ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 6 خرداد 1392     |     کد : 54417

5 دانشجو تبریزي برگزيده بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن منطقه‌ای

مرحله منطقه‌ای بیست و هشتمین دوره از مسابقات قرآن دانشجویان در روزهای 28 و 29 فروردین ماه در دانشگاه زنجان برگزار شد و 5 نفر از دانشجویان دانشگاه تبریز رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

مرحله منطقه‌ای بیست و هشتمین دوره از مسابقات قرآن دانشجویان در روزهای 28 و 29 فروردین ماه در دانشگاه زنجان برگزار شد و 5 نفر از دانشجویان دانشگاه تبریز رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز گفت: این دوره از مسابقات با شرکت 120 نفر از 10 دانشگاه در دانشگاه زنجان برگزار شد که از این تعداد 5 نفر از دانشجویان دانشگاه تبریز موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.
محمدرضا حسین‌زاده افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل و همچنین رشته‌های کتبی برگزار شد که طی آن سپیده صمدزاده، رتبه اول رشته ترتیل، زهرا عارفی‌نیا، رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن کریم، معصومه رضایی، رتبه سوم رشته حفظ 10 جزء و حنانه احمدپور و معین قربانی مشترکاً رتبه دوم حفظ 5 جزء را کسب کردند.
به گفته وی برگزیدگان این مرحله به مرحله کشوری مسابقات که تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد راه یافته‌اند.
به گفته وی مرحله کتبی منطقه‌ای بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم نیز با شرکت 114 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های شمال‌غرب به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد که از این تعداد 17 نفر از دانشجویان این دانشگاه در این مسابقات شرکت کرده بودند.
یادآور می‌شود که این مسابقه‌ها به منظور فراهم آوردن زمینه‌ انس بیش از پیش دانشجویان با کلام انسان‌ساز الهی و مفاهیم تعالی بخش آن، ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه‌‌های سراسر کشور، ارج‌گذاری به فعالیت‌های قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی دانشگاه‌ها و شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی دانشجویان به جامعه دانشگاهی و قرآنی کشور از جمله اهداف برگزاری این مسابقه‌ها اعلام شده است. 


نوشته شده در   دوشنبه 6 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode