ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1393     |     کد : 73795

حجت‌الاسلام حشمتی، از آماده بودن همه چیز برای برگزاری باشکوه نمایشگاه قرآن خبرداد

حجت‌الاسلام والمسلمین حشمتی با بیان اینکه همه مقدمات برای برگزاری نمایشگاه فراهم است، گفت: بخش هنری در این دوره از نمایشگاه قرآن توسعه خوبی یافته است.



حجت‌الاسلام والمسلمین حشمتی با بیان اینکه همه مقدمات برای برگزاری نمایشگاه فراهم است، گفت: بخش هنری در این دوره از نمایشگاه قرآن توسعه خوبی یافته است.
به گزارش اعتدال به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، رئیس بیست‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن، با بیان اینکه همه چیز برای برگزاری یک نمایشگاه باشکوه فراهم شده است، گفت: تمام کمیته‌ها و بخش‌های مختلف نمایشگاه با تمام توان و نیروی خود در حال فراهم کردن مقدمات هستند تا در روز افتتاحیه شاهد یک نمایشگاه قرآن مطلوب باشیم.
وی افزود: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در روند اجرایی نمایشگاه به وجود نیامده است و به قطع تا پایان نیز اینگونه خواهد بود و با توجه به اینکه امسال نسبت به سال گذشته با دو تغییر اساسی در بعد مدت زمان برگزاری و مکان برگزاری نمایشگاه قرآن مواجه بودیم اما تاکنون مشکل خاصی پیش نیامده است.
رئیس بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تصریح کرد: زمانی که مکان تغییر می‌کند خود نیاز به یک سری هماهنگی‌ها و ساز و کارهای جدید دارد که این کارها به خوبی با همکاران‌مان در باغ موزه دفاع مقدس و شهرداری تهران که هیئت مدیره این مجموعه هستند هماهنگ شده است و همکاری خوبی در این زمینه برقرار شده است تا یک کار بزرگ قرآنی را به خوبی انجام دهیم.
حجت‌الاسلام حشمتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن بیان کرد: بخش هنری در این دوره از نمایشگاه توسعه خوبی یافته است و در آینده نیز توسعه به مراتب بیشتری خواهد یافت، در کل می‌توان گفت که فعالیت‌های که صورت می‌گیرد را ه را برای ارتقاء فعالیت‌ها در آینده هموارتر خواهد کرد.
 * تولیدات هنری در آینده حرف‌های زیادی در حوزه قرآن خواهند داشت
 همچنین حجت‌الاسلام  با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه قرآن، باغ موزه دفاع مقدس و شهرداری تهران همکاری خوبی برای برپائی نمایشگاه داشته‌اند، به ایکنا گفت: البته دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دیگر نیز در این امر دخیل بوده‌اند که ورود آنها بیشتر با حضور در کمیته‌ها و بخش‌های مختلف نمایشگاه محقق شده است.
 


نوشته شده در   سه شنبه 27 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode