ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 27 اسفند 1392     |     کد : 69196

انتقاد مدیر حوزه های علمیه آذربایجان شرقی از برخی معلمان قرآن

مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: برخی معلمان قرآن آموزش و پرورش، نوار ضبط شده را در کلاس برای دانش آموزان پخش می کند،چرا که خودشان توانایی قرائت قرآن را ندارند.

مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: برخی معلمان قرآن آموزش و پرورش، نوار ضبط شده را در کلاس برای دانش آموزان پخش می کند،چرا که خودشان توانایی قرائت قرآن را ندارند.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، روز دوشنبه در نشست دبیران کمیته همکاری های ستاد حوزه های علمیه و آموزش و پرورش منطقه چهار کشوری با انتقاد از عدم نتیجه دهی جلسات این چنینی خاطرنشان کرد: چنین جلساتی نیز در سال های گذشته برگزار شده اما نتیجه ای نداشته است.
وی افزود: حوزه های علمیه استان در دوره های مختلف همراه آموزش و پرورش بوده است، اما متاسفانه حضور طلبه در آموزش و پرورش تنها به اقامه نماز جماعت بسنده شده است.
مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی ابراز داشت: برخی معلمان قرآن آموزش و پرورش، نوار ضبط شده را در کلاس برای دانش آموزان پخش می کند،چرا که خودشان توانایی قرائت قرآن را ندارند.
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با انتقاد از عدم تعیین جایگاه طلبه ها در مدارس آموزش و پرورش تاکید کرد: شما به ما حوزویان بفرمایید، جایگاه طلبه در مدرسه و آموزش و پرورش کجاست؟ طلبه باید به صورت چهره به چهره با دانش آموز به گفتگو بپردازد.
وی اظهار داشت: ما از جهت فرهنگی در قبال تهاجم فرهنگی دشمنان نتوانسته ایم مقابله کنیم و حتی برخی نیروهای داخلی نیز به امور فرهنگی صدمه می زنند.
به گزارش قدس آنلاین، مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی افزود: کار فرهنی تنها در دوچرخه سواری، میراث فرهنگی و... خلاصه شده بلکه هدف از امور فرهنگی، فعالیت های قرآنی و دینی است.
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری گفت: برخی، حضور طلبه ها در آموزش و پرورش را وقت تلف کردن می دانند و ساعاتی برای حضور طلبه ها در مدارس مشخص نشده است.
 


نوشته شده در   سه شنبه 27 اسفند 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode