ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 7 آبان 1391     |     کد : 44899

منازل مسلمانان ميانمار را به خاكستر تبديل كردند

یک سازمان حقوق بشری آمریکا با دریافت تصاویر ماهواره‌ای فاش کرد که یک منطقه بزرگ مسلمان نشین در ایالت راخین میانمار تبدیل به خاکستر شده و مسلمانان در حال مهاجرت از این منطقه هستند.

در طول یک هفته جنايتكاران تروريست‌ در لباس بودائي،

یک سازمان حقوق بشری آمریکا با دریافت تصاویر ماهواره‌ای فاش کرد که یک منطقه بزرگ مسلمان نشین در ایالت راخین میانمار تبدیل به خاکستر شده و مسلمانان در حال مهاجرت از این منطقه هستند.
به گزارش رویترز، یک گروه حقوق بشری نگرانی عمیق خود را از شرایط وخیم هزاران مسلمان میانماری که در یک منطقه ساحلی در میانمار زندگی می‌کنند ابراز کرد.
براساس این گزارش، تصاویر ماهواره ای گرفته شده از این منطقه ساحلی نشان می‌دهد که در طول یک هفته خشونت همه خانه‌های این ناحیه به خاکستر تبدیل شده است.
این تصاویر که از سوی یک گروه حقوق بشری مستقر در نیویورک منتشر شده است، تقریبا نابودی کامل بخش‌های عمدتا مسلمان نشین میانمار را نشان می‌دهد.
این دیده بان حقوق بشری اضافه کرد؛ بیش از 811 منزل مسکونی فقط در منطقه «کیاک پیو» با خاک یکسان شده است و مسلمانان این منطقه درحال مهاجرت از این منطقه هستند.
دیده بان حقوق بشری مستقر در نیویورک، دولت میانمار را ملزم به فراهم کردن تدابیر امنیتی برای روهینگیا در ایالت راخین که تحت شدیدترین حملات قرار دارند کرد.
موج تازه خشونتها در میانمار که از روز یک شنبه هفته گذشته آغاز شده تا کنون باعث کشته شدن حداقل 70 نفر شده است.
به دنبال راه افتادن موج تازه خشونت‌ها علیه روهینگیا، مسلمانان بیشتری به سمت اردوگاه‌های اضطراری مرزی در حرکت هستند.
خشونت علیه مسلمانان روهینگیا
از ماه ژوئن آغاز شد.
دولت میانمار مسلمانان روهینگیا را شهروند میانمار محسوب نمی‌کند و معتقد است یا باید از کشور بروند یا در اردوگاههای دولتی زندگی کنند.
سازمان ملل از روهینگیا به عنوان بیشترین قومی که مورد تبعیض و بی مهری قرار گرفته یاد می‌کند.
این درحالیست که هفته گذشته یک سازمان بودائی با حمایت دولت نژادپرست میانمار قوانینی را تصویب کرد که بر اساس آن فشار بیشتری به مسلمانان وارد کنند و آنها را از مناطق مسکونی خود برانند. 


نوشته شده در   يکشنبه 7 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode