ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 17 تير 1391     |     کد : 39166

رئيس جمهوري: مقتدرانه از تحريم‌ها گذر مي‌كنيم

رئيس جمهوري با بيان اين كه بايد در مقابل فشارها ايستادگي و از اين مقطع سرفرازانه عبور كنيم، گفت: بايد پاسخ سياست‌هاي خصمانه دشمن را با گذر مقتدرانه از تحريم‌ها بدهيم.

در همايش سراسري بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان(عج)
رئيس جمهوري: مقتدرانه از تحريم‌ها گذر مي‌كنيم

رئيس جمهوري با بيان اين كه بايد در مقابل فشارها ايستادگي و از اين مقطع سرفرازانه عبور كنيم، گفت: بايد پاسخ سياست‌هاي خصمانه دشمن را با گذر مقتدرانه از تحريم‌ها بدهيم.

دكتر محمود احمدي‌نژاد صبح ديروز در آستانه ولادت با سعادت منجي عالم بشريت، حضرت مهدي موعود( عج)، در ديدار با وزير، معاونين، مديران و جامعه اطلاعاتي كشور در همايش سراسري بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان(عج) با بيان اينكه پايبندي جمهوري اسلامي ايران، به اصول و آرمان‌هاي خود، عامل همه هجمه‌ها و فشارهاي مستكبران،‌ ظالمان و زياده خواهان است، گفت: ملت ايران 33 سال است كه به طور مستقيم با مستكبران درگير بوده و در اين عرصه بهترين، مومن‌ترين و شريف‌ترين سنگربانان نظام در وزارت اطلاعات حضور دارند.

رئيس جمهوري با بيان اين‌كه انقلاب اسلامي ايران عظيم‌ترين حادثه تاريخ بعد از صدر اسلام است، اظهار داشت: اين انقلاب ميراث و مقدمه تكميل رسالت انبياست و به همين دليل روشن است كه سينه به سينه همه مستكبران عالم و درگير با جبهه كفر خواهد بود.

احمدي‌نژاد با اشاره به اين‌كه انقلاب اسلامي كه به دنبال اسلام ناب محمدي(ص) است، بدون درگيري با جبهه مستكبران معنا و مفهومي ندارد، تصريح كرد: اگر پايبند به اصول باشيم، همواره با مستكبران كه امروز سمبل آنها آمريكاست، درگير خواهيم بود.

رئيس جمهوري دربخش ديگري از سخنان خود با بيان اين‌كه امروز دشمن قصد دارد با حربه تحريم جمهوري اسلامي ايران را در نقطه ضعف قرار دهد، گفت: تحريم‌هايي كه عليه كشورمان اعمال شده، سنگين‌ترين و شديد‌ترين تحريم‌هايي است كه تاكنون عليه يك كشور اعمال

شده است.

البته اين تصور دشمنان كه بتوانند با اين تحريم‌ها ايران را در موضوع ضعف قرار دهند، اشتباه و ناشي از حساب وكتاب‌هاي صرفا مادي است.احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه درآمد نفتي، كمتر از 10 درصد حجم اقتصاد كشور را شامل مي‌شود، اظهار داشت: بايد تحريم را فرصتي ببينيم كه همين مقدار وابستگي بودجه كشور به نفت هم رفع شده و استفاده از نفت به عنوان سلاحي براي تحريم براي هميشه از دست دشمن خارج شود.

وي تاكيد كرد: امروز آمريكايي‌ها در حال اضمحلال و رو به سقوط هستند و جمهوري اسلامي ايران در مسيرشكوفايي و صعود قرار دارد.

گفته‌هاي رئيس مجلس

رئيس مجلس شوراي اسلامي هم با تشريح نحوه تشكيل وزارت اطلاعات بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، گفت: اين وزارتخانه كارهاي مهمي براي‌آسايش و امنيت مردم انجام داد.

به گزارش ايسنا، علي لاريحاني، درباره خدمات امنيتي و اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان(عج) به كشور، ملت و نظام جمهوري اسلامي، گفت: وزارت اطلاعات و نيروهاي آن بعد از انقلاب در ادوار مختلف كارهاي مهمي را براي آسايش و امنيت مردم انجام دادند.

نماينده مردم قم در مجلس با بيان اين‌كه سربازان گمنام امام زمان(عج) در دوران جنگ خدمات شايان توجهي براي كشور انجام دادند، ادامه داد: وزارت اطلاعات از بدو تشكيل تاكنون حتي در شرايط بسيار سخت براي كشور تامين امنيت كرد تا خانواده‌هاي ايراني در آسايش زندگي كنند.رئيس مجلس با يادآوري عملكرد وزارت اطلاعات در دستگيري عوامل ترور دانشمندان هسته‌اي، تصريح كرد: اين ضربه نيروهاي وزارت به رژيم صهيونيستي از جمله كارهاي بسيار ارزشمند و موفق آنها بود كه آرزوي توفيق بيشتر براي وزارت اطلاعات دارم.


نوشته شده در   شنبه 17 تير 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode