ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 26 فروردين 1393     |     کد : 70516

توزیع 500 هزار جلد قرآن رایگان با مشارکت خیرین

برای رفع کمبود قرآن در برخی مساجد، در سال جاری صورت می گیرد...


      
برای رفع کمبود قرآن در برخی مساجد، در سال جاری صورت می گیرد
توزیع 500 هزار جلد قرآن رایگان با مشارکت خیرین

اعتدال: علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به هر میزان که تمایل دارند به شماره حساب 88888 نزد بانک ملی ایران، شعبه عظیم‌پور به نام «انجمن خیرین قرآنی کشور» واریز کنند.
به دنبال فراخوان رییس سازمان دارالقرآن الکریم در برنامه خبری صبح جمعه 22 فروردین شبکه قرآن تاکنون تعداد زیادی از مردم کشورمان با واریز مبالغی نسبت به اهداء قرآن اقدام نموده اند.
سازمان دارالقرآن الکریم در راستای وظایف اساسی خود در توسعه کمی و کیفی آموزشهای عمومی و تخصصی قرآن کریم و زمینه‌سازی برای برپایی و رونق‌بخشی به کلاسهای آموزش قرآن در نظر دارد با مشارکت مردم متدین و خیرین قرآنی در سال جاری نسبت به چاپ و اهداء 500 هزار جلد قرآن کریم و توزیع آن به صورت رایگان در میان مؤسسات قرآنی مردمی، خانه‌های قرآن روستایی و شهری و جلسات آموزشی قرآن کریم در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم اقدام نماید.
به همین منظور سازمان دارالقرآن الکریم برای نخستین بار از طریق برنامه خبری صبح جمعه 22 فروردین شبکه قرآن و معرف سیما، از کلیه علاقمندان به ساحت مقدس قرآن کریم و خیرین ارجمند قرآنی دعوت نمود با پرداخت بخشی از هزینه‌های مربوط در این امر مقدس مشارکت نموده و از اجر عظیم معنوی آن
بهره‌مند گردند.
به دنبال این فراخوان تاکنون تعداد زیادی از مردم کشورمان با واریز مبالغی نسبت به اهداء قرآن
اقدام نموده اند.
لازم به ذکر است که هزینه چاپ هر جلد قرآن کریم حدود 100 هزار ریال می‌باشد و  علاقمندان می‌توانند هر میزان از مشارکت نقدی را که تمایل دارند به حساب شماره 88888 نزد بانک ملی ایران، شعبه عظیم پور بنام انجمن خیرین قرآنی کشور واریز نمایند. امید است شرکت در این طرح بزرگ قرآنی موجب خشنودی حضرت باریتعالی و برخورداری از دعای مستجاب حضرت صاحب‌الزمان(عج)گردد.
* توزیع رایگان 500 هزار جلد قرآن در مناطق محروم
رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم در این راستا اظهار کرد: با توجه به کمبود مصحف شریف در مساجد کشور و جلسات قرآنی، ما در سازمان داراالقرآن‌ و در راستای وظایف اساسی خود در جهت توسعه کمی و کیفی آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن کریم و زمینه‌سازی برای برپایی و رونق‌بخشی به کلاس‌های آموزش قرآن تلاش داریم تا به مشارکت مردم و خیرین قرآنی 500 هزار جلد قرآن کریم را چاپ و در میان موسسات قرآنی مردمی، خانه‌های قرآن روستایی و شهری و جلسات قرآن کریم به ویژه در مناطق محروم توزیع کنیم.
* بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی برای چاپ و توزیع رایگان قرآن
وی افزود: علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به هر میزان که تمایل دارند به شماره حساب 88888 نزد بانک ملی ایران، شعبه عظیم‌پور به نام «انجمن خیرین قرآنی کشور» واریز کنند.
رئیس سازمان دارالقرآن اظهار کرد: برای سال جاری 500 هزار قرآن را با کمک‌های مردمی به چاپ می‌رسانیم و به صورت رایگان در کشور توزیع می‌کنیم؛ در این راستا خیرین قرآنی کمک‌ کنند.
قره‌شیخ‌لو با تأکید بر لزوم بهر‌ه‌گیری از مشارکت‌های مردمی برای توسعه فرهنگ قرآنی در کشور، عنوان کرد: به همین منظور سازمان دارالقرآن از تمام علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم و خیرین قرآنی دعوت می‌کند تا با کمک‌های خودجوش خود، به گسترش جلسات قرآنی بدون کمبود مصحف شریف در مساجد و خانه‌های قرآن کمک کنند.
مهدی قره‌شیخ‌لو، رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم، با اشاره به اهمیت توسعه جلسات قرآنی و قرائت قرآن در مساجد به ایکنا گفت: در سفرهائی که به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف داشته‌ام، همواره کمبود قرآن در مساجد و جلسات قرآنی را شاهد بوده‌ام؛ به طور مثال در یک جلسه قرآنی که در یکی از روستاها با حضور 30 قرآن‌خوان برگزار شد، تنها پنج قرآن وجود داشت که این اصلاً مناسب نیست


نوشته شده در   سه شنبه 26 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode