري در جمع فرماندهان ارشد نيروهاي مسلح:
هدف دولت استقرار صلح و رفع تنش در منطقه است



رئيس جمهوري در جمع فرماندهان ارشد نيروهاي مسلح کشور با بيان اين که دولت والاترين منزلت و بالاترين اقتدار را براي نيروهاي مسلح مي‌خواهد، گفت: دولت مي‌خواهد که نيروهاي مسلح بر قلوب مردم حاکم باشند و جايگاه منزلتي‌شان و همچنين قدرتشان چه به لحاظ تجهيز به ايمان و چه از نظر تجهيز به انواع سلاح روز به روز بالاتر باشد؛ البته که از نظر ايمان در رتبه اول هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني ، حمايت از نيروهاي مسلح را وظيفه دولت دانست و گفت:

دولت همه توان و امکان خود را براي تقويت و انسجام نيروهاي مسلح به کار مي گيرد و از نيروهاي مسلح هم مي‌خواهد که در شرايط فعلي دست در دست دولت ، به حل مشکلات مردم کمک کنند .

دکتر روحاني با بيان اين که خواست دولت يازدهم، برقراري صلح و از ميان بردن تنش از منطقه است، افزود:استقرار صلح و از ميان بردن تنش ،با داشتن يک نيروي مسلح قوي امکانپذير است؛ در حالي که اگر نيروي مسلح قوي نداشته باشيد، ديگر صلح معنا پيدا نمي‌کند و ذلت است. عزت، زماني محقق مي‌شود که مردمي آماده ، ايثارگر و متحد و نيروهاي مسلح قوي داشته باشيم؛ آنگاه مي‌توانيم با طرف مقابل ، قدرتمندانه حرف بزنيم.

رئيس‌جمهوري، ماه مبارک رمضان را ماه رحمت و فيض خداوند نام برد و گفت: خداوند کريم، بندگان و مسلمانان مخصوصاً آنان را که لباس جهاد پوشيده‌اند ، از رحمت خود محروم نمي‌کند.

دکتر روحاني با يادآوري تقارن هفدهم ماه رمضان با سالروز پيروزي پيامبر عظيم‌الشأن اسلام در جنگ بدر، يادآور شد: رسول اکرم (ص) در جنگ بدر با آن همه سختي و با دستان خالي و بدون امکانات به پيروزي بزرگي رسيد که در واقع پيروزي اسلام بود و خداوند مي‌گويد پس از آن پيروزي، از بندگانش پرهيزکاري و تقوا مي‌خواهد.

دکتر روحاني با بيان اين که رزمندگان ايراني در دفاع هشت ساله با رحمت و لطف خداوند پيروز شدند، افزود: پس از دفاع مقدس تا امروز هم خداوند کشورمان را در برابر انواع توطئه‌ها پيروز کرده و بهترين نعمت‌ها را به کشور داده است. خداوند نعمت رهبري فقيه و مجتهد که از روز اولي که با ايشان آشنا شدم در مسير تقوا و تواضع بوده‌اند را به کشور و نيروهاي مسلح داده است.

بر طبق اين گزارش، در ابتداي اين ديدار سردار سرلشکر فيروزآبادي، رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح با تبريک ماه مبارک رمضان از رئيس جمهوري به خاطر انجام اين ديدار با فرماندهان قدرداني کرد و در ادامه جمعي از فرماندهان از جمله سردار جعفري، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، امير شاه صفي، فرمانده نيروي هوايي ارتش، امير سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش، امير پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش، سردار باقري، معاون ارکان ستاد کل نيروهاي مسلح و سردار احمدي مقدم، فرمانده ناجا نقطه نظرخود را با رئيس جمهوري در ميان گذاشتند .


نوشته شده در   پنجشنبه 26 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode