ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 دي 1391     |     کد : 47678

2 جشنواره كم سابقة قرآني، 9 بهمن برگزار مي‌شود

همزمان با برگزاري نخستین جشنواره بازی نامه نویسی با مضامین قرآنی در روز نهم بهمن ماه امسال در تهران، در همان روز (9 بهمن امسال) شهر ایلام نيز میزبان نخستین جشنواره ملی نقاشی آیات قرآن کریم با عنوان «شفق» است.


اعتدال: همزمان با برگزاري نخستین جشنواره بازی نامه نویسی با مضامین قرآنی در روز نهم بهمن ماه امسال در تهران، در همان روز (9 بهمن امسال) شهر ایلام نيز میزبان نخستین جشنواره ملی نقاشی آیات قرآن کریم با عنوان «شفق» است.
سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نخستین جشنواره بازی نامه نویسی با مضامین قرآنی را بهمن ماه امسال برگزار می‌کند.
این جشنواره در جهت ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی - ایرانی و برای شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان دست اندرکاران فعال در صنعت بازی‌های رایانه‌ای و به منظور ارتقا و رشد کمی و کیفی این صنعت و ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت‌ها برگزار می‌شود و محورهای آن را پیام قرآنی، آموزش و سبک زندگی تشکیل می‌دهند.
زمینه سازی برای تولید بازی‌های رایانه‌ای با مضامین قرآنی و تأمین محتوای مورد نیاز، بخش‌های مسابقه ایده، پیش تولید و بازی نامه، فراهم کردن زمینه آموزش‌های غیرمستقیم قرآنی از طریق بازی‌های جذاب و سودمند رایانه‌ای، کاربردی کردن مفاهیم و آموزه‌های قرآنی از طریق بازی‌های رایانه‌ای و ترویج سبک زندگی قرآنی و ایجاد فضای رقابت سالم فرهنگی و هنری جهت تأمین محتوا در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای قرآنی از محورهای جشنواره بازی نامه نویسی به شمار می‌رود.
جشنواره بازی نامه نویسی با مضامین قرآنی با هدف مهارت افزایی، دانش افزایی، شناسایی و تشویق منابع انسانی توانمند و علاقمند اعم از نویسندگان و طراحان فعال و خلاق در زمینه تهیه و تولید بازی‌نامه و بازی رایانه‌ای با مضامین قرآنی برپا می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره بازی‌نامه‌نویسی می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 15دی امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال و یا برای اطلاع از جزئیات این جشنواره به نشانی bazinameh.ir مراجعه کنند.
جشنواره ملی نقاشی قرآنی با موضوع «انسان از منظر قرآن» و «قرآن کتاب بیداری» در ايلام برگزارمي‌شود
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان ایلام گفت: 9 بهمن امسال شهر ایلام میزبان نخستین جشنواره ملی نقاشی آیات قرآن کریم با عنوان «شفق» است.
حجت الاسلام «علی چراغی پور» افزود: این جشنواره با حضور هنرمندان نقاش و مسئولان فرهنگی کشور برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: جشنواره ملی نقاشی قرآنی با موضوع «انسان از منظر قرآن» و «قرآن کتاب بیداری» به دو صورت نمایشگاهی و کارگاهی برپا خواهد شد. 


نوشته شده در   يکشنبه 3 دي 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode