ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 15 تير 1393     |     کد : 74815

گردآوری 21 هزار پایان نامه علوم قرآنی

در مؤسسه بانوان قرآن پژوه، زیر نظر مؤسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) صورت گرفته است...

در مؤسسه بانوان قرآن پژوه، زیر نظر مؤسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) صورت گرفته است
گردآوری 21 هزار پایان نامه علوم قرآنی

زکیه عبداللهیان، مسئول مؤسسه بانوان قرآن پژوه، ضمن تشریح فعالیت‌های این غرفه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عنوان کرد: در مؤسسه بانوان قرآن پژوه که زیر نظر مؤسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) فعالیت می‌کند، 21 هزار پایان نامه علوم قرآنی گردآوری شده است.
وی ادامه داد: این پایان نامه‌ها شامل اولین پایان نامه‌ای که در دهه شصت در رشته علوم قرآن دفاع شده تا جدیدترین پایان نامه‌های این رشته است. در این مرکز که در قم واقع شده است افراد پژوهشگر و علاقه‌مند می‌توانند به صورت حضوری مراجعه کنند و چکیده مقاله، ارجاعات و منابع علمی و قسمت ابتدائی آنها را ملاحظه کنند.
این کارشناس رشته علوم سیاسی بیان کرد: همچنین از میان این تعداد پایان نامه، 300 عدد از آثار برجسته و فاخر آنها انتخاب شده است و در قالب یک نرم افزار تحت وب با عنوان «گنجینه نور» در اختیار علاقه مند قرار گرفته است. در غرفه بانوان قرآن پژوه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، این مقالات برتر برای بازدیدکنندگان عرضه شده است.
وی ضمن شیوه‌های بهره مندی علاقه مندان از این اطلاعات توضیح داد: در این غرفه سه عدد دستگاه رایانه آماده شده است تا جدیدترین اطلاعات درخصوص پایان نامه‌های قرآنی برای علاقه مندان در سریعترین وجه ممکن عرضه شود. خوشبختانه از این گنجینه علمی استقبال خوبی به عمل آمده است.
عبداللهیان در پایان یادآوری کرد: یکی از مهمترین فواید نرم افزار «گنجینه نور»، این است که محققان رشته علو قرآن و حدیث از جدیدترین پژوهش‌ها در اقصی نقاط کشور آشنا می‌شوند و دانشجویانی که قصد دارند در این رشته پایان نامه تدوین کنند، می‌توانند با جستجو، از پزوهش‌های تکراری جلوگیری کنند.


نوشته شده در   يکشنبه 15 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode