ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 23 بهمن 1392     |     کد : 67208

ادغام اتحادیه های تشکل ها و مؤسسات قرآنی مردمی

در چهل و پنجمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی موضوع ادغاماتحادیه‌ه ای تشکل‌های قرآنی و مؤسسات قرآنی مورد تأیید قرار گرفت و مقرر گردید.

در مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی تصویب شد:
ادغام اتحادیه های تشکل ها و مؤسسات قرآنی مردمی



در چهل و پنجمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی موضوع ادغاماتحادیه‌ه ای تشکل‌های قرآنی و مؤسسات قرآنی مورد تأیید  قرار گرفت و مقرر گردید.
پیش نویس اساسنامه اتحادیه مشترک توسط نمایندگان دو اتحادیه تنظیم و به دبیرخانه شورا ارائه شود.
به گزارش روابط عمومی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، در این جلسه، گزارش اجرای مصوبه جلسه قبل،مبنی بر برگزاری جلسات گروه کارشناسی بررسی نحوه ساماندهی صدور مجوز و نظارت بر فعالیت مؤسسات و تشکل های قرآنی مردمی با حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (دو نفر)، سازمان تبلیغات اسلامی (دو نفر)، اتحادیه های تشکل ها و مؤسسات قرآنی مردمی (هر کدام یک نفر) و نماینده دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی ارائه شد و پس از تصویب موضوع ادغام دو اتحادیه، مقرر گردید پیش‌نویس تدوین‌شده پس از بررسی در گروه کارشناسی جهت تصویب به مجمع مشورتی ارائه شود.
همچنین  در این جلسه، برخی سیاست ها و راهبردهای تعامل با مراکز قرآنی خارج از کشور مطرح و توسعه همدلی و همکاری مؤثر نهادهای قرآنی جمهوری اسلامی ایران با مراکز قرآنی سایرکشورهای اسلامی مورد تأکید قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حمید محمدی، با ذکر خاطراتی از مرحوم استاد سید هادی محدث و تجلیل از خدمات این خادم قرآن کریم در حوزه آموزش مفاهیم قرآنی، درگذشت ایشان را تسلیت گفت.
چهل و پنجمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی روز یکشنبه بیستم بهمن ماه 92
به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محمدی قائم مقام رئیس و دبیر شورا و با حضور نمایندگان نهادهای قرآنی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت ورزش و جوانان، جامعة المصطفی العالمیه، شبکه قرآن سیما، وزارت آموزش و پرورش، مرکز مدیریت حوزه علمیه قم،بنیاد ملی نخبگان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 23 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode