ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 8 مرداد 1403
دوشنبه 8 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 2 آبان 1391     |     کد : 44620

فرمانده سپاه: ايستادگي و مقاومت رمز پيروزي در جنگ اقتصادي است

فرمانده کل سپاه پاسداران، از ايستادگي و مقاومت به عنوان راهكارهاي مقابله با جنگ اقتصادي عليه كشورمان ياد كرد.

 فرمانده کل سپاه پاسداران، از ايستادگي و مقاومت به عنوان راهكارهاي مقابله با جنگ اقتصادي عليه كشورمان ياد كرد.

سردار محمد علي جعفري در مراسم اختتاميه پانزدهمين دوره آموزش عمومي افسري مرکز آموزشي تربيتي علويون قم، گفت: رمز موفقيت و پيروزي برابر دشمني که همه توان خود را عليه ايران اسلامي در جنگ اقتصادي گذاشته و فشارها را مضاعف کرده، ايستادگي، مقاومت و پايداري است. وي با بيان اين که برخي ها در برابر اين فشارها بريده اند و نظرهاي ديگري را بيان مي کنند، افزود: همانگونه که نصرت الهي در جنگ شامل حال ما شد، در شرايط کنوني نيز با استقامت در برابر فشارها، نصرت الهي براي ما قطعي خواهد بود و اين وعده خداوند متعال است.

جعفري با بيان اين که مردم ايران اسلامي به رشد و آگاهي دست يافته اند که دوست و دشمن خود را بخوبي مي شناسند، يادآور شد: مردم خراسان شمالي در عين سختي‌ها و فشارها، آن گونه از مقام معظم رهبري استقبال کردند كه نشانگر اين است که مردم ايران اسلامي در مسير حفظ انقلاب اسلامي با همه سختي ها و فشارها ثابت قدم هستند.

به گزارش سپاه نيوز؛ وي همچنين در تشريح چگونگي انجام عمليات کربلاي پنج به شرايط بسيار سخت و پيچيده پيش از عمليات اشاره کرد و گفت: به لحاظ محاسبات مادي و بشري موفقيت در عمليات کربلاي پنج غير ممکن بود اما توکل به خداوند متعال، تلاش و مجاهدت، تحمل سختي ها و باور به نصرت الهي موجب شد که غير ممکن، ممکن شود.

فرمانده سپاه در بخش ديگري از سخنان خود محور اصلي قدرت سپاه را معنويت دانست و گفت: آنچه که سپاه را از ديگر قواي نظامي جهان متمايز کرده، معنويتي است که در آن وجود دارد. وي با تاکيد بر اين که سپاه حافظ انقلاب اسلامي است و پاسداري از اين انقلاب بدون شناخت دقيق از آن و مسيري که در حال طي کردن است، امکان پذير نيست، اظهار داشت: به دليل همين حفاظت از انقلاب، سپاه بايد نسبت به همه تهديدهاي دشمن، آگاهي و اشراف داشته باشد تا بتواند در هر زمينه اي که دشمن وارد مي شود، با آن مقابله کند.

جعفري تاكيد كرد: امروز با توجه به وضع دشمنان، امکان جنگ نظامي عليه ايران وجود ندارد و سپاه همواره آماده دفاع از انقلاب اسلامي است و در اين دفاع هم از معيارها کوتاه نخواهد آمد.وي به اقدام‌هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي و همچنين بعضي از کشورهاي منطقه براي ناامني و ساقط کردن حکومت بشار اسد در سوريه اشاره کرد و گفت: اميد دشمنان بشار اسد براي ساقط کردن حکومت وي به نااميدي تبديل شده است.

فرمانده سپاه تهران : هيچ جايي براي آمريکا و اسراييل امن نيست «نفوذ پهپاد حزب‌الله به سرزمين‌هاي اشغالي به صهيونيست‌ها و آمريکايي‌ها فهماند که ديگر هيچ جايي براي آنها امن نيست.»

سردار محسن کاظميني فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بيان مطلب بالا افزود: صهيونيست‌ها و آمريکايي‌ها زماني احساس مي‌کردند که در دنيا حرف اول و آخر را مي‌زنند و هيچ قدرتي مقابلشان نيست ولي اكنون حزب‌الله، نيروهاي مؤمن و انقلابي و نيروهاي دلسوخته اسلام در سراسر جهان وجود دارند و نمي‌گذارند آنها هر کاري خواستند انجام دهند و پاسخ آنها را مي‌دهند.

کاظميني با بيان اين که روز به روز به قدرت حزب‌الله افزوده شده است، تاکيد کرد: اين توانمندي حزب‌الله است که امروز مي‌تواند در همه نقاط رژيم اشغالگر قدس حضور پيدا کند و آنها هم نتوانند هيچ کاري انجام دهند و دائما ارسال تصوير و اقدم هاي عملياتي داشته باشد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: آنچه مسلم است و همه دنيا مي‌دانند، اين است که توانمندي هاي جمهوري اسلامي توانمندي‌هاي بسيار خوبي است و ما معتقديم نه فقط به حزب‌الله بلکه به همه کساني که عليه رژيم صهيونيستي و استکبار جهاني در حال مبارزه هستند، بايد کمک کنيم.

کاظميني در ادامه بااشاره به درپيش بودن انتخابات رياست‌جمهوري و اقدام هاي لازم براي جلوگيري از حوادث شبيه سال 88 گفت: اميدواريم با تدبيري که مسؤلان نظام جمهوري اسلامي خواهند داشت، هيچگونه حادثه‌اي رخ ندهد و معتقديم انتخابات نيز با آرامش کامل برگزار خواهد شد.

وي يادآور شد: گردان‌هاي دفاع شهري سپاه تهران، گردان‌هاي بسيار آماده و با تجهيزات کامل هستند و آمادگي براي مقابله با هرگونه ناهنجاري‌هاي اجتماعي را دارند و اين وظيفه ذاتي آن ها است.


نوشته شده در   سه شنبه 2 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode