ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 18 تير 1392     |     کد : 56305

باشکوه‌ترین محفل قرآنی جهان در حرم «امام رضا(ع)»

باشکوه‌ترین محفل قرآنی جهان اسلام شب ۲۳ ماه مبارک رمضان با حضور 500 هزار نفر در صحن جامع رضوی حرم مطهر «امام رضا(ع)» برگزار می‌شود.


شب ۲۳ ماه مبارک رمضان با حضور 500 هزار نفر برگزار می‌شود

باشکوه‌ترین محفل قرآنی جهان اسلام شب ۲۳ ماه مبارک رمضان با حضور 500 هزار نفر در صحن جامع رضوی حرم مطهر «امام رضا(ع)» برگزار می‌شود.
محافل انس با قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در حرم مطهر «امام‌رضا(ع)» برگزار می‌شود.
این محافل از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم در رواق «امام‌خمینی(ره)» حرم رضوی برگزار می‌شود.
* محافل قرآني ویژه بانوان
همچنین محافل ویژه بانوان در ماه مبارک رمضان هر روز در دار‌القرآن حرم رضوی برگزار خواهد شد.
سه محفل ترتیل‌خوانی ویژه بانوان و زائران غیر ایرانی حرم «امام‌رضا(ع)» به همراه محفل قرآنی در ایام ماه رمضان در نظر گرفته شده است.
* باشکوه‌ترین محفل قرآنی جهان بزرگ‌ترین محفل قرآنی جهان اسلام شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان در صحن جامع رضوی برگزار خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود حدود 500 هزار نفر در آن حضور یابند.
در این محفل با شکوه که به صورت زنده در همه صحن‌ها و رواق‌های حرم پخش می‌شود سوره‌های مبارکه «قدر»، «روم»، «دخان» و «عنکبوت» تلاوت خواهد شد.
* 10 محفل ترتیل‌خوانی روزانه برگزاری 10 محفل ترتیل‌خوانی روزانه از دیگر برنامه‌های حرم است که با حضور بیش از 160 قاری و مرتل قرآن کریم برگزار خواهد شد.
به گزارش فارس روزانه دو محفل از محافل ترتیل‌خوانی حرم مطهر به صورت زنده و مستقیم از سیمای قرآن و شبکه یک پخش خواهد شد که شامل؛ پخش زنده ترتیل‌خوانی بعد از نماز صبح به افق مشهد است که از شبکه یک و پخش زنده مراسم ترتیل‌خوانی ساعت 10:30 صبح که از شبکه قرآن پخش می‌شود.
* سه برنامه تفسیري در ایام ماه مبارک رمضان روزانه سه برنامه تفسیر در حرم نورانی آقا «علی‌بن موسی‌الرضا(ع)» پیش‌بینی شده که حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» یکی از مدرسان این جلسات است.


نوشته شده در   سه شنبه 18 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode