ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1393     |     کد : 69961

بازنشر مشکوکِ اقدام ضدقرآنیِ صهیونیست‌های مقیم آمریکا در رسانه‌های ایرانی

چند سال پس از اقدام شیطانی صهیونیست‌های مقیم آمریکا در انتشار کتابی با عنوان فرقان الحق، روز شنبه...

پس از چندسال از وقع آن، با عنوان [قرآن آمریکائی«رونمائی!!!» شد] اتفاق افتاد
بازنشر مشکوکِ اقدام ضدقرآنیِ صهیونیست‌های مقیم آمریکا در رسانه‌های ایرانی

چند سال پس از اقدام شیطانی صهیونیست‌های مقیم آمریکا در انتشار کتابی با عنوان فرقان الحق، روز شنبه، نهم فروردین، یک پایگاه اینترنتی، در اقدامی مشکوک، اقدام ضدقرآنیِ این گروه از صهیونیست‌های مقیم آمریکا را که همان زمان، نشریه الفرقان کویت، نام آن را آیات شیطانی گذاشت، - بدون اشاره به زمان وقوع این شیطنت صهیونیستی - با عنوان [قرآن آمریکائی«رونمائی!!!» شد] بر روی پایگاه خود قرار داد و برخی دیگر از رسانه‌های کشورمان نیز این خبر را منتشر کردند، این در حالی است که خبر این اقدام ضدبشری صهیونیست‌ها، در 15 آبان‌ماه سال 91 توسط ایکنا، به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی المدینة نیوز منتشر شد و برخی رسانه‌ها، - از جمله روزنامه اعتدال - آن را به نقل از ایکنا منتشر کردند.
اکنون جای این پرسش است که:
منظور این پایگاه‌های اینترنتی از انتشار دوباره این خبر بعد از چند سال، آنهم با عنوان «رونمائی شد» چیست؟
آیا دستی پشت پرده این رسانه‌ها قرار دارد و آن‌ها را برای باز نشر آن هدایت کرده است یا فقط یک اشتباه بوده؟
 چرا در حالی که کتاب مذکور چند سال پیش منتشر و در کشورهای حاشیه خلیج فارس توزیع شد و واکنش‌های گوناگونی را هم درپی داشت، دوباره آن را منتشر کرده‌اند، و به آن عنوان [قرآن آمریکائی «رونمایی!» شد] داده‌اند.
این درحالی‌است که اول بار، خدود  دو سال قبل نشریه الفرقان کویت، با اعلام این خبر نوشت: این نسخه که باید نام آن را کتاب آیات شیطانی گذاشت، قرآنی تحریف شده محسوب می‌شود که با جلدی شکیل به چاپ رسیده و در کشورهای حاشیه خلیج فارس به‌ویژه در کویت توزیع شده است.
این نشریه ‌افزوده بود: دو شرکت انتشاراتی آمریکائی با نام «Omega 2001» و «wine Press» به چاپ و نشر الفرقان الحق اقدام کرده‌اند که 366 صفحه و 77 سوره دارد و به دو زبان عربی و انگلیسی در حال حاضر در میان دانش‌آموزان خارجی مدارس غیرانتفاعی کویت توزیع شده است.
بنا به نقل «الفرقان کویت»، در مقدمه ناشر این کتاب شیطانی آمده است: الفرقان الحق، کتابی مقدس برای قرن 21 است که می‌توان آن را «کتاب صلح» و یا «مصحف ادیان ثلاثه» (اسلام، یهود و مسیحیت) نامید.
این کتاب ضدبشری، با این جمله «باسم الأب الکلمة الروح الإله الواحد الأوحد. مثلث التوحید.. موحد التثلیث ما تعدد» که در برگیرنده عقاید مسیحیان درباره «تثلیث» است، آغاز می‌شود و فاتحه، محبت، مسیح، ثالوث، مارقین، صلب، ماکرین، انجیل، اساطیر، کافرین، تنزیل، تحریف، اضحی، عبس و شهید از جمله عنوان سوره‌هائی است که در آن به چاپ رسیده است!
در ادامه برای ارائه خبر درست از این واقعه شیطنت آمیز برخی از اطلاعات لازم ارائه می‌گردد:
* گوشه ای از ساخته‌های بیان شده در این کتاب ضدبشری:
بسم الأب الکلمة الروح الإله الأوحد... مثلث التوحید..موحد التثلیث ما تعدد.
سپس با سوره فاتحه روبرو خواهیم شد که در واقع تقلیدی است از قرآن جهت فریبکاری و به دنبال آن سوره‌های نور سپس سلام و غیره..
همچنین در سوره ساختگی «سلام» که دستکاری در آیات قرآن می باشد و تلفیق آن به نحوی است که مطابق با اهداف مؤلفان این کتاب است، به چنین دروغ پردازیهائی بر می خوریم:
«و الذین اشتروا الضلالة و أکرهوا عبادنا بالسیف لیکفروا بالحق ویؤمنوا بالباطل أولئک هم أعداء الدین القیم و أعداء عبادنا المؤمنین.»
ترجمه: «کسانی که گمراهی را برای خویشتن خریده و بندگانمان را با شمشیر مجبور کرده‌اند تا به حق کفر ورزند و به باطل ایمان بیاورند اینان دشمنان دین استوار و دشمنان بندگان مؤمن ما هستند»
اصل این آیه در قرآن کریم، آیه 175 سوره بقره است که خداوند سبحان می‌فرماید: «أُولَئِکَ الَّذِینَ اشْتَرَوُاْ الضَّلاَلَةَ بِالْهُدَى وَالْعَذَابَ بِالْمَغْفِرَةِ فَمَآ أَصْبَرَهُمْ عَلَى النَّارِ: آنان همان کسانى هستند که گمراهى را به [بهاى] هدایت و عذاب را به [ازاى] آمرزش خریدند، پس به راستى چه اندازه باید بر آتش شکیبا باشند».
و در همین سوره بر خداوند دروغ بسته شده که:
«یا ایها الناس لقد کنتم أمواتا فأحییناکم بکلمة الإنجیل الحق... ثم نحییکم بنور الفرقان الحق.»
«ای انسانها ما شما را با انجیل حق زنده گردانیدیم... سپس شما را با نور فرقان الحق زنده می گردانیم.»
و بدین ترتیب تحریفات و دستکاری‌‌های صهیونیستی در آیات خداوند در همه جای این کتاب به چشم می خورد.
*  اهداف این اقدام
از اهداف مشخص در رابطه با این اقدام می توان به این نکته اشاره کرد که با ایجاد شبهه در ذهن مسلمان و تخریب عقاید و دیدگاه آنان نسبت به اسلام، این افراد درصدد تخریب دین اسلام و ترویج مسحیتِ صهیونیستی از سوی دیگر و سوق به سوی ادیانی غیر از اسلام اند و حرکتی است در ادامه روند استعماری غرب در مقابل موج بیداری اسلامی که توسط صهیونسیت‌ها رو به انجام است.
*  بیانیه اداره اطلاعات بین‌الملل آمریکا برای پنهان کردن ردّ صهیونیست‌ها
اداره اطلاعات بین‌الملل آمریکا - که نمی‌خواهد رد صهیونیست در این ماجرا آشکار گردد - با انتشار بیانیه‌ای در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد: انتشار این کتاب کار گروه کوچکی از مبلغان مسیحی است که با هدف تشویق مسلمانان به گرایش به مسیحیت صورت گرفته است و این موضوع هیچ ارتباطی با دولت آمریکا ندارد».
پایگاه‌ اینترنتی «آمازون» که‌ آخرین‌ عناوین‌ کتاب‌ها در موضوعات‌ مختلف‌ را به‌ فروش‌ می‌رساند، به‌ تبلیغ‌ این‌ کتاب‌ پرداخت و آن‌ را قرآنی‌ نوشته‌‌شده‌ به‌ شیوه‌ جدید و منحصر به‌ فرد خواند. و نوشته است: «اگر می‌خواهید با اسلام یا مسیحیت آشنا شوید، این کتاب را بخوانید، زیرا این کتاب قرآن جدیدی به نام پیام قرآن و انجیل را با هم پیوند می‌دهد».
در یکی از پایگاه‌های اینترنتی مسیحی به نام (messiah Gifts) که ستاره‌ داود[علامت صهیونیست] نیز بر بالای صفحه اصلی آن خودنمائی می‌کند(!) آمده است: «کتاب «الفرقان‌ الحق» هدیه‌ای به مسلمانان است که پیام صلح عیسی مسیح(ع) را به زبان عربی و انگلیسی صحیح بیان ‌می‌کند. این کتاب که سوره‌هایش شبیه سوره‌های قرآن است موضوعاتی مثل عشق، نور، ازدواج، صلح، روزه‌داری و نماز را به شیوه جدیدی توضیح می‌دهد».
این کتاب مجعول با صفحات و خطی شبیه به خط قرآن در کتابخانه‌های مشهور آمریکا و اروپا و مراکز ورزشی و صنعتی به صورت بسیار گسترده توزیع و وارد سایت‌های اینترنتی شده است و در برخی مدارس کشورهای عربی که عده‌ای از فرزندان مسلمان در آن درس می‌خوانند، نیز توزیع شده است.
* همکاری چندین ساله اسرائیل و آمریکا برای چاپ این کتاب ضدبشری!
همچنین درباره این کتاب به اصطلاح قرآن آمده است: «اسرائیل با‌ همکاری سازمان‌های آمریکائی با صرف چندین سال کار، این کتاب را ساختند. این کتاب در ایالت کالیفرنیا آمریکا به چاپ رسیده و هدف از چاپ و نشر آن، حذف قرآن کریم و جایگزین نمودن الفرقان الحق به جای این کتاب الهی عنوان شده است».
این کتاب در 12 جزء که مشتمل بر 366 صفحه در اندازه متوسط است، به دو زبان انگلیسی و عربی به چاپ رسیده است و شامل یک مقدمه و 77 موضوع است که آن‌ها را سوره نام نهاده‌اند!
این کتاب با سوره‌ای به نام «الفاتحة»! شروع می‌شود و با «الشهید» پایان می‌پذیرد و خاتمه‌ای دارد که پایان بخش آن کلمه «آمین» است.
*  یک یادآوریِ افتخارآمیز
این اولین باری نیست که دشمنان اسلام در صدد چنین کاری برآمده‌اند بلکه از صدر اسلام تا به امروز این کار ادامه داشته است، به طور مثال به اقداماتی مشابه در این زمینه می توان اشاره کرد:
چندی پیش کمیته وابسته به مجمع پژوهش‌های اسلامی در مصر از توزیع قرآن‌های تحریف شده ازسوی رژیم صهیونیستی در کشورهای آفریقائی خبر داد، رژیم صهیونیستی این قرآن‌ها را که برخی از آیات درباره قوم یهود و جهاد در آنها حذف شده، با جلدهائی گران‌قیمت و زیبا چاپ و درکشورهای آفریقائی ازجمله کنیا و نیجر توزیع کرده است.
اما دشمنان بشریت غافلند از اینکه قرآن کریم این کتاب آسمانی ویژگی‌ها و امتیازاتی دارد، از جمله این که از آغاز نزول تا کنون از تحریف مصون مانده، و قرآن فعلی بدون کم و زیاد همان قرآنی است که بر پیامبر نازل شده، چرا که حافظ و پاسدار قرآن، خدای قادر و توانا است: «إنّا نحن نزّلنا الذکر و إنّا له لحافظون؛ ما قرآن را نازل کردیم و ما خود نگهدار آن خواهیم بود» در این آیه خدا خویشتن را ضامن نگهداری قرآن معرفی کرده است. از این جا معلوم می شود که اگر جن و انس و تمام قدرت‌ها بر ایجاد تحریف در قرآن متحد شوند، هیچ کاری از پیش نخواهند برد. از این رو خدا فرمود: «همانا این قرآن، کتابی نفوذ‌ناپذیر است که نه از پیش رو و نه از پس، باطل به آن راه ندارد و از جانب خداوند حکیم و ستودنی نازل گشته است».
امت اسلام، با تکیه بر این منبع الهی راه خود را در جهان پیدا کرده و پیش می برد و هرگونه کوتاهی و تعلل در این باره می تواند ملت را به سوی مسیری غیر از مسیر حق سوق دهد، دشمنان ما نیز که خوب متوجه این موضوع هستند، بارها درصدد برآمده اند که با تحریف در این کتاب آسمانی در زندگی مسلمان خلل ایجاد کنند تا بتوانند بهتر به مقاصد خود دست یابند زیرا این قرآن است که نقطه اتحاد امت اسلامی است و هر گونه آسیب رسانی به این نقطه می تواند این امت را دچار آسیب کند و این از اهداف دشمن در طول فعالیت‌های استعماری خود بوده است.
از طرفی هم دشمنان اسلام نیز می‌دانند که یکی از نقاط برتری که قرآن کریم نسبت به کتاب سایر ادیان همین ویژگی تحریف نا‌پذیری و شکست 1400 ساله تحریف‌گران این کتاب الهی است.
و این همان حسرتی است که صهیونیست را خواهد کُشت.


نوشته شده در   شنبه 16 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode