ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 14 اسفند 1391     |     کد : 50608

اسلام ستيز مشهور هلندي مسلمان شد

ون دورن كه در گذشته دشمنی با اسلام را علامت و نشانه فعالیت‌های خود قرار داده بود، بعد از دشمنی‌هاي شدید و انزجار نسبت به اسلام، رسماً اعلان كرد: من به اسلام ایمان آورده‌ام...


عليرغم تلاش‌هاي صهيونيست براي اسلام زدائي از غرب؛
ون دورن كه در گذشته دشمنی با اسلام را علامت و نشانه فعالیت‌های خود قرار داده بود، بعد از دشمنی‌هاي شدید و انزجار نسبت به اسلام، رسماً اعلان كرد: من به اسلام ایمان آورده‌ام...
دشمنی شدید و انزجار سابق «آرناود ون دورن» سیاستمدار هلندی نسبت به اسلام، بسیاری را واداشته است که در خبر اسلام آوردن وی تردید کنند اما ون دورن به یکی از مساجد لاهه رفته تا اسلام خود را علنی کند و به مسئولان نیز اجازه داده است تا این خبر را منتشر کنند. علاوه براين، ون دورن در مناظره خود در شبکه اجتماعی تویتر این خبر را به طور خلاصه تأکید کرده است و نوشته است: من به اسلام ایمان آورده‌ام اما دوست ندارم به جزئیات بیشتر وارد شوم...
«آرناود فن دورن» سیستمداری هلندی و عضو شورای شهر لاهه این کشور و عضو سابق حزب راستگرای ضد اسلامی «آزادی» تحت ریاست گرت فیلدرز، در صفحه تویتر شهادتین را بر زبان آورده و اسلام آورد.
به گزارش شفقنا، به نقل از رادیو جهانی هلند: خبر جنجال برانگیز اسلام آوردن آرناود به سرعت در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و حتی روزنامه‌های هلند و بلژیک در حال انتشار است.
دشمنی شدید و انزجار سابق این سیاستمدار هلندی نسبت به اسلام، بسیاری را واداشته است که در خبر اسلام آوردن وی تردید کنند اما ون دورن در مناظره خود در شبکه اجتماعی تویتر این خبر را به طور خلاصه تأکید کرده است و نوشته است: من به اسلام ایمان آورده‌ام اما دوست ندارم به جزئیات بیشتر وارد شوم به خاطر اینکه مسائل اعتقادی و عبادتی چیزهایی شخصی است و به خود انسان مربوط است.
در همین حال سایت هلندی joop.nl از طریق یک تماس تلفنی کوتاه با ون دورن از اسلام آوردن وی اطمینان حاصل کرده و همچنین پس از تماس با یکی از مساجد شهر لاهه دریافته است که ون دورن به یکی از مساجد رفته تا اسلام خود را علنی کند و به مسئولان نیز اجازه داده است تا این خبر را منتشر کنند.
آرناود ون دورن در مطاب اخیر خود در تویتر از برخی احساسات خصمانه و نفرت آلود برخی مخاطبان خود ابراز تأسف کرده و آورده است: این کامنت‌های نفرت آلود و احمقانه در شبکه‌های اجتماعی تأسف برانگیز است. اما از عکس العمل‌های مثبت حمایت می کنم.
ون دورن در گذشته در هر انتخابات و فعالیت سیاسی خود اعم از داخلی و بین المللی به اسلام حمله می کرد و به عنوان عضوی از حزب راستگرای آزادی، دشمنی با اسلام را آرم و نشانه فعالیت‌های خود قرار داده بود.
جالب توجه این است که مسجدی که ون دورن در آن اسلام خود را علنی کرده است، خود از موضوعات جنجال برانگیز و از دشمنان حزب آزادی به شمار می رود و امام این مسجد به مواضع قاطع خود در دفاع از اسلام مشهور است و در مسائلی نظیر تساوی زن و مرد و همانند آن با موضع گیری‌های تند، خشم مخالفان را به شدت برانگیخته است.


نوشته شده در   دوشنبه 14 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode