ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 آذر 1391     |     کد : 47522

دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی در تبریز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی از سری جشنواره‌های قرآنی «آیات» در تبریز خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی از سری جشنواره‌های قرآنی «آیات» در تبریز خبر داد.
به گزارش اعتدال، «علی داننده» هدف از برگزاری این جشنواره را تبيين اهميت و گسترش فرهنگ وبلاگ نويسي در زمينه توسعه، تبليغ و ترويج معارف قرآن كريم، ترغيب و تشويق قشر جوان و فرهيخته به استفاده بهتر از خدمات آنلاين و جهت‌دهي به آنها، توليد محتوايي
و تجميع اطلاعات قرآني در محيط‌هاي تحت وب و اطلاع رساني فعاليت‌هاي بلاگرهاي قرآني در سطح كشور عنوان کرد. وی همچنین ارائه وبلاگ‌هاي نمونه و استاندارد از لحاظ فني و محتوايي به علاقه‌مندان فعاليت در اين زمينه، فراهم آوردن بستري مناسب براي شكوفايي استعدادهاي جوانان در زمينه استفاده از تكنولوژيهاي جديد در عرصه فعاليت‌هاي قرآني،‌ يافتن راه‌هاي نو و جذاب براي توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني، ايجاد بستر مناسب براي آموزش تخصصي جوانان علاقمند جهت فعاليت در زمينه وبلاگ نويسي، جهت‌دهي به فرهنگ وبلاگ نويسي و وارد كردن مفاهيم ديني و قرآني به فضاي وبلاگ‌ها و افزايش ضريب نفوذ محتوايي قرآن در بستر اينترنت با استفاده از ابزارهاي نو و از طريق فن وبلاگ نويسی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.
داننده موضوعات این جشنواره را شامل گرافيك‌هاي قرآني،
نقاشي هاي قرآني، قرآن و تربيت صحيح، مترجمان و مفسران قرآن، قاريان و حافظان قرآن، قرآن و حكومت اسلامي، امثال قرآني،
دعاهاي قرآني، قرآن و اهل بيت عليهم السلام، سيماي انسان در قرآن، قرآن و خانواده، پيام‌هاي قرآني شامل (وحدت و همبستگي –
محبت و مهرباني- احترام به والدين – همت و تلاش – نماز – انفاق – عفاف و حجاب ) عنوان کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معارف قرآن، قرآن و فرهنگ، قرآن و اجتماع، قرآن و زندگي، قرآن و طبيعت، قرآن و تاريخ،
آموزش قرآن ، قرآن وعفاف و حجاب ، تفسیر قرآن ، قرآن و كتب آسماني، قرآن و پيامبران، كتابخانه قرآني، نواها و نماهنگ‌هاي قرآني،
داستانهاي قرآني، خاطرات قرآني، اشعار قرآني، قرآن در گفتار بزرگان، قرآن و عدالت اجتماعي، مؤسسات و تشكل‌هاي قرآني، آموزش‌هاي قرآني را از دیگر موضوعات جشنواره یاد شده برشمرد.
داننده گفت: جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی در چهار بخش فتوبلاگ، پادکست، ویدئوکست و وبلاگ متنی برگزار شده و آخرین مهلت ارسال آثار به آن دهم بهمن ماه 1391 است.
براساس این گزارش این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و با حمایت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی وزارت ارشاد برگزار می‌شود.



نوشته شده در   چهارشنبه 29 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode