ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 21 اسفند 1392     |     کد : 68854

جزئیات افزایش اعزام‌ها به عتبات عالیات در ایام نوروز

سرپرست اداره کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به ظرفیت‌یابی‌های جدید و بررسی وضعیت هتل‌ها برای اسکان زائران در عتبات عالیات موفق شدیم ظرفیت اعزام زائران را ۱۰ هزار نفر افزایش دهیم.

سرپرست اداره کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به ظرفیت‌یابی‌های جدید و بررسی وضعیت هتل‌ها برای اسکان زائران در عتبات عالیات موفق شدیم ظرفیت اعزام زائران را ۱۰ هزار نفر افزایش دهیم.
محسن نظافتی به فارس گفت: با توجه به ظرفیت‌یابی‌های جدید و بررسی وضعیت هتل‌ها برای اسکان زائران در عتبات عالیات موفق شدیم ظرفیت اعزام زائران را تا ۱۰ هزار نفر افزایش دهیم.
وی ادامه داد: هیأت بررسی وضعیت هتل‌ها در کربلا و عراق هم اکنون در حال بررسی وضعیت هتل‌ها هستند و هتل‌هایی که خدمت رسانی مطلوبی نداشته باشند از دایره خدمت رسانی به زائران خارج می‌شوند.
وی ادامه داد: تا الان ۱۳۰ هزار نفر برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام قطعی کرده‌اند و همچنان متقاضیان می‌توانند برای اعزام به عتبات عالیات از طریق سازمان حج و زیارت اقدام کنند.
نظافتی افزود: ساماندهی زائران نوروزی مانند ایام اربعین نیست چون در ایام اربعین تمام نیروهای داخلی و همچنین تمام دست اندرکاران عراقی برای ساماندهی زائران بسیج می‌شوند و در مسیر موکب زده شده و امنیت زائران تأمین می‌شود اما زائران در ایام نوروز را نمی‌توان پس از عبور از مرزها رها کرد.
وی اظهار داشت: برای تردد انفرادی زائران نوروزی به عتبات عالیات مسئولان مرزی باید تصمیم گیری کنند.
بنابر اعلام سازمان حج و زیارت از دوره جدید اعزام‌ها که از ۲۳ اسفند آغاز می‌شود اختصاص ارز مبادله‌ای به عتبات عالیات حذف می‌شود و همین موضوع باعث افزایش ۱۲ درصدی قیمت‌های عتبات عالیات شده و هزینه سفرهای زمینی در این دوره حدود ۸۸۰ هزار تومان و هزینه سفرهای هوایی حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌باشد.
 


نوشته شده در   چهارشنبه 21 اسفند 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode