ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 3 آبان 1391     |     کد : 44678

سربازان نيروی دريايی ارتش به رقابت نشستند

مسابقات قرآن كريم كاركنان وظيفه نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی ايران...

روز دوشنبه، در چهارمين جشنواره قرآنی، ورزشی كاركنان وظيفه نداجا


مسابقات قرآن كريم كاركنان وظيفه نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی ايران، با رقابت 170 نفر، در رشته‌های قرائت تحقيق، قرائت ترتيل، ترجمه، مفاهيم يك، مفاهيم سطح دو، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ 25 جزء و حفظ كل قرآن كريم، روز دوشنبه، اول آبان‌ماه، به ميزبانی مركز آموزش سيرجان آغازشد.
افتتاحيه چهارمين جشنواره قرآنی، ورزشی كاركنان وظيفه نداجا روز دوشنبه، اول آبان‌ماه سال جاری در نمازخانه مركز آموزش شهدای نيروی دريايی ارتش سيرجان برگزار شد.
بنابر اين گزارش، در اين مراسم حجت‌الاسلام و المسلمين ذكريا سوادكوهی، رئيس عقيدتی ــ سياسی مركز آموزش سيرجان ضمن بيان خير مقدم به حاضران در اين مراسم طی سخنانی گفت: امام محمد باقر(ع) می‌فرمايند كه «اگر می‌خواهيد به خشنودی و رحمت خداوند متعال برسيد، از هيچ عبادتی شانه خالی نكنيد، زيرا رضای باريتعالی در عبادات پنهان شده و اگر می‌خواهيد از غضب پروردگار در امان باشيد از گناهان دوری بپرهيزيد».
وی در ادامه افزود: فعاليت‌های قرآنی و شركت در مسابقات قرآن كه منجر به ترويج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود نيز از عبادات محسوب می‌شود.
در ادامه اين مراسم حجت‌الاسلام و المسلمين حميد حسن‌زاده، معاون تبليغات و روابط عمومی نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی ايران طی سخنانی گفت: بر طبق حديث شريف ثقلين، راه نجات، سعادت و تكامل همه انسان‌ها در سايه توجه عميق به قرآن كريم و ولايت ممكن است.
وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری اين مسابقات رسيدن به آموزه‌های قرآنی است و حضور جوانان در مسابقات قرآنی راهگشا است، زيرا دوران جوانی دوران طلايی است و توجه و اهتمام به اين دوران كه رويش معنوی در آن شكل می‌گيرد و مسير خود را طی می‌كند، بسيار است و غفلت از آن صدمات جبران ناپذيری را به فرد وارد می‌كند.
معاون تبليغات و روابط عمومی نيروی دريايی ارتش اظهار كرد: پيمودن مسير صحيح زندگی در تمسك جستن به قرآن كريم و معارف عظيم آن ميسر خواهد بود كه آن بهترين راه‌ها است.
منتخبان قرآنی اين مسابقات كه 107 نفر هستند، به سی و دومين مسابقات قرآن كريم كاركنان پايور و وظيفه ارتش جمهوری اسلامی ايران اعزام می‌شوند و در صورت آوردن رتبه به مسابقات قرآن كريم نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران اعزام خواهند شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 3 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode