ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 20 خرداد 1393     |     کد : 73452

قتل عام زائران شیعة پاکستانی، توسط مستخدمین اسرائیل

300 تن از زائران پاکستانی که پس از زیارات حرم حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س)، قصد مراجعت به پاکستان را داشتند، مورد حمله مستخدمین اسرائیل قرار گرفته و بیش از 270 نفر از آنها زخمی و 30 نفر شهید شده‌اند.

در این جنایت، 30 زائر امام هشتم(ع)، نزدیک مرز ایران به فیض شهادت نائل آمدند
قتل عام زائران شیعة پاکستانی، توسط مستخدمین اسرائیل

300 تن از زائران پاکستانی که پس از زیارات حرم حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س)، قصد مراجعت به پاکستان را داشتند، مورد حمله مستخدمین اسرائیل قرار گرفته و بیش از 270 نفر از آنها زخمی و 30 نفر شهید شده‌اند.
اقدام تروریستی و انفجار انتحاری ساعات پایانی یکشنبه شب در مسیر حرکت اتوبوس های زائران شیعه در ایالت بلوچستان در جنوب غرب پاکستان 30 شهید برجای گذاشت و بیش از 100 نفر از زائران پاکستانی  که در این حمله توسط یکی از گرهوه‌های در استخدام اسرائیل (جیش الاسلام) مجروح شده بودند وخیم گزارش شده است که با کمک گروه های امدادی ایران و پاکستان به نزدیک ترین بیمارستان‌ منتقل شده اند
به گزارش ایرنا، رسانه های پاکستانی به نقل از مقامات مرزی این کشور اعلام کردند: دو دستگاه اتوبوس حامل زائران شیعه پاکستانی در مسیر بازگشت از نقطه صفر مرزی تفتان (پایانه میرجاوه - مرز مشترک با ایران) ساعات پایانی یکشنبه شب در حومه این منطقه مرزی هدف اقدام تروریستی و انفجار قرار گرفتند.
در این گزارش به نقل از معاون وزارت کشور ایالت بلوچستان پاکستان آمده؛ براثر حمله تروریستی علاوه بر کشته شدن 30 سرنشینان اتوبوس ها که در میان آنان چند زن و کودک دیده می شوند، بیش از 10 تن نیز بشدت زخمی شدند.
شبکه های خبری «دنیا نیوز» و «سما نیوز» پاکستان به نقل از پلیس گزارش دادند: نیروهای امنیتی در محل حادثه مستقر شده و اجساد قربانیان و زخمی‌های این اقدام تروریستیِ مستخدمین اسرائیل نیز با استفاده از بالگرد ارتش در حال انتقال به مرکز پزشکی قانونی و بیمارستان شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان است.
علامه «راجا ناصر عباس جعفری» دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین وابسته به شیعیان و علامه سید «ساجد علی نقوی» رئیس حزب تحریک اسلامی، حمله به زائران شیعه در تفتان را به شدت محکوم کرده و از دولت پاکستان خواستند تا ضمن رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان در این حادثه، عاملان این جنایت را شناسائی و مجازات کند.
کاروان‌های زائران شیعی در مسیر کویته (مرکز ایالت بلوچستان) به منطقه مرزی مشترک پاکستان با ایران (پایانه میرجاوه) همواره از سوی مستخدمین اسرائیل با حمایت گروه‌های افراطی و غیرقانونی لشکر جهنگوی، جیش الاسلام و طالبان مورد هدف قرار می‌گیرند.


نوشته شده در   سه شنبه 20 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode