ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 8 مهر 1391     |     کد : 43408

شيطان بزرگ، مزورانه تسليم امت اسلام شد

سازنده فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اسلام (ص) دستگير شد ولي نه، بخاطر ساخت فيلم موهن بلكه به دلیل زیر پا گذاشتن شروط آزادی خود در کالیفرنیا.

به منظور كاهش خشم جهاني عليه توحش آمريكائي،با دستگیري سازنده فیلم موهن به ساحت پيامبر(ص)
سازنده فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اسلام (ص) دستگير شد ولي نه، بخاطر ساخت فيلم موهن بلكه به دلیل زیر پا گذاشتن شروط آزادی خود در کالیفرنیا. زيرا؛ نقولا بیسلی دو سال پیش به جرم جعل اسناد بانکی دستگیر شده و به دو سال حبس محکوم شده بود، اما یک سال بعد، پیش از اتمأم دوره دو ساله محکومیتش، به صورت مشروط از زندان آزاد شده بود و اكنون به دلیل زیر پا گذاشتن شروط آزادی خود بازداشت شده است.
آمريكائي‌ها، از طرفي مي‌خواهند اين خواسته بحق مسلمين را عمل كرده باشند وخشم جهاني عليه توحش خود را كاهش دهند و از طرف ديگر، نمي‌خواهند اين اقدامشان، عقب نشيني از ادعاي دروغ آزادي بيان ناميده شود و از سوي ديگر برآنند تا تسليم شدن خود را تن دادن به خواست مسلمانان اعلان نكنند.
لذا به مبادي غير رسمي دستور داده‌اند اين خبر را چنين انتشار دهند كه دستگیری وی ارتباطی به محتوای فیلم منتشر شده ندارد. زيرا؛ آمريكائي‌ها مدعي هستند، بر اساس قوانین آزادی بیان در آمریکا، پلیس این کشور اجازه ندارد نقولا را به دلیل محتوای فیلم دستگیر کند.
به همين دليل، شبكه خبري بي.بي.سي، در مورد دليل دستگيري اين تروريست ضدبشر نوشته است: طبق اسناد دادگاه، نقولا به مدت پنج سال از استفاده از اینترنت، بدون حضور مأمور ناظر بر آزادی‌اش محروم شده بود. وی همچنین اجازه نداشت در اینترنت از نام مستعار استفاده کند.
شبكه خبري بي.بي.سي، اضافه كرده است: این در حالی است که نقولا فیلم خود را در وب‌سایت یوتیوب بدون حضور مأمور قرار داده و از نام مستعار «سام بسیل» نیز استفاده کرده است.
تام مروزک، سخنگوی دفتر دادگستری کالیفرنیا روز پنجشنبه دستگیری سازنده فیلم را تأیید کرد و گفت این کار در پی درخواست دفتر ناظر بر آزادی مشروط انجام گرفته است. به گفته وی آنها معتقدند، نقولا شروط آزادی خود را زیر پا گذاشته است.
قرار است نقولا که ۵۵ سال سن دارد، در دادگاه حضور پیدا کند.
اين مدعيان آزادي بيان! اعلان كرده‌اند: رسانه‌ها اجازه حضور در این دادگاه را نخواهند داشت.
پیشتر مقام‌های آمریکایی از شرکت گوگل خواسته بودند این ویدئو را که باعث کشته شدن دست‌کم ۳۰ تن، از جمله سفیر آمریکا در لیبی شده را از وب‌سایت‌های خود حذف کند اما گوگل با این کار موافقت نکرده و گفته بود این ویدئو قوانین این شرکت را زیر پا نمی‌گذارد.
پلیس کالیفرنیا دو هفته پیش نیز به منزل نقولا رفته بود. رئیس پلیس کالیفرنیا در آن زمان گفت، او به طور داوطلبانه خواسته به سوال‌های پلیس جواب دهد و دستگیر نشده است. بعد از آن نقولا در مکانی نامعلوم پنهان شده بود.
فیلمی که حدود دو هفته پیش توجه‌ها را به خود جلب کرد، برای اولین بار حدود دو ماه پیش در وب‌سایت یوتیوب منتشر شده بود.
آخرين خبرها از فيلم موهن
اوباما، توليد فيلم ضداسلامی را
توهين به آمريکا دانست!
با اين وجود، اوباما مدعي شد حذف اين فيلم‌هاي توهين‌آميز به مقدسات يا نشر تحريک‌آميز آن‌ها در اينترنت، نقض قانون اساسي کشوري هستند که ‌از حق آزادي بيان مراقبت مي‌کنند.
باراک اوباما، رييس جمهور امريکا در شصت و هفتمين نشست سالانه مجمع عمومي سازمان ملل فيلم ضد اسلامي ساخته شده در امريکا را به عنوان يک فيلم نفرت‌انگيز و منزجرکننده رد کرده است.
رييس جمهور امريکا همچنين مداخله دولت خود در اين جنجال را رد کرد و گفت که توليد اين فيلم نه تنها توهين به مسلمانان بلکه به امريکا نيز بوده است.
اوباما تصريح کرد: «ما مي‌فهميم که چرا مردم از اين ويدئو آزرده شده‌اند چراکه ميليون‌ها نفر ازشهروندان ما نيز در ميان آنها هستند.»
با اين وجود، اوباما مدعي شد حذف اين فيلم‌هاي توهين‌آميز به مقدسات يا نشر تحريک‌آميز آن‌ها در اينترنت، نقض قانون اساسي کشوري هستند که ‌از حق آزادي بيان مراقبت مي‌کنند.»
اوباما همچنين تظاهرات خونين عليه انتشار اين ويدئو را محکوم کرد و گفت که چنين واکنش‌هايي تنها به آن‌هايي که در بيان نفرت‌انگيز براي ايجاد هرج‌ومرج در سراسر جهان دخالت دارند قدرت خواهد بخشيد.
وي افزود که همه سران جهان براي ايستادگي در برابر تندروها در سراسر دنيا بايد با يکديگر متحد باشند.
اين در حالي است که اوباما دو هفته پيش قول داد که مسئولان حمله‌هاي خونين به کنسولگري امريکا در ليبي را به دست عدالت بسپارد. در اين حمله کريستوفر استيونز، سفير امريکا و سه تن از کارکنان ديگر امريکايي کشته شدند.
اوباما درباره برنامه انرژي هسته‌اي ايران گفت که ترجيح وي حل ديپلماتيک اين موضوع است.
وي افزود که هرچند هنوز براي رسيدن به نتيجه درباره برنامه انرژي اتمي ايران از راه گفت‌وگوي ديپلماتيک زمان هست، اما اين زمان نامحدود نيست.
جالبترين نمايش آزادي بيان در فرانسه
وزیر کشور فرانسه: من در اخراج کسانی که مدعی پیروی از اسلام هستند ، تردید نخواهم کرد
«مانوئل والس» وزیر کشور فرانسه به صورت تلویحی مسلمانان معترض به انتشار فیلم و کاریکاتورهای موهن را تهدید به اخراج از این کشور کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، «مانوئل والس» تظاهرات‌های مسلمانان علیه انتشار فیلم موهن را تهدیدی علیه امنیت و نظم عمومی دانست و عنوان کرد که عاملان چنین تظاهرات‌هایی از کشور اخراج می‌شوند.
وی اعلام کرده است که فرانسه هرکس را که به قواعد سکولار این کشور احترام نگذارد و به نام اسلام امنیت را به خطر بیاندازد، اخراج خواهد کرد.
والس که در مراسم افتتاحیه یک مسجد در شهر استراسبورگ صحبت می‌کرد، در این رابطه گفت: «من در اخراج کسانی که مدعی پیروی از اسلام هستند و امنیت و نظم عمومی را با تهدید جدی روبرو می‌کنند، تردید نخواهم کرد».
فرانسه بیشترین جمعیت مسلمانان اروپا را دارد، با این وجود به مسلمانان اجازه برگزاری تظاهرات در اعتراض به انتشار فیلم آمریکایی موهن داده نشده است.
ساخت فيلم «الوداع» در پاسخ به فيلم آمريكايی موهن به نبی اكرم(ص)
احمد اسماعيل الحريری، كارگردان مصری، از پايان‌ يافتن سناريوی فيلمی با عنوان «الوداع» در پاسخ به فيلم آمريكايی موهن به نبی مكرم اسلام(ص) خبر داد.
به گزارش روزنامه «اليوم السابع» چاپ مصر، احمد اسماعيل الحريری در اين باره گفت: اين فيلم، 5 روز پايانی عمر مبارك حضرت محمد(ص) را در بر خواهد گرفت و يك سوم از اين فيلم به روز وفات نبی مكرم اسلام اختصاص دارد.
الحريری با بيان اين‌كه نگارش سناريوی فيلم مدتی پيش انجام شده بود، گفت: با توهين فيلم‌ساز آمريكايی ـ اسرائيلی به ساحت پيامبر اعظم(ص) تصميم به بازنويسی و ساخت آن گرفتم.
وی اضافه كرد: اين فيلم پاسخی حقيقی و عملی به خرافاتی است كه سازندگان فيلم موهن به نبی اكرم(ص) نسبت می‌دهند و سعی كرده‌ايم شعاری نباشد.
اين كارگردان مصری همچنين از نظارت حسن الجناينی، مبلغ دينی بر تمامی مراحل اين فيلم خبر داد و گفت: اين فيلم از عظمت پيامبر اسلام(ص) و چگونگی رفتار او با همسران و اخلاقش در برخورد با كودكان و صبر پيامبر و همچنين رابطه آن حضرت با يهوديان و توجه‌اش به گياهان و حيوانات سخن می‌گويد.
وی درباره نحوه ساخت اين فيلم نيز تأكيد كرد: اين فيلم به تهيه‌كنندگی محمد الفايد و ساخت دولت امارات خواهد بود و بودجه سنگينی برای آن درنظر گرفته شده است.
الحريری افزود: يك طراح دكور نيز هم‌اكنون در حال ساخت دكور در كوه‌های دهشور درباره مكه مكرمه و مدينه منوره است و برخی صحنه‌ها نيز در كوه‌های العين تصويربرداری می‌شود.
وی با بيان اينكه در حال كسب اجازه ساخت اين فيلم از سوی مركز اسلامی الازهر است، تصريح كرد: در صورت موافقت نهايی الازهر اين فيلم را با بازيگرانی از كويت، تونس، سوريه، مصر و ... در نيمه اكتبر كليد خواهيم زد.
در اعتراض به هتك حرمت حضرت رسول(ص)
امروز، ائمه‌جماعت تهران
تجمع می‌كنند
در ادامه اعتراضات مقدس مسلمانان، امروز، هشتم مهرماه، ائمه‌جماعت استان تهران به دعوت آيت‌الله مهدوی‌كنی، رئيس مجلس خبرگان رهبری، در مقابل مسجد امام جعفر صادق‌(ع) واقع در ميدان فلسطين تجمع می‌كنند.
بنابر اين گزارش، اين گردهمايی اعتراض‌آميز ساعت 9:30 امروز با حضور علما، فضلا، ائمه‌جماعت و مردم كشورمان در مقابل مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.
آيت‌الله مهدوی‌كنی، رئيس مجلس خبرگان رهبری، با انتشار بيانيه‌ای ضمن محكوم كردن توهين به پيامبر گرامی اسلام(ص) از ائمه‏‌جماعت استان تهران، علما، فضلا، خطبا و وعاظ حوزه‌های علميه ام‌القرای جهان اسلام خواسته است در اين گردهمايی حضور يابند.
يادآوری می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدجواد حاج علی‌اكبری، رئيس مركز رسيدگی به امور مساجد نيز با انتشار بيانيه‌ای از ائمه‌جماعت مساجد استان تهران دعوت كرد تا در روز هشتم مهرماه، در مقابل مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در ميدان فلسطين تجمع كنند.
يادآوري مي شود:
1 - نسخه اولیه اين هرزنامه به زبان انگلیسی بود، اما از آنجا صهيونيست بين الملل بنا داشت با انتشار اين فيلم جهان را به آشوب بكشاند و اگر هم مسلمانان در مقابل آن سكوت كنند هجوم به اسلام را شدت بدهند، نسخه جدیدتر اين فيلم را با ترجمه عربی منتشر كردند و خشم مسلمانان را در کشورهای مختلف برانگیختند و تظاهرات گسترده‌ای در کشورهای مختلف آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
2 – عوامل صهيونيست با يك عمليات از پيش طراحي شده سفير آمريكا در ليبي را كشتند تا به آمريكا هشدار بدهند كه اگر در نوكري آن‌ها كوتاه بيايند، با چنين فتنه‌هائي جهان را عليه آنان برمي‌انگيزند.
3 - هفته گذشته وزیر راه آهن پاکستان برای کشتن سازنده فیلم جایزه ۱۰۰ هزار دلاری تعیین کرده بود. وزارت خارجه آمریکا این اقدام وزیر پاکستانی را «فتنه‌انگیزانه و نامناسب» توصیف کرد.
4 - هنرپیشه‌هایی که در فیلم بازی کرده بودند، از سازنده فیلم شکایت کرده و مدعي شده‌اند صدای دیگری روی صدای آنها قرار داده شده است. آنها همچنين مدعي هستند، دست اندرکاران فیلم به آنها گفته‌اند موضوع فیلم درباره مصر قدیم است و در متن اصلی که آنها از آن استفاده کردند به پیامبر اسلام (ص) توهین نشده است.


نوشته شده در   شنبه 8 مهر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode