ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 23 بهمن 1391     |     کد : 49638

سی و چهارمین حضور تماشائيِ ملتي وفادار و مصمم

راهپیمایی بزرگ 22 بهمن‌ماه سال 1391 از ساعت 9 صبح ديروز یکشنبه، همزمان در سراسر ایران اسلامی آغازشد و مردم تهران نيز از مسیرهای ده‌گانه تعیین شده با خروش یک‌پارچه‌ ملّت بزرگ و فهیم ایران اسلامی و غریو فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به سمت میدان آزادی حركت كردند.


راهپیمایی بزرگ 22 بهمن‌ماه سال 1391 از ساعت 9 صبح ديروز یکشنبه، همزمان در سراسر ایران اسلامی آغازشد و مردم تهران نيز از مسیرهای ده‌گانه تعیین شده با خروش یک‌پارچه‌ ملّت بزرگ و فهیم ایران اسلامی و غریو فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به سمت میدان آزادی حركت كردند.
حضور و سخنراني رئیس‌جمهور: رئیس‌جمهور حدود ساعت 10 صبح، به خیل عظیم مردم تهران پیوست و درجمع باشكوه ملت به ايراد سخن پرداخت.
حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به همراه همسرش عفت مرعشی در خیابان انقلاب به راهپیمایان تهرانی پیوست. به گزارش فارس به نقل از مجمع تشخیص مصلحت، اينبار با شعارهاي «الله اکبر، خامنه‌ای زنده باد هاشمی پاینده باد، سلام بر خامنه‌ای درود بر هاشمی‌، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» از وي استقبال شد.
حضور رئیس قوه قضاییه: رییس قوه قضاییه، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در همان ساعات اولیه شروع راهپیمایی به همراه برخی از مسوولان قضایی به خیل عظیم مردم در راهپیمایی پیوست.
در اين راهپيمائي، گروه‌های مختلف مردمی با طرح شعارهایی مبنی بر «مذاکره با آمریکا محال است/ این سند زنده انقلاب است» بر فصل‌الخطاب بودن مقام معظم رهبری و تبعیت از ایشان در این موضوع تاکید می کردند.
پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد: در تقاطع توحید، آزادی راهپیمایان پرچم و نماد رژیم صهیونیستی را که بر روی آن عدد 666 و ستاره یهود نقش بسته بود را به آتش کشیدند و خشم خود را نسبت به این رژیم غاصب نشان دادند
نمايش ماکت کاوشگر پیشگام در مسیر راهپیمایی: همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ماکت کاوشگر پیشگام در مسیر میدان آزادی به نمایش گذاشته شد.
پخش تمثال شهدای هسته‌یی در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن: تراکت، بروشور، پرچم و تمثال شهدای هسته‌یی ایران در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن توسط نهادها و گروه‌های اجتماعی، سیاسی و مدنی پخش شد.
عكس شهدای هسته‌یی (شهید مصطفی احمدی‌روشن، داریوش رضایی‌نژاد، مسعود علی‌محمدی، رضا قشقایی و مجید شهریاری) از جمله اقداماتی بود که به مناسبت سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تهرانی‌ها انجام شد.
نوجوانان و جوانان بیشترین استقبال را از در دست گرفتن این تمثال که می‌توان آن را روبروی صورت گرفت، داشتند.
حضور گسترده نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن: از جالبترين صحنه‌هاي دشمن‌كش در مراسم سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی حضور گسترده نوجوانان بود.
نسل جدید جمهوری اسلامی ایران با درک انقلابی که بزرگانشان آن را به پیروزی رسانده‌اند، امروز پابه‌پای پدران و مادران و پدربزرگان و مادربزرگان خود به میدان آمده بودند و با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهای انقلابي اعلام کردند که در مسیر تداوم جمهوری اسلامی از پای نخواهند نشست.
برخي از شعارهاي مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی ديروز: «مذاکره نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم»، «مرگ بر مذاکره کننده، مرگ بر سازشگر»، «تحریم اقتصادی دیگر اثر ندارد»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «ای احمدی روشنم راهت ادامه دارد».
مضامین برخي از پلاکاردهای مردم: «اگر دلار یک میلیون بشه، بازهم مردم حضور خواهند داشت» «مرگ بر آمریکا، «الموت لاسراییل»، «جانم فدای رهبر».
اندكي از هزاران «بازتاب سي و چهارمين حضور ايرانيان»
اعتراف روزنامه شيكاگو تريبون: حضور پرشكوه ايرانيان واکنشي به فشارهاي بي‌نتيجه غرب بود
شبکه الجزیره: مردم از حکومت ایران حمایت کردند.
روزنامه آمريكائي هرالد تريبون: راهپيمايي 22 بهمن بي‌تأثير بودن تحريم‌ها را نشان داد
خبرگزاري دولتي روسيه: ميليون ها نفر در خيابان هاي پايتخت
فاکس نیوز: ایرانی ها در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که طی آن در سال 1979(1357) شاه طرفدار غرب را ساقط کردند، به راهپیمایی پرداختند.
خبرگزاري «ترند» آذربايجان: «ميليون‌ها نفر از هر طيف و گروهي همچون 22 بهمن سال 1357 كه در كنار يكديگر خاندان پهلوي را سرنگون ساختند.
راديو «آزاد اروپا»: به حضور ميليوني شركت كنندگان در اين مراسم اذعان نموده.
گلوبال تايمز: ايرانيان با حضور ميليوني خود در تظاهرات 22 بهمن نشان دادند كه تحريم هاي ضد ايراني بي تاثير بوده اند. 


نوشته شده در   دوشنبه 23 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode