ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 2 آبان 1391     |     کد : 44614

نفر از برگزيدگان قرآني تهران در انتظار رقابت

براي رقابت در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان كه 5 تا 10 آبان‌ماه برگزار مي‌شود ...

براي رقابت در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان كه 5 تا 10 آبان‌ماه برگزار مي‌شود .


مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان تهران 5 تا 10 آبان‌ماه 1391 در مجتمع فرهنگی «بصیرت» برگزار می‌شود.
مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان تهران در دو رده سنی شکوفه‌ها( زیر 16 سال) و بزرگسالان، از 5 آبان‌ماه 1391 با حضور 393 نفر از منتخبان مرحله شهرستانی در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.
این مسابقات از 5 تا 7 آبان‌ماه در بخش خواهران و از 8 تا 10 آبان‌ماه در بخش برادران برگزار و متسابقان در 6 رشته حفظ 5، 10، 20 جزء کل قرآن کریم، ترتیل و قرائت قرآن کریم با هم به رقابت می‌پردازند.
داوران مسابقات
در بخش خواهران «الهام منگلی» داور حسن‌حفظ، «مریم وفادار» داور تجوید، «زینب آقایی» داور لحن، «نرگس صفوی‌نیا» داور صوت، «طاهره بابایی» داور وقف و ابتدا و در بخش آقایان «رحیم خاکی» داور صوت، «علی‌اکبر حنیفی» داور لحن، «محمدرضا ابوالقاسمی» داور تجوید، «کریم دولتی» داور وقف و ابتدا و «امیر آقایی» داور حسن حفظ قضاوت در این دوره از مسابقات را بر عهده دارند.
همچنین مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم 10 آبان‌ماه 1391 ساعت 18 با حضور منتخبان این دوره از مسابقات، در مجتمع فرهنگی «بصیرت» واقع در حکیمیه، بلوار شهید بابائیان، بلوار افق، بن بست مهر، برگزار خواهد شد.
بنا بر این گزارش، سه نفر اول مسابقات استان تهران در رشته حفظ کل و قرائت به مسابقات سراسری قرآن کریم که بهمن‌ماه 1391 در مازندران برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.
همچنین مسابقات شکوفه‌ها در بخش برادران همزمان با سالروز شهادت «حسین فهمیده» و روز بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.
اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران از عموم مردم و دوستداران قرآن، جهت شرکت در این محفل نورانی از ساعت 8 صبح لغایت 16 دعوت کرده است.


نوشته شده در   سه شنبه 2 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode